komentarze
  • 1. URAN
    • 2011-03-29 11:24:28
    • *.adsl.inetia.pl

    Red Bull używa silników Renault. W świetle powyższego nasuwa się pytanie: czym różni się wydech RB od wydechu LRGP?!

  • 2. Gieniu16
    • 2011-03-29 11:26:18
    • *.opera-mini.net

    ja tez sobie chyba skopiuje ten wydech do Evo.podoba mi sie....

  • 3. Grzesiek 12.
    • 2011-03-29 11:50:26
    • *.cdma.centertel.pl

    Taa ...wszyscy teraz kopiują wydech Red Bulla
    A za parę tygodni , byczki w bolidach zastosują ten właściwy, który pozostanie już do końca sezonu ... ;D

  • 4. atomic
    • 2011-03-29 12:21:44
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    lepiej będzie jak skopiują przednie skrzydło.

  • 5. saint77
    • 2011-03-29 12:31:15
    • *.mercus.com.pl

    @5. niech cały bolid skopiują łącznie z malowaniem:))
    A na poważnie to chyba nic to nie da, bo ten fenomen konstrukcji jest ukryty pod obudową. Układ jezdny i zawieszenie - to główny klucz sukcesu RB wg mnie:)
    Już w tamtym sezonie widać było jak Vettel pokonuje tarki, jakby opływał nierówności. Tego na poczekaniu nie skopiują, bo ciężko to zobaczyć od strony konstrukcji:)

  • 6. arek889
    • 2011-03-29 13:02:47
    • *.244.27.120

    I się zaczeło...

  • 7. pjc
    • 2011-03-29 14:44:30
    • *.244.91.2

    Mimo całej sympatii która żywię do tego teamu, myślę że chyba nie uda im się tego elementu na tyle dobrze skopiować aby chociaż nawiązać walkę z RB.
    Widać,że póki co ekipa Neweya jest poza zasięgiem.
    Ale niech Wiiliams próbuje gonić czołówkę. Nie mam nic przeciwko.

  • 8. theadzik
    • 2011-03-29 16:00:23
    • *.net.stream.pl

    @5 Mi też tak się wydaje. Jakieś lepsze sprężyny mają czy coś...

  • 9. lukasz1
    • 2011-03-29 17:14:39
    • *.adsl.inetia.pl

    5. saint77 A ja myślę że nie mają jednej fenomenalnej części w bolidzie, tylko w każdej płaszczyźnie bolidu są lepsi np. o 0,05 sekundy i w ten sposób zbiera się te minimum 0,5 sekundy na okrążeniu.

    Williamsowi życzę wielu zwycięstw w tym i następnych latach. Wcześniej doskwierał im lekki brak kasy, ale teraz gdy sponsoruje ich PDVSA kasy już tak im zapewne nie brakuje, chociaż z drugiej strony brak Philipsa itp. To smutne że taki team, z takimi osiągnięciami ma puste miejsca w bolidzie na reklamy :( Jak tylko miałbym dużo kasy, to z pewnością sponsorował bym Williamsa, to team z ludźmi z pasją dla których f1 to nie tylko kasa. Mam nadzieję że doczekam się chwili, kiedy to Williams dołoży kolejny tytuł w klasyfikacji kierowców i konstruktorów. Myślę że to bardzo możliwe, ponieważ mam 15 lat, więc mam jeszcze trochę czasu.

  • 10. greg32
    • 2011-03-29 17:19:18
    • *.adsl.inetia.pl

    Ciekawe kiedy zaczną kopiować wydech LRGP, gdy Witek wygra ?

  • 11. Pawekn
    • 2011-03-29 18:46:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @9. A ja mam pomysł zróbmy zrzute i przed następnym sezonem kupmy HRT. Przemianujemy na np. Poland Racing, a jeżeli znajdzie isę sponsor tytularny z naszej Ojczyzny to będzie np. Verva F1 Team

  • 12. iras72
    • 2011-03-29 19:56:30
    • *.starachowice.vectranet.pl

    @11. Popieram. Nawet malowania nie trzeba zmieniać.

  • 13. Pawekn
    • 2011-03-29 20:35:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Malowanie jest moim zdaniem bardzo dobre. Myślę też, że wiele firm chciało, by sponsorować "swój" zespół w tak prestiżowym wydarzeniu jakim jest F1. ;]

  • 14. blackacre
    • 2011-03-29 20:35:36
    • *.spray.net.pl

    @12 Tylko żeby nie nazywał sie PRT ;> , lepsza prosta nazwa jednoczłonowa na przykład Polska albo Polonez :P

  • 15. Pawekn
    • 2011-03-29 21:02:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale to by zależało od tego czy by był sponsor, który by był w stanie zapłacić spore pieniądze za nazwę swojej marki w nazwie zespołu.

  • 16. Jaro75
    • 2011-03-30 16:22:35
    • *.tktelekom.pl

    Od jakiegoś czasu KSERO w F1 to podstawa.Bez tego ani rusz.
    Ech...
    Może czas na patenty w F1 :))

  • 17. jar188
    • 2011-03-30 19:46:49
    • *.dynamic.chello.pl

    @16. Jaro75 No ale żeby było KSERO to najpierw musi być patent.

  • 18. zenobi29
    • 2011-03-30 21:05:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Po co kopiować to co widać?!
    Rewolucyjne rozwiązania są bardzo pieczołowicie skrywane i raczej nieprędko zobaczą światło dzienne:))
    Na miejscu Williamsa, postarałbym się o jakiś własny ciekawy pomysł.

  • 19. Ferrari150
    • 2011-03-30 22:11:19
    • *.static.xcore.pl

    11. Pawekn ten pomysł jest świetny :) VerVa Ma swój team w Porshe tej serji gdzie kuba Giermaziak jeżdzi :) tylko HRT niestety kojarzy się z lipą... jest to taki żałosny team ze szkoda gadać. miejmy nadzieję że skończą w tym sezonie jak Super Aguri w 2007. a zasada 107% im w tym pomoże

  • 20. Ferrari150
    • 2011-03-30 22:13:00
    • *.static.xcore.pl

    przepraszam mało być w 2008r

  • 21. Pawekn
    • 2011-03-31 17:29:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale bolid można gruntownie przebudować, a HRT ma bolid lekko mówiąc do dupy albo twórcy bolidu nie wiedzą jak go dobrze ustawić.

  • 22. pjc
    • 2011-03-31 20:49:39
    • *.unknown.vectranet.pl

    @Ferrari150 sezon 2007 był najlepszym w krótkiej historii Super Aguri.
    Pamiętasz m.in.jak Sato wyprzedził Alonso w Kanadzie?
    Chyba chodziło Ci o sezon 2008 i o to w jaki sposób Honda wykończyła swój siostrzany team.
    Super Aguri w porównaniu z HRT to byli mistrzowie świata.

  • 23. matito
    • 2011-04-01 23:30:43
    • *.adsl.inetia.pl

    znów genialna konstrukcja RBR

  • 24. anderis8
    • 2011-04-03 12:24:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    18. zenobi29: Williams już pokazał swój ciekawy pomysł na zaprojektowanie tyłu bolidu w 2011 roku. Prawie wszystko tam się różni od pozostałych bolidów: skrzynia biegow, pewne rozwiązania zawieszenia, sam tył jest usadowiony niżej, niż w którymkolwiek innym, tegorocznym bolidzie. FW33 ma duży potencjał i nie zdziwię się, jeśli będzie regularnie zdobywał miejsca w pierwszej piątce po zaimplementowaniu wydechu Red Bulla. Według ich symulacji to ogromny zysk, a Rubens pokazał już obiecujące tempo w Australii (w pół wyścigu przebił się z ostatniego miejsca w stawce do dziesiątki, przed Kobayashiego i Buttona).

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo