komentarze
  • 1. bartexar
    • 2013-12-03 16:25:30
    • *.adsl.inetia.pl

    Myślę, że to dobra decyzja. Szkoda że kasa Maldonado przeszkodziła Mu w przejściu do Lotusa.

  • 2. Adek_82
    • 2013-12-03 16:26:23
    • *.as13285.net

    Nareszcie :-)

  • 3. Kalor666
    • 2013-12-03 16:29:08
    • *.opera-mini.net

    A ja myślę, że to niestety krok wstecz. Mógł już zostać w Sauberze.

  • 4. Orlo
    • 2013-12-03 16:40:03
    • *.dynamic.chello.pl

    @kempa
    W zdaniu "Po udanym debiucie..." brakuje przecinka po "w Williamsie", który zmienia sens tego zdania, bo w obecnej formie wygląda to tak jakby Hulk debiutował w 2011 roku...:P
    A co do Hulkenberga, to szkoda go. To na pewno wielki talent, ale że inne beztalęcia mają jak na ironię bogatych sponsorów, cóż, taka już obecna F1. Ale może to i dobrze, Lotus widać, że się stacza, problemów z kasą już aż takich nie będą mieli, ale stracili wielu dobrych inżynierów, w następnym sezonie mogą nie być już tacy szybcy. Chociaż żal, że opuszcza Saubera, czuję sympatię do tej ekipy, a tracą świetnego zawodnika.

  • 5. Skoczek130
    • 2013-12-03 17:11:24
    • Blokada
    • *.244.151.126

    Teraz jeszcze potwierdzić Pereza i będzie świetny skład. Młody, a zarazem obiecujący i silny. :)) Sutil walczy wyłącznie o kontrakt z Sauberem - kwitując bolid FI "marchewką", z pewnością nie zyskałby aprobaty... ;)

  • 6. RyżyWuj
    • 2013-12-03 17:23:30
    • *.static.korbank.pl

    3 najlepsze zespoły powinny mieć prawo wystawienia dodatkowego bolidu dla młodego kierowcy. Ich wyniki nie liczyłyby się do punktów zespołu, ale taki ktoś mógłby max 3 lata jeździć na równych prawach w F1 i pokazywać swoje umiejętności.

    Obecny system jest chory i historia Hulkenberga tylko to potwierdza. Niestety cała F1 ma z roku na rok coraz mniej sportu, a coraz więcej interesów i prymitywnego robienia kasy.

  • 7. bartexar
    • 2013-12-03 17:41:57
    • *.adsl.inetia.pl

    @5. Sutil już ma prawdopodobnie podpisany kontrakt, więc miejsce w FI jest zaklepane.

  • 8. Skoczek130
    • 2013-12-03 18:20:41
    • Blokada
    • *.244.151.126

    @bartekxar - a kto ci powiedział, że z Force India?? ;)

  • 9. patrolek23
    • 2013-12-03 18:46:51
    • *.tau.pl

    Co za matoł, najgorsze jest to, że jest podopiecznym Ferrari, które ma w d... młodych. On do tej pory tego nie widzi, zrujnuje sobie karierę. Powinien dawno wziąć sprawy w swoje ręce.

  • 10. mssie
    • 2013-12-03 19:12:31
    • *.dynamic.chello.pl

    Śmieszne trochę, że tak słaby kierowca jak Maldonado idzie do dużo lepszego zespołu niż utalentowany Nico, no nic, oby żałował Lotus swojej pazerności.

  • 11. greyhow
    • 2013-12-03 19:17:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak zatrudnią tego ogórka Sutila, kosztem di Resty, to dopiero będzie śmiech na sali...

  • 12. Hamcio20
    • 2013-12-03 19:21:04
    • *.opera-mini.net

    Przez holerną kasę Hulk nie może być w lotusie- szkoda gadać. Ale tam pisze "wieloletni kontrakt" czyli minimum 2-3 sezony więc jeśli w lotusie po roku zwolni się miejsce to nie może do nich iść (trochę źle zrobił) ;) mógł pozostać w Sauberze na rok . Jeśli chodzi o 2 kierowcę to wolałbym żeby został nim Perez, bo Sutil nic ciekawego w tym roku nie pokazał a perez owszem ;)

  • 13. housepl
    • 2013-12-03 21:01:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Do Lotusa Hulkenberg napewno nie przejdzie. Następna szansa to za 2-3 lata zastapienie Alonso w Ferrari

  • 14. Rudolf50
    • 2013-12-03 21:41:47
    • *.emouse.pl

    Wieloletni kontrakt, nie wiem czy to dobrze i FI jakoś szczególnie dobrze im nie idzie i nie wiem czemu ale nigdy nie postrzegałem tego zespołu który by walczył albo miał ambicje takowe

  • 15. RyżyWuj
    • 2013-12-03 21:50:05
    • *.static.korbank.pl

    @14 Force India nie idzie odkąd Papa Zientarski przestał im kibicować.

  • 16. housepl
    • 2013-12-03 22:07:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ForceIndia jeszcze w 2008r był najgorszym zespołem ale mieli dobrych (nawet) kierowców chociaz na pewno pomogly im pieniądze.Sauber myślę ze w przyszym sezonie trochę sie podniosą, teraz ciekawe jest to kto za Hul w Sauberze ? Rusek juz raczej na pewno nie pojdzie bo nie ma jednak sponsorow ani superlicencji. Sprawa Sutila który według mnie powinien odejść z F1 nic ciekawego nie pokazał przez lata startów w FI a wlasciwie tylko w FI wiec zamiast niego powinien trafić tam Perez choc poczatkowo mial Magnussen więc Mc ugrał na rzecz kierowców.

  • 17. Nutella_w_pomid
    • 2013-12-03 23:20:59
    • *.dzialdowo.vectranet.pl

    W sumie, to chyba najlepsza opcja, jaką HUL miał do wyboru. Bo poza FI to nie znamy jeszcze składu w Sauber, Caterham i Marussia. Osobiście lubię tego kierowcę i kibicowałem od poczatku zespołowi FI (nawet kiedy okupowali koniec stawki). Oby sezon 2014 był przełomowy dla nich.

  • 18. Reaglag2
    • 2013-12-04 09:28:05
    • *.lo2.opole.pl

    Błąd: biorąc pod uwagę awaryjność bolidów FI, oraz problemy ze strategią, zmienianiem kół itp... nienajlepsza decyzja.

  • 19. Orlo
    • 2013-12-04 10:05:58
    • *.dynamic.chello.pl

    Problemy ze strategią? Właśnie Force India często ma odważną strategię i często dobrze na tym wychodzą.

  • 20. pjc
    • 2013-12-04 10:44:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @patrolek23 a jaki on ma wpływ na to,że LRGP woli wybrać pieniądze?
    Słowo matoł nie na miejscu!

  • 21. Xevatiz
    • 2013-12-04 12:00:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bardzo dobra wiadomość dla kibiców Force India (np. mnie - kibicuję im od początku ich przygody z F1) ale tak realnie patrząc to ciężko będzie się wybić ponad środek stawki... Trudno oczekiwać żeby Nico walczył o coś więcej niż 6-10 miejsce, no chyba że stanie się rzecz niewiarygodna i VJM07 będzie istną rakietą... Wciąż czekam na drugie podium od czasów drugiego miejsca Fisico w GP Belgii 2009 ;-

  • 22. Nutella_w_pomid
    • 2013-12-04 12:23:22
    • *.dzialdowo.vectranet.pl

    @18, awaryjność to jeszcze może masz rację, ale do strategii bym polemizował. Często było tak, że jak większość kierowców jechało na 2 pit stopy, to Sutil czy di Resta jechali na 1 co przeważnie pozwalało wybić się im gdzieś z 15-16 miejsca nawet na 9-10 miejsce. Pamiętacie wyścig z tego roku (bodajże w Japonii) kiedy wszyscy zjechali na zmianę opon, a Sutil jako jedyny nie i po 30 okrążeniach Borowczyk ciągle pytał: "Ileż on jeszcze może?" "Kiedy on wreszcie zjedzie?"

  • 23. housepl
    • 2013-12-04 12:33:01
    • *.30.199.198.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    To korea nie japonia IMO

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo