komentarze
  • 1. Root
    • 2016-10-21 20:50:19
    • *.dynamic.mm.pl

    Właśnie zastanawiałem się jak Sainz uruchomił silnik na polach startowych. No i dowiedziałem się czegoś nowego: niektóre bolidy mają rozrusznik zasilany z MGU-K. Wcześniej nawet podejrzewałem, że był inny problem niż zgaszony silnik, ale okazało się, że w obecnej F1 są takie możliwości.

  • 2. ekwador15
    • 2016-10-22 10:06:31
    • *.legionowodom.pl

    Nie można nazwać tego rozrusznikiem a do tego w Mercedesie tak sie nie da. Nie wiem jak Honda, ale podobno tylko silniki Renault i Ferrari to umożliwiają.

  • 3. czuczo
    • 2016-10-22 11:36:22
    • *.ssh.gliwice.pl

    To paranoja, bolidy mają OBOWIĄZKOWO montowany bieg wsteczny, który przydaje się bardzo rzadko, a rozrusznika nie. Ten drugi bardziej poprawiłby bezpieczeństwo szczególnie na starcie jak w artykule wyżej. Po co wprowadzać kolejny system monitorowania, kiedy można zamontować rozrusznik. Wiem... malkontenci powiedzą że to kilogramy metalu, balans się zmieni, ale i tak FIA co sezon podwyższa minimalną wagę bolidu. Dla mnie rozrusznik za miast wstecznego to lepsze rozwiązanie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo