komentarze
  • 1. DamianW
    • 2014-07-08 14:19:36
    • *.1.199.200

    Ciekawe jaki wpływ będą miały takie felgi na chłodzenie hamulców. I czy tarcze hamulcowe również będą większe.

  • 2. GTR
    • 2014-07-08 14:24:50
    • *.22.28.4

    Nieeeee :( :( :( Te ćwoki nie rozumieją, że F1 nie może mieć kompromisów. Co mają odzwierciedlające technologię opony użytkowane przez miliony kierowców do F1? Widzi gdzieś ktoś koneksję? Kopanie się z koniem, które zakrawa o schizofrenię i paranoję w jednym. F1 ma być ekstremalna! Mogą i mieć opony 20 calowe, kupę elektroniki w bolidach, paliwo rakietowe i nawet te nieszczęsne silniki elektryczne ale niech to będzie pokaz osiągnięć ludzkości a nie ekologii, która nie ma tutaj w ogóle miejsca i o której nie może być mowy, tudzież interesików, za którymi stoją korporacyjne pieniądze i zyski budowane dosłownie na wszystkim. Brzydzę się tymi wymysłami i opiniami. Gdzie tu panie ekstremalność? Gdzie wyrywanie fotela na zakręcie?

  • 3. Greek
    • 2014-07-08 14:46:17
    • *.dynamic.chello.pl

    Eee tam to ma być estetyczne. To wygląda jak z jakiegoś need for speed czy innej badziewnej gierki dla dzieciaków. W F1 zawsze dobrze wyglądały gruuube gumy i tak ma zostać.

  • 4. KowalAMG
    • 2014-07-08 14:58:17
    • *.24.196.114

    Opony maja nizszy profil jeden ostrzejszy wjazd na tarke i po oponie Vetelowi nie bedzie to na reke gdyz korzysta z calej szerokosci toru . Estetycznie nie wyglada to tak zle cos jak Mecedes E-TRON

  • 5. fotoman
    • 2014-07-08 15:09:44
    • *.adsl.inetia.pl

    ale będą mieć większą przyczepność mechaniczną na zakrętach, co się wiąże ze zwiększeniem szybkości na nich

  • 6. AlMastar
    • 2014-07-08 15:16:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    szybkość na zakrętach to jedno a większe hamulce (co za tym idzie wydajniejsze) to drugie - więc byłoby tylko lepiej i szybciej

  • 7. KowalAMG
    • 2014-07-08 15:28:49
    • *.24.196.114

    Poprawka Mercedes GRAN TURISMO.

  • 8. fanAlonso=pziom
    • 2014-07-08 15:46:03
    • *.rzeszow.mm.pl

    do bani zostawić tak jak jest niech zmiejszą tylne skrzydło coś jak sprzed 2009 r

  • 9. Yogson
    • 2014-07-08 16:33:51
    • *.play-internet.pl

    Nie wiem czy Hamilton sobie poradzi na takich kołach w deszczu ponieważ jak jest mokro to boi się jeździć:)

  • 10. andrewhum
    • 2014-07-08 17:17:52
    • *.static.korbank.pl

    @9 dobrze że ty nie boisz się pisać takie bzdety :)

  • 11. andrewhum
    • 2014-07-08 17:22:09
    • *.static.korbank.pl

    takie eksperymenty uważam są w porządku, jak z tymi kołami będzie pokaże czas ale i tak to lepiej niż klocki z iskrami pod spodem bolidu albo trąbka w rurze wydechowej

  • 12. Sasilton
    • 2014-07-08 17:28:14
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    Znacznie, znacznie ładniejsze od miszelinów.

  • 13. mazur81
    • 2014-07-08 18:15:45
    • *.60.citypartner.pl

    @1 DamianW
    Jeśli tylko przepisy pozwolą, to nie wierzę, że zespoły nie skorzystają z możliwości używania większych tarcz. Przy takiej różnicy w wielkości tarczy, różnica w efektywności hamulców będzie kolosalna. Ale jak ktoś wyżej zauważył, ciekawe jest jak takie gumy będą się zachowywać na tarkach. Myślę, że zawias będzie musiał być odpowiednio bardziej elastyczny, żeby zniwelować braki w amortyzacji, które teraz dają te balony. Mnie pomysł się podoba i wizualizacja również.

  • 14. KowalAMG
    • 2014-07-08 18:34:58
    • *.24.196.114

    Ale yogsona bola wygrane hamiltona jeszcze dlugo bedzie mial migrene :)))

  • 15. Yogson
    • 2014-07-08 18:54:54
    • *.play-internet.pl

    14@
    Spoko;) ja bym bardziej martwił się o twoją paranoje;) niż o wygrane Hamiltona to poprostu przecietniak w kosmicznym bolidzie. A tytuł i tak zgarnięcia Nico;)

  • 16. KowalAMG
    • 2014-07-08 19:17:11
    • *.24.196.114

    Dla mnie wazny jest TYTUŁ MB AMG takze nie wazne kolego kto wygra kibicuje obojgom :) a kierowcą N.O w stawce jest ALONSO takze upokarzasz sie swoim prostactwem. A te niswiadome przepisy FIA z czasem zaczely poprawiac widowisko I oby tak dalej a powroci rywalizacja z dawnych lat :))

  • 17. mwhakowscy
    • 2014-07-08 19:20:00
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Nawet ładne "kapcie".

  • 18. marco35
    • 2014-07-08 19:58:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jutro Lotus ma "latać na tych kapciach" Jestem ciekaw zdjęć i aby nie wystarczyło czasu Pastorowi do zniszczenia kompletu bądź kompletów.

  • 19. FAster92
    • 2014-07-08 22:14:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kompletnie ten pomysł z tymi 18 - calowymi kołami mi się nie podoba, jeszcze do tego ta wizualizacja... Mam nadzieję, że nie dojdzie do skutku wdrożenie tego pomysłu w realia F1.
    Po za tym wdrożenie takich kół wiąże się z całkowitą zmianą zawieszenia.

  • 20. Skoczek130
    • 2014-07-08 22:56:31
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Tytuł w tym roku zdobędzie W05 - jedyny i prawdziwy zwycięzca. :))

  • 21. KowalAMG
    • 2014-07-09 00:19:26
    • *.24.196.114

    Czyli system FRIC bedzie pomocny w ograniczeniu sztywnosci auta przeciwko drganiom albo wpadnieciom na tarke i beda mogli go zalegalizowac .

  • 22. MakGregor
    • 2014-07-09 12:45:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A mnie się podoba. Na pewno musza skonstruować mocne i lekkie felgi jak i mocniejsze zawieszenie... No i inne temperatury opon będą, będzie ciekawie :)

  • 23. f1
    • 2014-07-09 15:44:22
    • *.138.246.94.ip4.artcom.pl

    O nie! Gorszego pomysłu mieć nie mogli...

  • 24. Root
    • 2014-07-18 11:31:58
    • *.tktelekom.pl

    Bardzo dobry pomysł, podoba mi się!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo