komentarze
  • 1. Greek
    • 2013-01-23 20:34:47
    • *.dynamic.chello.pl

    Eee przesadzają, teraz to będzie się rozpadać chyba w oczach ;) Zapowiedzi Pereza nie były chyba tak całkiem bez pokrycia :)
    A zmianę kolorków mogli sobie darować.

  • 2. Skoczek130
    • 2013-01-23 21:32:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ogarnęli zeszłoroczne, ogarną i te. Co do kolorków - ważne, aby dla niewprawnego niedzielnego kibica było wiadome, które są które.

  • 3. Martitta
    • 2013-01-23 23:45:10
    • *.warszawa.vectranet.pl

    Podejrzewam, że do nowych mieszanek i tak najszybciej przystosują się ci, którzy najlepiej radzili sobie w zeszłym roku.

  • 4. tr29
    • 2013-01-24 08:20:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jeśli chodzi o kolorystykę to zmieniono tylko twardą mieszankę (pomarańcz zamiast srebrnego) i dobrze, będzie bardziej czytelnie. A co do tego, że jednak w tym sezonie ogumienie będzie bardziej miękki to ok ale mam nadzieję, że nie będziemy mieli takich wyścigów jak chociażby Turcja 2011 gdzie wielu kierowców jechało na 4 pit-stopy. Dwa to dla mnie taka optymalna ilość :)

  • 5. p1stolet
    • 2013-01-24 15:37:24
    • *.ntlworld.ie

    ad tr29
    Co do koloru absolutnie sie zgadzam bedzie bardziej czytelnie. A jesli chodzi o 4 pitstopy... nie sadze Pirelli juz trzeci sezon bedzie dostarczac ogumienie wiec juz znaja stopien degradacji mieszanek na poszczegolnych torach wiec poprostu wybiora twardsza i bedzie po sprawie

  • 6. Skoczek130
    • 2013-01-24 20:43:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Martitta - przede wszystkim najważniejsza jest konstrukcja bolidu. Dla przykładu Merc "zjadał" gumę przez cały sezon, natomiast Sauber gładko się z nią obchodził. Ale kiedy nabiorą doświadczenie, powinni sobie poradzić.Dlatego też taki RBR nie powinien mieć dużych problemów, a raczej powinien mieć je mniejsze. Pzdr :)

  • 7. Martitta
    • 2013-01-25 01:46:17
    • *.warszawa.vectranet.pl

    @Skoczek130 - Racja, jednak kierowcy też mają w tym swój wkład.
    Spójrz na przykład zeszłorocznego składu McLarena i sposób jazdy każdego z nich, a potem na ich zużycie opon;) A Red Bull tak jak napisałeś, zazwyczaj radzi sobie z tym dobrze.
    W każdym razie nie zawsze opony okazują się decydujące. Może to i dobrze. Pzdr ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2021 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo