komentarze
  • 6. hubert1
    • 2013-03-24 17:14:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    O typowaniu nawet nie mówcie bo nie wiem czy nawet 8 punktów będe miał

  • 7. marcinpr1
    • 2013-03-24 17:15:21
    • *.szczecin.mm.pl

    Ok

  • 8. matito
    • 2013-03-24 17:19:00
    • *.adsl.inetia.pl

    z typowaniem nie ma pośpiechu
    punkty nie uciekną do następnego wyścigu aż 3 tygodnie

  • 9. FAster92
    • 2013-03-24 17:30:27
    • *.25.246.31

    2. Gdzie Ci Alonso spanikował? Ale co do pozostawienia Fernando na torze było trochę kontrowersyjne i niebezpieczne dla samego kierowcy. Szkoda, że tak się potoczyło, ale mam nadzieję, że Ferrari wyciągnie wnioski z dzisiejszych błędów i w następnych GP takie sytuacje się już nie powtórzą. @4 To chyba zespół zadecydował o tym aby Fernando pozostał jeszcze na torze. Pozdrawiam

  • 10. pitexxx
    • 2013-03-24 17:35:11
    • *.204.172.16

    2.
    Nikt na starcie nie spanikował, wszyscy ruszyli w marnym tempie ze względu na opony i mokry tor. Tak przynajmniej mi się wydaje.

  • 11. FAster92
    • 2013-03-24 17:38:16
    • *.25.246.31

    @10 Dokładnie wiadomo, że przy takich warunkach jest trochę nerwowo ale wszystko było OK!

  • 12. ryniu1992
    • 2013-03-24 17:50:05
    • *.icpnet.pl

    Nie wierzę w to co czytam:
    "Po dobrym starcie, w drugim zakręcie toru dotknąłem bolidu Sebastiana Vettela: zaskoczyło mnie, że on się tam znalazł, prawie się zatrzymał, nie wiem z jaką prędkością jechał."
    Czy Fernando obarczył w tym momencie za swój błąd Vettela? Wina Tus...Vettela !

  • 13. Jahar
    • 2013-03-24 18:11:07
    • *.opera-mini.net

    @9, 10. Samochody Ferrari dobrze wystartowały. Alonso jakby nie dostał małpiego rozumu to nie wjechałby w Vettela. Pojechał tak jakby pierwsze 2 zakręty decydowały o wyścigu. Massa spanikował gdy Alonso był obok niego. Mógł to lepiej rozegrać zamiast pchać się w prawo. Przynajmniej ja tak to odbieram. Mam nadzieję, że w Chinach się odkują

  • 14. Polak477
    • 2013-03-24 18:13:51
    • *.pppoe.covernet.pl

    4. Mechanicy zawsze wybiegają z nowym skrzydłem i oponami w takiej sytuacji, żeby być od razu na miejscu kiedy szefostwo i stratedzy podejmą decyzję o wymianie skrzydła. Fernando nie mógł "sobie wykombinować, że zjedzie", bo on skrzydła nie widzi, więc musi polegać na tym co mu przez radio mówią. Jak widać stwierdzili, że może wytrzyma, albo nie stwierdzili niczego i Alonso potraktował to jako informację, że może jechać dalej, ale na pewno nie była to decyzja kierowcy. Kierowca w takim przypadku może tylko powiedzieć jak mu się jedzie.
    12. Ludzie wpadacie w jakąś paranoję. Cokolwiek by Fernando nie powiedział to widzicie jego usprawiedliwianie się. Przecież wyraźnie podał powód dlaczego wjechał w Vettela. Widać było to na powtórkach, że wszyscy przejeżdżali ten zakręt szybciej i tyle. Po prostu przecenił Vettela i myślał, że pojedzie szybciej.

  • 15. Greek
    • 2013-03-24 18:34:53
    • *.dynamic.chello.pl

    "zaskoczyło mnie, że on się tam znalazł, prawie się zatrzymał, nie wiem z jaką prędkością jechał. "
    No właśnie, mnie też to zastanowiło, wyglądało to co najmniej dziwnie bo cała stawka przez to wyraźnie zwolniła. Mimo wszystko agresja Ferdka na starcie jest opłacalna, pierwszy chyba raz się zdarzyło że coś poszło nie tak.

  • 16. fanAlonso=pziom
    • 2013-03-24 18:35:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    jak zobaczyłem że ALO dotknął vettela to już wiedziałem że ciężko będzie a potem było jeszcze gorzej - powiem wprost - wina Fernando i tyle że wjechał w vet choć zawsze z takimi otarciami różnie bywa np. Chiny 2011 i senna wjeżdża w tyłek Felipe na starcie leciutko go trąca i tylko mała cześć przedniego skrzydła odlatuje, albo ALO dotknął JB na Monzy w 2010 roku też na starcie i nic się nie stało - odnoszę wrażenie że tutaj skrzydło zostało tak uszkodzone ponieważ drugi zakręt jest z górki podczas gdy w Chinach jest pod górkę a na Monzy ani z górki ani pod górkę
    punktów szkoda ale Fernando w dobrym humorze bo jeszcze szpile wbił puszkom odnośnie tego co się działo w wyścigu i na podium - szkoda że kempa nie opublikował tej wypowiedzi
    w dzisiejszej sytuacji trzeba znaleźć jakieś plusy - silnik będzie miał ALO świeższy a w chinach jest długa prosta więc się przyda, skrzynię mogą wymienić bezkarnie, ale najważniejsze w tym że czołowa piątka w następnych 2 wyścigach powinna być i ja się tego trzymam !!!

  • 17. Grzesiek 12.
    • 2013-03-24 18:36:37
    • *.cdma.centertel.pl

    Takie wyścigi się zdarzają ....
    Oby dalej było lepiej i pierwiastek pecha się wyczerpał po tym wyścigu ...
    A swoją drogą Vettel mógł pojechać szybciej . Jak widać Alonso przecenił jego możliwości :)

  • 18. pjc
    • 2013-03-24 19:12:45
    • *.warszawa.vectranet.pl

    Dobrze, że teraz są szerokie pobocza.
    Hiszpan miał szczęście, że taka decyzja zespołu nie zaważyła na jego zdrowiu.
    Pamiętacie jak spojler wpadł pod koła Ratzenbergera? Tam nie było szans na wyhamowanie.

  • 19. eveafterdark
    • 2013-03-24 19:53:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak można zapomniec jeden z najbardziej pechowych weekendów w F1 ... niestety, Imola mało co wybaczała... miło, że ktoś to jeszcze pamięta. Pozdr

  • 20. pjc
    • 2013-03-24 20:01:13
    • *.warszawa.vectranet.pl

    @eveafterdark przytoczyłem tamtą sytuację dla porównania ale jakbym mógł cofnąć czas to chciałbym aby wyścig na torze w Imoli się wtedy nie odbył.
    Niestety nie da się tego już odwrócić.

    Swoją drogą ten spojler Alonso iskrzył w kontakcie z asfaltem podobnie do spojlera Modeny zamontowanego w Jordanie192.

  • 21. eveafterdark
    • 2013-03-24 20:23:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    oj, to głęboko sięgnąłśe ;-). 1992 a własciwie '93 to mój poczatek z F1 ;-) Jordan 192 to była porażka ...

  • 22. Alonsofan
    • 2013-03-24 20:30:25
    • *.kalisz.mm.pl

    4. Jestes idiota ? Alonso nie wie tak naprawde co sie dzieje z bolidem i jesli zespol by mu powiedzial "musisz zjechac bo bedzie kicha" to by zjechal widac zespol przygotowal sie jak by co w pit lane bo moze sam Alonso by ocenil ze jednak z tym skrzydlem nie da rady nawet sie utrzymywac. Moim zdaniem pech i tyle.

  • 23. FAster92
    • 2013-03-24 20:32:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @16 Mógłbyś podać link do jego wypowiedzi ?

  • 24. ArcyZ
    • 2013-03-24 20:43:53
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    Na Monzy nic się nie stało bo F10 to był czołg, w Belgii Rubens uderzył w Ferrari Alonso z całkiem niezła prędkością i nic mu się nie stało. Zespoły zwłaszcza te z czołówki za wszelką cenę odchudzają bolid przez co często też materiały są mało wytrzymałe np: Zawieszenie McLarena w Brazylii.
    Co to wyścigu no nawet na tym 1 okrążeniu Alonso dał się we znaki, z przekrzywionym skrzydłem dwa razy wyprzedził Webbera :D.

  • 25. Skoczek130
    • 2013-03-24 21:16:31
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Alonso zawalił i może mieć pretensje do siebie. Vettel był z przodu - dyktował tempo i ustalał tor jazdy. Chodzi mi jednak o sam fakt uszkodzenia skrzydła. Bo późniejsze konsekwencje to wynik nieodpowiedzialności ekipy. Ich wina, nie Ferdka.

  • 26. jolka5-15
    • 2013-03-24 21:18:30
    • *.solaris.ds.polsl.pl

    @22 zwracam honor, ale to byl tylko moj domysl i nic wiecej...

  • 27. Skoczek130
    • 2013-03-24 21:21:23
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ArcyZ - kontakt Massy z Hamiltonem na Monzie w 2010r. skończyło się uszkodzeniem przedniej osi u tego drugiego. To kolejny przykład na wytrzymałość ich maszyn. W tym roku mają tempo, ale o wytrzymałości zapomnieli... ;}

  • 28. jolka5-15
    • 2013-03-24 21:28:57
    • *.solaris.ds.polsl.pl

    A tak w ogóle to Ferrari planuje przywieść jakiś niewielki pakiet aerodynamiczny?

  • 29. jolka5-15
    • 2013-03-24 21:29:23
    • *.solaris.ds.polsl.pl

    na następny wyścig?

  • 30. Polak477
    • 2013-03-24 21:31:54
    • *.pppoe.covernet.pl

    28. W teorii już od testów pracują nad jakimś większym na Chiny, jak będzie to zobaczymy. Mały na pewno mają, bo o tym mówił nawet Alonso, a czy wyrobią się z tym, który tak ogłaszali to chyba jeszcze nie wiadomo.

  • 31. mwhakowscy
    • 2013-03-24 22:05:55
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @28. Ten pakiet przywiozą, czy przywiodą.

  • 32. Felipe Massa
    • 2013-03-24 23:02:06
    • *.Netcominternet.pl

    zawiódł mnie Massa i to strasznie. Start masakra, tempo na pierwszych kółkach tragiczne, tempo wyścigowe nie równe ;/ potem sie dziwicie że Alonso jest przed Massą a startował za nim. Fernando w przeciwieństwie do Felipe ma znakomite tempo na każdym kółku nie tylko na wybranych jak to ma w zwyczaju Felipe. Ferrari wcale nie musi kombinować jak zrobić żeby Alonso był przed Massa, po prostu jest zwyczajnie lepszy ; ). Co do dzisiejszego wyścigu Fernando miał pecha, ale cóż taka jest F1 nie on pierwszy i nie ostatni. Decyzje o pozostaniu na torze rozumię doskonale lepiej tracić na 4 kółkach po 2s niż dodatkowy pit stop 25 sekundowy. Zaryzykowali nie wyszło, trudno. Jedziemy dalej ; )

  • 33. Nietoperz3
    • 2013-03-25 07:11:43
    • Blokada
    • *.opera-mini.net

    Czemu Borowczyk o tym nie wspomniał?

  • 34. FAster92
    • 2013-03-25 12:00:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    32. Felipe Massa Problem jest w tym, że większość tego nie rozumie i myśli, ze jak masa pojedzie lepiej w Q to w wyścigu będzie tak samo niestety w Malezji również rozczarowałam się postawą Felipe. Miejmy nadzieję, ze w Chinach i kolejnych GP obaj pojadą na maksa ! Pozdrawiam

  • 35. fanAlonso=pziom
    • 2013-03-25 18:23:53
    • *.230.88.84.rzeszow.mm.pl

    34 zobacz twittera FA

  • 36. Skoczek130
    • 2013-03-25 21:29:25
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @FelipeMassa - to nie było do końca winią Massy. Po prostu bolid Ferrari ma bardzo niestabilne osiągi. Wystarczy zmiana temperatury i aury i już zmienia się ich tempo. Patrząc na to, co działo się na początku i pod koniec, łatwo nasuwa się odpowiedź. Pzdr :))


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo