komentarze
  • 2. jarko dnb 85
    • 2011-05-10 14:52:47
    • *.toya.net.pl

    nie przesadzaj Rubens.nie powinno byc tak zle.dwa sezony temu Kubek za Toba utknal na pol wyscigu i przez to mial zepsuty wynik,a teraz DRS ma taka mozliwosc,ze Ty jako powolniak nie bedziesz blokowal chlopakow ktorzy sa szybsi,a zjechali przed chwila do boksow.kwestia bezpieczenstwa pozostaje sporna,ale w koncu to jest F1...

  • 3. skidmarks
    • 2011-05-10 14:58:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No ale ze swojej pozycji widzi chyba lepiej. Niż wierny kibic w wpisie #2

  • 4. pjc
    • 2011-05-10 14:59:59
    • *.244.91.2

    Jego opinia jest b.ważna i dobrze,że przed tym przestrzega.
    Ciekawe co na ten temat sądzą inni.

  • 5. kumahara
    • 2011-05-10 15:03:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie będzie tak źle, kierowcy poradzą sobie wykazując swój kunszt, a wyścig napewno będzie bardzo ciekawy i emocjonujący jak wszystkie poprzednie tego sezonu.

  • 6. Pietrek721
    • 2011-05-10 15:07:42
    • *.opera-mini.net

    Zgadzam sie z Rubensem... DRS w monako może duzo nabroic... Jeszcze wspomnicie jego słowa...

  • 7. konradosf1
    • 2011-05-10 15:18:36
    • *.opera-mini.net

    mimo iż skrzydło będzie dozwolone to uważam jednak, że ekipy przestrzegą swoich kierowców przed otwieraniem klapy

  • 8. dnb
    • 2011-05-10 15:18:59
    • *.adsl.inetia.pl

    jak polecą wióry na treningach to pewnie zabronią drs'u

  • 9. kumahara
    • 2011-05-10 15:26:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No przecież to nie jest nakaz używania DRS- u, kto nie chce skrzydła stosować to nie musi.

  • 10. kapuch
    • 2011-05-10 15:39:58
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ogólnie uważam DRS w obecnej formie za idiotyzm, ale gadanie Rubensa nie przemawia do mnie. Wyglada na to, że się zestarzał bo to nie pierwsza "dziadkowa" wypowiedź w jego wykonaniu i chyba czas na emeryturkę. Nikt nikogo nie zmusza do uzywania DRS-u, młodsi kierowcy mają wyzszy poziom testosteronu i skorzystają z systemu i tego Rubens się boi. Normalna kolej rzeczy, mi też po trzydziestce spadła ilosc wyprzedzeń. Jakby F1 miała być bezpieczna i bez ryzyka to trzeba by sie ścigać resorakami, ale ostrożnie bo nadgarstek można zwichnąć.

  • 11. michal669
    • 2011-05-10 15:44:46
    • *.dynamic.chello.pl

    Jeszcze będzie z tego suchar.

  • 12. Morves
    • 2011-05-10 15:49:52
    • *.isp.tvkg.net

    moze i faktycznie Monako to nie tor to wyprzedzania, ale chcialbym przypomniec Alonso z tamtego roku ;)

  • 13. Grzesiek 12.
    • 2011-05-10 15:55:01
    • *.cdma.centertel.pl

    Ciekaw jestem gdzie tą strefę tam wcisną ....
    Stawiam na tunel ;)

  • 14. jar188
    • 2011-05-10 15:57:14
    • *.trachem.pl

    Dla fanów wyścig będzie ciekawszy, większe ryzyko=więcej błędów=ciekawszy wyścig.

  • 15. Blaz
    • 2011-05-10 16:07:17
    • *.117.208.196

    Prawda jest taka ,że to sami kierowcy musza zachować zdrowy rozsądek w korzystaniu z DRS. Tyle

  • 16. mhs1234
    • 2011-05-10 16:32:33
    • *.tktelekom.pl

    zakazac uzywania DRS na cazm torze oprucz prostej start-meta

  • 17. lukasz1
    • 2011-05-10 16:57:38
    • *.adsl.inetia.pl

    Co do DRS jestem przeciwny, ale jeżeli użyją DRS w Monako może być ciekawie. Mi wizja 3 bolidów na mecie nie przeszkadza :) Ale jeśli kierowcy uważają że to jest niebezpieczne to powinni tego zabronić. W końcu to oni jeżdżą bolidami!

  • 18. Orlo
    • 2011-05-10 17:50:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Rubens ma racje. W końcu ma największe doświadczenie, chociaż niektórzy znafcy i tak wiedzą lepiej... Tylko czekać aż się coś wydarzy a wtedy "mądry Polak po szkodzie"...
    @kumahara
    Nie pal głupa, że tak się bezczelnie wyraże. Przecież wiadomo że jak można to wszyscy będą używać co nie znaczy że tak powinno być. Nie mogę też zrozumieć tego że jeśli by zrezygnowano z DRS to zespoły musiałyby WYPRODUKOWAĆ specjalne skrzydło. Przecież w wyścigu to FIA czy tam Whiting pozwala włączyć DRS, więc równie dobrze w Monako mógłby tego nie robić.

  • 19. kumahara
    • 2011-05-10 18:05:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wyrażaj się jak chcesz Orlo, Twój problem, natomiast uważam, że kierowcy są na tyle inteligentni, że będą wiedzieli jak posłużyć się DRS-em nie robiąc przy okazji "jatki" jak niektórzy przewidują.

  • 20. Orlo
    • 2011-05-10 18:10:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pytanie co jeśli się mylisz? I czy FIA może sobie pozwolić na pomyłkę tak jak 17 lat temu?...

  • 21. kumahara
    • 2011-05-10 18:25:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bolidy są o wiele bezpieczniejsze, rownie dobrze można ograniczyć np. obroty do np.12000 t.obr., można też coś innego zastosować by było wolniej, bezpieczniej, a DRS używa się w miejscu wg. FIA bezpiecznym. Jeśli się zdecydowali to biorą odpowiedzialność na siebie. Tamte tragiczne wyjątkowo wydarzenia się nie powtórzą, mam nadzieję, a skąd wiesz, że bez DRS-u nie może dojść to tragedii? Pozdrawiam.

  • 22. kukus
    • 2011-05-10 18:48:32
    • *.chello.nl

    Zgadzam sięz w 100%.
    A z drugiej strony jak 24 kierowców ma takie same zdanie to wystarczy tylko ustalić,nie używamy go wszyscy i basta ale pewnie takie coś nigdy nie przejdzie.

  • 23. fanAlonso=pziom
    • 2011-05-10 19:01:36
    • *.rzeszow.mm.pl

    a jak drs sie zablokuje i bolid wywinie orla do gory przeleci przez bariery i kogos uszkodzi ?? jak ktos szuka mocnych wrazen polecam skok z 10 pietra albo jazde samochodem pod prąd

  • 24. Orlo
    • 2011-05-10 19:16:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @kumahara
    "...a DRS używa się w miejscu wg Fia bezpiecznym". To w końcu DRS będzie w treningach i Q czy tylko w wyścigu? Jeżeli tylko w wyścigu to ok, jeszcze jakoś można to zrozumieć, ale inaczej to mam spore obawy.

  • 25. kumahara
    • 2011-05-10 19:36:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    FIA nie raz wg. nas znafców "dała ciała", ale nie można zarzucać FIA braku troski o bezpieczeństwo zawodników, przecież jasne jest, że usterki typu pęknięcie kolumny kierownicy nie będą winą ani DRS, ani KERS ani innych zabezpieczeń czy ich braku. Obecne standardy bezpieczeństwa są na wysokim poziomie o czym świadczy brak wydarzeń, o których wcześniej wspomniałeś i oby tak dalej było. A DRS wcale nie służy dla podniesienia mocnych wrażeń, jeśli już to po zablokowaniu się dźwigni gazu na maxa a nie DRS-u- to do @23. :-))

  • 26. fanAlonso=pziom
    • 2011-05-10 20:45:30
    • *.rzeszow.mm.pl

    25 jeszcze nie slyszalem aby zablokowal sie komus gaz i jechal caly czas ze znaczna predkoscia natomiast z zablokowanym drsem juz byly historie

  • 27. Ananas
    • 2011-05-10 21:31:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Rubens Barrichello w formule 1:
    Data urodzenia: 23 maja 1972r.
    Zespoły, w których jeździł (chronologicznie): Jordan, Stewart, Ferrari, Honda, Brawn, Williams (obecnie)
    Liczba wyścigów: 310
    Liczba tytułów mistrza świata: 0
    Liczba wygranych wyścigów: 11
    Liczba podium: 68
    Liczba pole position: 14
    Liczba najszybszych okrążeń: 17

  • 28. Voight
    • 2011-05-11 10:58:09
    • *.ssp.dialog.net.pl

    25. kumahara Śmierć Henrego Surtees'a i wypadek Massy to nie są poważne incydenty? Głowa kierowcy nie jest chroniona w żaden sposób a FIA to jawnie lekceważy. Strasznie oderwane od rzeczywistości są Twoje argumenty: "No przecież to nie jest nakaz używania DRS- u, kto nie chce skrzydła stosować to nie musi."

  • 29. kumahara
    • 2011-05-11 12:54:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    28. Voight, a gdzież ja napisałem, że to nie były poważne incydenty, -". Tamte tragiczne wyjątkowo wydarzenia się nie powtórzą, mam nadzieję" - fragment mojego zdania, czyż trzeba to jaśniej wykładać, czytaj uważniej. Akurat ( oczywiście bardzo poważny incydent) wypadek Massy nie można wiązać ew. z DRS-em, ten przykład jest chybiony, no chyba że urwie się skrzydło.

  • 30. Budyn_F1
    • 2011-05-12 18:33:12
    • *.dynamic.chello.pl

    Ma racje tam jest zbyt ciasno zeby uzywac DRS.

  • 31. krzysiek000
    • 2011-05-12 19:06:35
    • *.debica229.tnp.pl

    Po prostu będą ten DRS używać ci co chcą. Ci co się boją o własne bezpieczeństo mogą sobie darować używania i tyle.

    28. Voight, Surtees dostał oponą w głowę. DRS nic by w tym przypadku nie zmienił.
    23. fanAlonso=pziom Niemalże takie same szanse na "wywrotkę" są i bez DRSu.

    28. Voight

  • 32. jar188
    • 2011-05-12 19:46:36
    • *.dynamic.chello.pl

    A ja dalej uważam za idiotyzm,debilizm.... itd, używanie na całym torze DRSu podczas treningów i quala gdy podczas wyścigu można użyć go na ogół raz na kółko, co to niby daje?????


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo