komentarze
  • 1. Bujan2K
    • 2014-10-09 16:02:26
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jeżeli nie całkowicie zamknięte kokpity to może chociaż owiewki na wzór tych z motocykli.

  • 2. housepl
    • 2014-10-09 16:22:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy ich już kompletnie porypało ? Przecież wypadki i ryzyko są wpisane w ten sport a nagle jeżeli pojawia się niestety przykry wypadek to pojawia się dyskusja co poprawić w bezpieczeństwie. Wymyślają różne głupoty a na dodatek teraz SC bedzie wyjeżdzał na tor jak komuś skrzydło odpadnie. Przykra sprawa Bianchiego ale ile takich wypadków jest ? Skoro F1 jest taka bezpieczna to dlaczego nikt na to nie wpadł żeby wprowadzić automatyczne ograniczenie bolidu przy żółtej fladze w danym sektorze ? Pewnie teraz wprowadzą 7 poduszek powietrznych w standardzie i światła w bolidzie.

    Pechowy wypadek na Suzuce nie powinien mieć w ogóle miejsca i jest przykładem tego ze w F1 rządzą nie właściwi ludzie.

  • 3. lvl18
    • 2014-10-09 18:06:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co w przypadku gdy kierowca będzie musiał w 3 sek. opuścić bolid? Katapultować się??

  • 4. mwhakowscy
    • 2014-10-09 18:20:29
    • *.dynamic.chello.pl

    Katapulta wcale nie jest złym pomysłem, ale musi być niezawodna.

  • 5. mmmis
    • 2014-10-09 18:30:42
    • *.iwacom.net.pl

    @housepl, gdzie jest napisane, że bolid będzie wyjeżdżał jak tylko skrzydło opadnie? Ja nie mam nic przeciwko poprawie bezpieczeństwa, jeśli mają zyskac na tym kierowcy. Natomiaast zgodzę się z Tobą z jednym - użycie limitera mogłoby ograniczyć skutki ewentualnego wypdku - technika poszła na tyle do przodu, że rozwiązanie mogło by być aktywowane, w oparciu o telemetrię, bądź samego zawodnika. Nie ma co ukrywać - nawet przy żółtych flagach kierowcy walczą o swoje tempo, i przepisy nie regulują dokładnych wartości, do jakich kierowca ma zwolnić (może wystarczyć sama zmiana przepisów).

  • 6. Marsun
    • 2014-10-09 18:54:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hmm.. katapulta.. =) Wyobraźcie sobie jak podczas wyścigu na długiej prostej będzie jakaś awaria tego systemu i katapultuje kierowcę prosto pod koła nadjeżdżającego bolidu, nie mówiąc o samej prędkości wylotowej katapultowanego :D Co do zamkniętych kokpitów to jest chyba jeden z najgłupszych pomysłów jakie mogli wymyślić... Niech jeżdżą w przezroczystych sześcianach napędzanych na pedały, z poduszkami z każdej strony.

  • 7. Voight
    • 2014-10-09 19:06:46
    • *.10.95.64

    Brzydkie?
    htt ps://c1.staticflickr.co m/9/8184/8360163283_7957a55877_z.jp g

  • 8. Jaro75
    • 2014-10-09 19:35:34
    • *.kalisz.mm.pl

    Śmiać się czy płakać ?

  • 9. luk02
    • 2014-10-09 21:00:12
    • *.chomiczowka.waw.pl

    Ja myślę, że najbezpieczniej będzie, jak kierowcy będą sterować bolidami drogą radiową.

  • 10. Root
    • 2014-10-09 22:54:43
    • *.dynamic.mm.pl

    Nie, nie, nie i jeszcze raz nie. Wypadki są normalne, na drogach ginie codziennie kilka tysięcy osób w zamkniętych samochodach, to nie jest sposób na poprawę bezpieczeństwa.

  • 11. andi77
    • 2014-10-10 07:57:38
    • *.4-3.cable.virginm.net

    Dlaczego oni zawsze muszą szukać HDD i problemów tam gdzie ich nie ma? Gdyby ten dźwig był poza torem to nic by się nie wydarzyło! Przecież te dźwigi mają na tyle długie ramię że mogą podnieść bolid spoza toru po jasną cholere muszą wjeżdżać do środka? Formuła słynie z otwartych kokpitów od początku istnienia i nie wyobrażam sobie aby wprowadzono zamykane kokpity.

  • 12. radas
    • 2014-10-11 10:08:08
    • *.78.34.185.static.rdi.pl

    Jeśli zamknięty kokpit to musi być SZEROKI ;-)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo