komentarze
  • 1. brain87pl
    • 2014-11-25 14:09:02
    • *.31.143.188.rybnet.pl

    A jak oni chcą obniżyć koszty silników? Taka specyfikacja, więc rozwój i produkcja muszą kosztować. I tak jestem zaskoczony że najlepsze silniki (Mercedes) i na które podobno poszło najwięcej kasy podczas fazy projektowej są najtańsze. Nie jest to wiec kwestia tego że producenci chcą sobie teraz odbić koszty rozwoju. Ciekaw wiec jestem jak pan Todt chce obniżyć ich koszt dla małych zespołów, bo chyba nie chce żeby sprzedawano im silniki poniżej kosztów produkcji?

  • 2. Greek
    • 2014-11-25 14:55:03
    • *.dynamic.chello.pl

    Ja popieram cięcia, ale zakutych łbów tych palantów. I tak nic w nich nie ma więc żadna strata...

  • 3. RyżyWuj
    • 2014-11-25 18:38:18
    • *.static.korbank.pl

    A ten znowu swoje. Niech sobie pajacuje w kabarecie albo przytnie pejsy, zamiast udawać jakieś cięcia. Im częściej coś przycinają, tym więcej zespołów potem bankrutuje od tych pseudo oszczędności.

  • 4. Skoczek130
    • 2014-11-25 21:12:11
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Taa cięcia... tylko na papierze. W rzeczywistości koszty tylko rosną i rosną. Wiele durnych zmian wprowadzono - ten sezon był apogeum. ;) Poza giganci nie dadzą się ograniczyć... budżet to ich główna siła... ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo