komentarze
  • 1. crash3r
    • 2006-03-19 13:21:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jesli posiada ktos jakas dokladna informacje o co chodzi z tymi spojlerami i na czym polega roznica miedzy nimi to niech umiesci stosowny komentarz. No a dlaczego reszta temow chce jakiesos oswiadczenia ze strony FIA? jesli ferrari z takowymi spojlerami jezdzi i FIA sie nie czepia, to niech inni tez z nich korzystaja ;p choc po dzisiejszym GP nie wyglada aby osiagaly one zamierzony efekt...

  • 2. menes80
    • 2006-03-19 13:36:40
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    no to juz jest smieszne dlaczego wszyscy nie jezdza na tych samych spojlerach to nie jest feair motory mysza byc te same to dlaczego spojlery nie?

  • 3. wolfe
    • 2006-03-19 13:54:58
    • *.rzeszow.mm.pl

    Chodzi o to, że Renault zarzucił Ferrari że tylny spoiler w ich bolidzie jest zbyt elastyczny i porusza się przy dużej szybkości, co ich zdaniem ma wpływ na osiągi. Delegaci z FIA obejrzeli zapisy video z bolidów i z przekazów TV i stwierdzili że również przedni spoiler "dziwnie" się porusza. Wg przepisów spoilery mają być nieruchome.

  • 4. wolfe
    • 2006-03-19 13:57:24
    • *.rzeszow.mm.pl

    Chodzi o to, że Renault zarzucił Ferrari że tylny spoiler w ich bolidzie jest zbyt elastyczny i porusza się przy dużej szybkości, co ich zdaniem ma wpływ na osiągi. Delegaci z FIA obejrzeli zapisy video z bolidów i z przekazów TV i stwierdzili że również przedni spoiler "dziwnie" się porusza. Wg przepisów spoilery mają być nieruchome.

  • 5. MarcinB
    • 2006-03-19 16:28:45
    • *.stb.ubr01.sout.blueyonder.co.uk

    to jest poprostu smieszne tylko sie czepiają o nic a renault i tak cały czas wygrywa

  • 6. expiro
    • 2006-03-19 17:38:11
    • *.tepsalan.pl

    Ja bym nie nazywał tego czepianiem się, ponieważ co do konstrukcji bolidów są spisane precyzyjne wytyczne, co ma być jakie (waga, opory powietrza, wymiary itd itp ) Farrari trochę nagieło przepisy określające to jak mają wyglądać, a raczej jak ma się zachowywać ospojlerowanie bolidu. A co do tego, że Ferrari może i inni też, to nie takie proste, bolidy zostały skonstruowane na nowy sezon i na samym początku musiałby być poddane modernizacjiom (co wogólnie nie wie mczy jest zgodne z przepisami....) Dla tego większość teemów protestuje.

  • 7. kri5_87
    • 2006-03-19 18:00:19
    • *.cust.tele2.pl

    Ferrari powinno sie dostosować do przepisów ale to drobne oszustwo niewiele im dało

  • 8. pablomak
    • 2006-03-19 18:31:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Śmieszne to jest ferrari ma swój sezon a chcą teraz go im zepsuć

  • 9. crash3r
    • 2006-03-19 19:47:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    expiro, piszesz ze ferrari nagielo przepisy, gdyby faktycznie tak bylo to, ze ich bolidy nie spelniaja wszystkich przepisow co do konstrukcji samochodu to FIA i odpowiedni specjalisci nie dopusciliby tak skonstruowanego bolidu do cyklu GP, wiec smieszne wydaja sie teraz jakies oskarzenia i proby wymuszenia jakiegos oswiadczenia od wladz FIA. oby te ich zarzuty okazaly sie bezpodstawne, bo FIA sama sobie by zaszkodzila najpierw dopuszczajac tak skonstruowane ferrari do startow a pozniej nakazujac jakies zmiany. wszystko wyjasnic powinno sie w nadchodzacych dniach. pozdrawiam

  • 10. wolfe
    • 2006-03-19 20:31:39
    • *.rzeszow.mm.pl

    crash3r, niestety takie naginanie przepisów już się wcześniej zdarzało i w wykonaniu Ferrari i McLarena i Williamsa. Zazwyczaj nie kończyło się to niczym więcej niż oficjalnym zakazem używania danego wynalazku i jakąś niewielką dla budżetu tych teamów karą. Wg. mnie te zarzuty Renault są celem samym w sobie, taką swoistą wojną na nerwy. I to też jest chyba tam częste, tak jak spięcia między kierowcami... :-)

  • 11. MarcinB
    • 2006-03-19 20:46:30
    • *.stb.ubr01.sout.blueyonder.co.uk

    renault sie poprostu boi ze ferrari moze ich wyprzedzic i szukaja byle czego aby sie przyczepic a to sa minimalne roznice wiec niema tak naprawde o czym gadac

  • 12. kri5_87
    • 2006-03-27 10:06:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    'to sa minimalne roznice wiec niema tak naprawde o czym gadac'-mimo tego nawet takich różnic nie można pomijać

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo