komentarze
  • 1. St Devote
    • 2016-03-19 17:26:20
    • *.static.korbank.pl

    Kolejny sezon regulamin już na starcie ustalany jest pod Fernando Alonso!

  • 2. Tygrysek2014
    • 2016-03-19 18:54:38
    • *.pop.dtssi.net

    Według mnie mają rację, zrywki mogą powodować awarie jak wpadną w m.in. kanały chłodzące, a w bolidzie jest na tyle miejsca żeby je tam "chować".

  • 3. pawel123
    • 2016-03-19 21:14:36
    • *.dynamic.chello.pl

    A jak kiedyś zabudują kokpity to będą wycieraczki czy też zrywki, tylko większe :) Albo będzie mycie szyb na pitstopach ;p
    Póki co trzeba zamontować śmietniczki w środku bo i tak je wywieje.

  • 4. ascorp
    • 2016-03-19 22:10:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Formula 1 stoi w miejscu pod wzgledem rozwoju, takie zrywki powinny byc na poziomie wyzszej technologi, po odlepieniu od szybki kasku zrywka powinna sie utlenic...

  • 5. bo77as
    • 2016-03-19 22:24:48
    • *.protonet.pl

    Przepisy przepisy i jeszcze raz przepisy, wszystkie ograniczenia i regulacje źle wpływają na codzienne życie przeciętnego człowieka to tym bardziej źle wpływają na F1 :)

  • 6. kuron997
    • 2016-03-19 22:30:37
    • *.promax.media.pl

    aż żal komentować, równie dobrze moga sie zatkac gumą z opon, przelatujacym papierkiem ze snikersa z widowni... wylewanie dziecka z kąpiela

  • 7. Herbie1
    • 2016-03-19 22:46:30
    • *.120.66.187

    Jeszcze powinni poziom hałasu obniżyć drastycznie bo się jeszcze nie daj Bóg jakiś zabłąkany miś koala eukaliptusem zakrztusi ze strachu albo podczas GP Kanady rodzina świszczy popadnie w panikę;)

  • 8. Wymoderowano
    • 2016-03-19 23:32:50
    • Blokada
    • *.trustnet.pl

    Czy to wpływa na jakość odbioru wyścigów przez kibiców? Nie, więc co beczycie. Niejednokrotnie zrywka zapchała komuś układ chłodzenia hamulców lub silnika i to był koniec jazdy. Zatykanie kanałów przez gumę z opon zdarzało się bardzo rzadko, częściej następowało zapchanie przedniego skrzydła przez kawałki opon ale nie skutkowało to wycofaniem się z wyścigu. Przestańcie oglądać F1 jeśli przez każdą zmianę macie mieć zatwardzenie przez cały dzień.

  • 9. Herbie1
    • 2016-03-20 08:24:43
    • *.120.66.187

    #8. Nie wiem czy zauważyłeś ale taka zrywka wpływa bezpośrednio na bezpieczeństwo kierowcy który widzi tor tylko przez nią. Zrywają je nie dlatego że się im nudzi ale z powodu zabrudzenia utrudniającego widoczność. Boję się myśleć co by było w przypadku braku możliwości zerwania takiej zrywki.
    W porównaniu z tym zapychanie kanału chłodzenia hamulców czy silnika ma drugorzędny wpływ na bezpieczeństwo kierowcy. Jak widać odsunięto ten pomysł w czasie. Więc decyzje regulaminowe podejmowane pochopnie wcale nie służą poprawie F1.
    W tym

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo