komentarze
  • 1. RoyalFlesh F1
    • 2014-03-16 15:15:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ma to sens

  • 2. kempa007
    • 2014-03-16 15:15:17
    • *.180.227.42

    mam nadzieje, ze nic nie pokrecilem i w miarejasno to opisalem... Ogolnie to smieszne to troche- po co sie w to pakowano. wystarczyloby ograniczenie zuzycia paliwa na podstawie tego co jest w baku :/. A tak znowu bedą podjerzenia i kłotnie o to kto ma racje...

  • 3. oriom909
    • 2014-03-16 15:19:15
    • *.81.198.166

    A według mnie to błazenada ze strony FIA. Jesli dobrze zrozumialem to przeplyw paliwa byl w porzadku ale czujnik nie no ale czujnik ma zawsze racje, a w szczegolnosci FIA ma zawsze racje

  • 4. radzix
    • 2014-03-16 15:21:30
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    Oglądam F1 nie od wczoraj, ale po dzisiejszym wyścigu i teraz tej decyzji to ja kompletnie "nie rozumiem" o co tu chodzi, w jakim kierunku zmierza Królowa :(((. Zbyt skomplikowane jest to wszystko a paradoksalnie nawet jak jakiś mega maniak F1 chciałby to wszystko pojąć i zrozumieć to i tak większość rzeczy owiane jest tajemnicą pilnie strzeżoną przez teamy. Powinno się to wszystko uprościć i więcej rzeczy ujawniać, żeby nie zniechęcać kibiców.

  • 5. kempa007
    • 2014-03-16 15:22:45
    • *.180.227.42

    nie do konca, czujnik mogl pokazywac dobre wartosci, tylko Red Bull sadzil, ze sa zle... i co najsmieszniesze jest w tym, ze ekipy moga sobie same kalibrowac czujniki :-) Jak mniemam tylko raz i pozniej czujnik jest juz "homologowany"...

  • 6. Michael Schumi
    • 2014-03-16 15:23:20
    • *.ip.euro.net.pl

    @kempa007 Dziękuję Ci bardzo, wszystko jest zrozumiałe :)
    Niestety - nawet taki szczegół może wpływać na wyniki. Ten sezon może być świetny, jak do tej pory jest kontrowersyjny za sprawą dyskwalifikacji Riciardo. Jednak zasady to zasady. Fakt, że szkoda, ale bynajmniej coś teraz się w niej dzieje, nie wieje tak bardzo nudą.

  • 7. maziboss
    • 2014-03-16 15:24:05
    • *.dynamic.chello.pl

    Yyy nie rozumiem tutaj płaczków. Nie zgłosili innego sposobu pomiaru paliwa i maja karę. Ktoś dał ciała w RB i teraz są tego konsekwencje.

  • 8. kempa007
    • 2014-03-16 15:24:45
    • *.180.227.42

    mysle ze wkwestii Ricciardo kluczowe znacznie mialo to ze zespol zignorowal prosby FIA o obniżenie przeplywu paliwa...

  • 9. ryniu1992
    • 2014-03-16 15:25:45
    • *.cable.net-inotel.pl

    Tragedia. Jak dla mnie powinno to być jak najprostsze:
    Masz limit paliwa na wyścig, kończy Ci się benzyna - nie dojeżdżasz do mety i to jest Twoja kara. Po co takie kombinowanie w przepisach?

  • 10. saint77
    • 2014-03-16 15:35:45
    • *.dynamic.chello.pl

    @ kempa007
    trzeba chyba zaktualizować klasyfikację konstruktorów i kierowców po DSQ D.Ricciardo.

  • 11. Kalor666
    • 2014-03-16 15:38:20
    • *.opera-mini.net

    Czy ktoś się orientuje czy na tych milionach monitorów w które ciągle wpatrują się inżynierowie redbulla i reno nie było widać że coś z tym przepływem jest nie tak???

  • 12. reXio
    • 2014-03-16 15:39:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Prosze uaktualnic ranking kierowcow!

  • 13. maziboss
    • 2014-03-16 15:42:16
    • *.play-internet.pl

    11. Kalor666
    Może nie chcieli widzieć.

  • 14. Novy
    • 2014-03-16 15:42:27
    • *.dynamic.chello.pl

    Wszystko staje się coraz bardziej skomplikowane, nie tędy droga... Wracając do tematu skoro złamali jakiś punkt regulaminu to kara słuszna.

  • 15. ryniu1992
    • 2014-03-16 15:46:14
    • *.cable.net-inotel.pl

    Jeszcze nic pewnego. RBR i Renault złożyli odwołanie. Horner powiedział że jest pewny tego, że odzyskają 2 miejsce.

  • 16. zzagrobu
    • 2014-03-16 15:52:53
    • *.adsl.inetia.pl

    czyli główna wina jest taka, że nie zgłosili zmiany, a później nie zastosowali się do zaleceń. Tego w żaden sposób nie obalą, ale inna rzecz mnie zastanawia w tym tekscie na którą kempa też zwrócił uwagę. Zespoły mogą sobie same kalibrować ten czujnik. Tzn. że mogą go tak skalibrować żeby pokazywał "właściwie"? Detektor ulatniającego się gazu też można tak skalibrować, że przy przekroczonych normach stężenia nie "odezwie się". Zapewnie nie jest to tak proste jak mój tok rozumowania, ale czy nie jest to furtka do robienia wałków?

  • 17. kempa007
    • 2014-03-16 15:54:11
    • *.180.227.42

    10. saint77 nie rozdwoje sie

  • 18. krzysiek000
    • 2014-03-16 16:13:46
    • *.bialystok.vectranet.pl

    Piszcie co chcecie, ale dla mnie wielka szkoda Riccardo. Miał chłopak swoje pierwsze podium, do tego na swoim terenie, a tu takie brzydkie kuku. Mimo wszystko jestem pewien, że jeszcze nie raz zobaczymy go rozlewającego szampana.

  • 19. MarTum
    • 2014-03-16 16:24:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bardzo szkoda RIccardo ale bardziej szkoda mi F1 i tego cyrku z paliwem. Królowa motosportu musi uważać z gazem żeby za dużo paliwa nie schodziło. Bitch plis....

  • 20. RyżyWuj
    • 2014-03-16 16:32:17
    • *.static.korbank.pl

    Werdykt dobry, bo nie może być zmiłuj się dla takich cwaniackich zagrań przez zespoły. Teraz każdy się dwa razy zastanowi zanim nie posłucha poleceń FIA. Ale mogli zdjąć Daniela zaraz po przejechaniu mety. Robienie tego z takim opóźnieniem to niepotrzebna chamówa względem kierowcy. Skakał na scenie, lał się szampan przed rodakami na widowni, a teraz mówią mu sorry winnetou. ech..

  • 21. Blaz
    • 2014-03-16 16:45:19
    • *.sileman.net.pl

    Panowie z RedBulla chyba sie zapominają ,bo to nie oni ustalają zasady. Ciekawe ,że cała reszta bolidów ma wszystko dobrze. Szkoda Ricccardo ale zasady sa zasadami.

  • 22. subi1978
    • 2014-03-16 16:58:08
    • *.cable.tvk.wielun.pl

    Dobry sposób do ustawiania wyników, jak trzeba będzie to się tutaj zwiększy a tam zmniejszy limit przepływu i wygra ten kto ma wygrać. A jak ktoś coś zauważy to się zrzuci na błąd w kalibracji.

  • 23. eutanazjusz
    • 2014-03-16 17:21:29
    • *.dynamic.chello.pl

    Żal chłopaka, dla niego to póki co życiówa a tu nagle po kilku minutach podcinają mu skrzydła. Obojętne już czy słusznie czy nie, żal gościa.

  • 24. MarTum
    • 2014-03-16 17:45:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A może celowo go zdjęli bo VET będzie miał trudniej w walce z zespołowym partnerem w rankingu ?

  • 25. belzebub
    • 2014-03-16 18:03:32
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    Powiem szczerze, pomimo tego że nie jestem fanem RBR, ale podobała mi się jazda Ricciardo i jego drugie miejsce. Szkoda, że z takiego powodu został zdyskwalifikowany, choć przepisy to przepisy. Może uda się jeszcze odwołać?

  • 26. MIRO1
    • 2014-03-16 18:51:59
    • *.sileman.net.pl

    Jak widać to stare metody RED BULLA ogrywanie innych na limicie przepisów i też sprytnie łamiąc je. Kto wie co robili w poprzednich sezonach i co im uchodziło na sucho myślę tu o bezwzględnej dominacji. Tylko wielka szkoda Riccardo.

  • 27. olek327
    • 2014-03-16 20:00:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Teraz zabawnym faktem jest to, ze Chilton zajal 13 miejsce a to moze byc rozstrzygniecie batalii maruderow :D

  • 28. motoxj
    • 2014-03-16 20:13:55
    • *.centertel.pl

    Znowu ci "sedziwie" może chodzi o ich wiek

  • 29. Skoczek130
    • 2014-03-16 20:49:33
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Sędziowie chcieli podtrzymać "klątwę gospodarza". ;)

  • 30. docent
    • 2014-03-16 21:12:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wszystkiemu winien jest vettel, jak on by był przed ricardo to nie byłoby dyskwalifikacji!

  • 31. wro40i4
    • 2014-03-17 00:17:23
    • *.cable.smsnet.pl

    @16 zzagrobu
    Wszystko zależy od tego co kalibrują. Jeśli jest to coś w rodzaju przepływomierza masowego. to możliwe że kalibracja dotyczy np. wprowadzenia średnicy przepływu i korekty punktu 0. Za mało podają szczegółów żeby można było cokolwiek gdybac na ten temat, ale uwierz mi, to ma sens.
    I jeszcze jedno - te dane potrafią być BARDZO dokładne. Standardowe przepływomierze masowe posiadają dokładność rzędu 1%, co przy 100kg/h daje dokładność do 1kg, a myślę że w przypadku RBR o 1kg nie poszło :). A to STANDARDOWE przepływomierze nie są raczej :)
    (PS. zawodowo, niemal na co dzień, zajmuję się pomiarami przepływów i ich kalibracją, w tym pomiarami przepływu elektromagnetycznymi, masowymi, ultradźwiękowymi, radarowymi i innymi..)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo