komentarze
  • 1. PiotrasLc
    • 2013-02-14 08:49:52
    • Blokada
    • *.sanetja.pl

    czas pokaze , najwyzej zainstaluja tam wentylator :-)

  • 2. Oskar9
    • 2013-02-14 09:05:07
    • *.ostnet.pl

    Jeśli przewidywaliby problemy to nie stosowaliby tego rozwiązania. Ciekaw jestem czym różni się ich system chłodzenia od innych że wystarczą takie małe wloty powietrza.

  • 3. Kalor666
    • 2013-02-14 09:15:32
    • *.opera-mini.net

    Moze jakies inne elementy aerodynamiczne kierują odpowiednio strugami powietrza zapewniając odpowiednie chłodzenie. Ciężko powiedzieć. Osobiście widze Saubera w ścisłej czołówce tego sezonu. Myślę ze często beda na podium.

  • 4. głodny
    • 2013-02-14 10:17:24
    • *.dynamic.mm.pl

    Wszystko fajnie tylko co będzie jak w takim gorącym GP wyjedzie SC na 5-7 okrążeń, trzymam kciuki oby nic złego ;) .

  • 5. radzix
    • 2013-02-14 10:26:44
    • *.153.26.34

    Na pewno przetestowali to chłodzenie w odpowiednich warunkach. Na tym poziomie nie można sobie pozwolić na gdybanie... i liczenie na cud :)

  • 6. sliwa007
    • 2013-02-14 10:30:50
    • *.kielce.vectranet.pl

    Dla Saubera nawet przypadkowe podia są sukcesem, więc opłaci im się ryzykować. W jednym wyścigu mogą przegrzeją jednostkę a w innym dzięki temu rozwiązaniu staną na podium. Taki układ jest dla nich korzystny. Zresztą pracuje nad tym sztab wykwalifikowanych inżynierów więc można przypuszczać, że potrafią zrobić analizę chłodzenia w temperaturze 40 stopni mając dane z ostatnich testów...

  • 7. poncki
    • 2013-02-14 10:36:11
    • *.as13285.net

    Co do Hulka to nie martwie sie o jego szybkosc, najwazniejsze zeby bolid jechal jak trzeba, scislej czolowki to nie bedzie ale na podium maja szanse.

  • 8. Skoczek130
    • 2013-02-14 12:02:39
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie ma nic gorszego, jak awaria w chwili, kiedy jedzie się po podium. Oby Sauberowi się tak nie stało. Mam nadzieje, że ten sezon będzie jeszcze lepszy. :)

  • 9. ekwador15
    • 2013-02-14 14:55:09
    • *.adsl.inetia.pl

    Czy silniki Ferrari są aż tak elastyczne? Wątpię, nie można jechać pół wyścigu na choć trochę przegrzewającym się silniku. Trzeba przykręcić obroty, a więc jechać wolniej. Gdzie tak się może stać :)? W Bahrajnie, Singapurze, Malezji. Nikomu przecież nie powiedzą, że faktycznie tutaj musieliśmy jechać wolniej, by dojechać.

  • 10. 6q47
    • 2013-02-14 15:44:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    6. sliwa007
    Czy słowa ...'mogą sobie przegrzać silnik'... serio wrzuciłeś we wpisie swoim?

    Przecież nie mamy "dowolności" w zastosowaniu ilości jednostek - są limity obwarowane karami(!)

    Rozumiem, że sobie gdybasz co do jakości (w sensie dokładności otrzymanych wyników) testów, które dadzą pozytywną sśrednią punktową na torze.

    Analiza musi obejmować wszystkie rodzaje gęstości powietrza w danej temperaturze - razem z zanieczyszczeniami mogącymi zniszczyć higienę chłodnic ekstremalnie zmniejszonych... Można jeszcze pomysleć o średniej przepływności powietrza przez chłodnice, ale to już pozostawiam fachowcom.

    Wydłużony pit-stop jest w stanie schrzanić najbardziej udane GP.

    Pozdr.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo