komentarze
  • 9. dyfuzor
    • 2011-02-24 17:36:35
    • *.adsl.inetia.pl

    wrocic na tor oczywiscie

  • 10. jenks
    • 2011-02-24 18:12:39
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8-9-w lipcu 2012 to możliwe.

  • 11. bartek1515
    • 2011-02-24 18:30:23
    • *.220.225.91

    10.
    Co Wy wszyscy tacy jacyś bez optymizmu? :))

  • 12. Zgred Zen
    • 2011-02-24 18:56:29
    • *.38.95.200

    11. bartek1515 To jest jeden z tych co mają syndrom wielepa,więc nie dziw się ich postawie.

  • 13. cali
    • 2011-02-24 19:32:51
    • *.186.90.4

    ale żeś Zen z tym wielepm wypalił ,mmmm
    niech już wielep lepiej przy kaczce zostanie

  • 14. pz0
    • 2011-02-24 20:48:57
    • *.1.92.188

    Który z Was czytał kontrakt Nicka?
    No i co Nick ma wspólnego z KERSem Williamsa?

  • 15. van_daal
    • 2011-02-24 21:13:24
    • *.dynamic.chello.pl

    @14. pz0
    Informacja z konkurencyjnego forum:
    ''Nieprawdziwe okazały się natomiast informacje o terminie obowiązywania kontraktu zastępującego Roberta w Lotusie Renault Nicka Heidfelda. – Słyszałem pogłoski, jakoby Nick podpisał kontrakt na rok. Z moich informacji wynika, że jego umowa z zespołem będzie odnawiana z wyścigu na wyścig. Co oznacza, że będzie on nie tylko musiał ustąpić miejsca Robertowi Kubicy, kiedy ten uzyska gotowość do jazdy, ale w każdej chwili może zostać zastąpiony innym kierowcą, jeśli zespół uzna, że spisuje się poniżej oczekiwań.''

  • 16. van_daal
    • 2011-02-24 21:17:45
    • *.dynamic.chello.pl

    Do redakcji:
    Skład Lotusa Renault na 2011 - jako kierowcy rajdowi powinni być wymienieni
    wszyscy trzej: Robert, Witalij i Nick. Tak bowiem jest napisane na oficjalnej stronie teamu!
    A poza tym brak imienia Roberta wygląda jakoś tak... ZŁOWIESZCZO (tfu, tfu!..) :/

    pozdrawiam

  • 17. pz0
    • 2011-02-24 21:41:16
    • *.1.92.188

    No dobra. Plotki to i ja znam, ale kto czytał kontrakt Nicka. I przede wszystkim jak się to ma do KERS Williamsa.

  • 18. dryndol
    • 2011-02-24 22:32:53
    • *.pascal-net.pl

    O w mordeczkę... to F1 teraz to rajdy...? Ale się pozmieniało ostatnio...:D

  • 19. van_daal
    • 2011-02-24 22:41:17
    • *.dynamic.chello.pl

    miało być 'kierowcy wyścigowi'
    mój błąd.

  • 20. Jaahquubel
    • 2011-02-24 22:41:53
    • *.73.48.66

    @16. van_daal
    Wyścigowi, nie rajdowi. :) W rajdach to tylko Robert.

    A co do KERSu. to nie rozumiem tych zapowiedzi. 2 lata temu nie było miejsca, teraz nie ma miejsca, a za rok ma być? Zamiast zbiornika LPG, czy na przyczepce?

  • 21. Lanckorona
    • 2011-02-24 23:11:51
    • *.korbank.pl

    Ludzie, tak się umów nie pisze. Umowę ma na czas nieokreślony, ale jest tam pewnie klauzula, która pozwala Bulionowi zerwać umowę po dowolnym GP bez konsekwencji finansowych. Jakoś nie widzę sensu w podpisywaniu kolejnej umowy po każdym GP!

  • 22. Grzesiek 12.
    • 2011-02-25 07:00:58
    • *.cdma.centertel.pl

    @ pz0 - wyluzuj ! Bo sam zbaczasz z tematu ......

    Ale odpowiadając na pytania , to tak się składa że większość na tym forum jest bardziej przejęta losem Kubicy i ewentualnym jego powrotem po ciężkiej kontuzji , niż KERS-em Williamsa , zwłaszcza że od trzech lat zespół chwali się swoim mechanicznym systemem , ale gówno .... im z tego wychodzi ;)

  • 23. mario7878
    • 2011-02-25 10:27:42
    • *.eimperium.pl

    Wili też coś kombinuje. No mi się podoba to osobiście. Niby te wozy takie same na pierwszy rzut oka a jednak nie. Tu kersik tam wydech gdzie indziej jeszcze wlocik itp. różnice. Jestem ciekaw tego kersu i tylko żeby nie było to czcze gadanie a potem jakiś wykręt. Niech rozwijają technologię.

  • 24. porhe
    • 2011-02-25 12:14:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie dziwię się, że chcą zastosować system oparty na kole zamachowym w końcu Porsch już to przetestowało z pozytywnym skutkiem.

  • 25. Wiland
    • 2011-02-25 14:34:22
    • *.static.zebra.lt

    porhe
    A niby od kogo Porshe ma tę technologię?

  • 26. porhe
    • 2011-02-25 16:02:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    25. Wiland
    Wiesz technologie trzeba gdzieś przetestować, rozwijac i udoskonalać a najlepszym w tym przypadku jest tor/wyścigi w/g mnie najlepiej długodystansowe oraz sukces odniesiony przy zbudowaniu pojazdu w którym wszystko odpowiednio działa, o tym pisałem.

  • 27. mariusz-f1
    • 2011-02-25 18:42:48
    • *.opera-mini.net

    22.Grzesiek 12 - Dokładnie ;-)) A co do Roberta. To w/g ostatnich informacji, "pełna" rehabilitacja ma trwać 6-8 miesięcy ;-) Oby z tą prawą ręką było wszystko ok. Właściwie co ja pier....ole ! Musi być ok, nie ma innej możliwości :-)
    Pozdrawiam :-)

  • 28. Grzesiek 12.
    • 2011-02-25 19:57:38
    • *.cdma.centertel.pl

    27 mariusz-f1
    ;)) Również nie biorę innej możliwości pod uwagę ;)
    A skoro szef oddziału na którym obecnie znajduje się Kubica twierdzi że rehabilitacja potrwa 6-8 miesięcy to bądźmy dobrej myśli , zwłaszcza że wszystko idzie w odpowiednim kierunku i jest lepiej niż początkowe rokowania które mówiły o minimum roku .... ;)
    Pozdrówki ;)

  • 29. koal007
    • 2011-02-26 22:18:52
    • *.23.103.72

    Mechaniczny KERS jest dużo bardziej wydajny od tego na akumulatorkach. Ale trudno go upchnąć w bolidzie F1. Wyłapuje więcej energii i ma zdecydowanie mniejszą wagę. Jeśli ktoś pokroju Neweya będzie w stanie upchnąć go do wózka, by nie zakłócić aero, to zdobędzie przewagę technologiczą. Dziś w F1 wygrywa technologia, a nie ludzie. Kempa banuj tych oszołomów, którzy każdy normalny temat F1 potrafią sprowadzić do jednego słowa na K. Pozdr

  • 30. Grzesiek 12.
    • 2011-02-27 08:31:20
    • *.cdma.centertel.pl

    "Dziś w F1 wygrywa technologia , a nie ludzie " Buhaha znaczy się że całą technologię w F1 Amba stworzyła ;)))) Naprawdę @koal007 trochę logicznego myślenia by się u ciebie przydało .... Bo właśnie tym zdaniem zaprzeczyłeś temu co napisałeś wcześniej .....
    A jak chcesz banować innych .... to załóż swój portal - tak będzie prościej

  • 31. dziarmol@biss
    • 2011-02-27 09:14:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    22. Grzesiek 12 Z tym KERS-em Williamsa jest tak że ponoć podpisali umowę z Porsche na dostawę owego mechanicznego ustrojstwa które notabene (owe wirujące koło) jest już od dość dawna stosowane np. w metrze londyńskim ;-)) Widocznie takie rozwiązanie nie jest zbyt "szczęśliwe" w bolidzie skoro od trzech lat wciąż się zastanawiają ;-)) Natomiast user pz0 zawsze słynął z ciętego języka w stosunku do Kubicy co nie przeszkadza mu jednocześnie gloryfikować np. Heidfelda ;-)) Ot takie oryginalne spojrzenie ;-))) pozd.

  • 32. porhe
    • 2011-02-27 11:29:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Systemy odzyskiwania energii poprzez hamowanie są znane od dawna, jeśli chodzi o magazynowanie samej energii, akumulatory można zbudować wedle uznania i łatwiej rozłożyć ich masę w pojeździe a oparte na kole jest konstrukcją zwartą, można zobaczyć jak wygląda w wyżej wymienianym samochodzie, gdzie siedzi sobie obok kierowcy.

  • 33. Grzesiek 12.
    • 2011-02-27 13:57:28
    • *.cdma.centertel.pl

    31. dziarmol
    No właśnie , coś jest na rzeczy skoro Williams nie zdecydował się na użycie " swojego " systemu nad którym pracuje niemalże od początku . Więc wnioskuje że jednak" tradycyjny system " jest jednak bardziej efektywny w bolidzie F1, zwłaszcza że inżynierom udało się znacznie zmniejszyć jego wagę .....
    No cóż, poczekajmy może w przyszłości uda się dla zespołu Williams wdrożyć swój system do bolidu tak aby plusy przewyższyły minusy ....
    A co do do usera @ pz0 - Mimo że często mieliśmy odmienne zdanie odnośnie stosunków panujących w BMW , to zdecydowanie wolałem tamte często ostre wymiany zdań ..... od tej amatorki i trollowania która teraz zalewa to forum , od czasu przybycia pewnych osób ..... pozdrawiam

  • 34. pz0
    • 2011-02-27 13:59:25
    • *.1.92.188

    31. dziarmol@biss - no to co? zaczynamy :-)
    Zauważ że to nie ja pierwszy zacząłem wycieczkę w Twoim kierunku.
    Natomiast user dziarmol zawsze słynął z tego że był bezgranicznie ślepy i nie docierały do niego nawet oczywiste fakty.
    Ot taka ciekawa ułomność ;-))) pzdr.

  • 35. koal007
    • 2011-02-27 14:01:44
    • *.23.103.80

    @32 Są tory na których KERS-ik sprawdza się znakomicie i takie jak Monaco, gdzie jest zwykłym balastem. Wyścig zbrojeń na technologię trwa. Szkoda, że nie ma już żadnych 'japońców' w stawce. Oni potrafią upychać i robić całkiem dobre miniaturki. Dla mnie wyścigi były ciut ciekawsze z KERS-em. Czerwony guzik, dodatkowych parę koni ... . Inteligentny kierowca potrafi zrobić z tego dobry użytek. Pozdr.

  • 36. dziarmol@biss
    • 2011-02-27 17:05:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    34. pz0 No to dawajjj ;-)) Co będzie to będzie ;-)) A tak na marginesie to o jakich "faktach" "mówimy"???

  • 37. Grzesiek 12.
    • 2011-02-28 09:33:57
    • *.cdma.centertel.pl

    No to co ? będzie .... " wojna " ? ;))))

  • 38. anderis8
    • 2011-02-28 20:59:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    35. koal007- To, że KERS w Monaco jest zwykłym balastem to po prostu mit. W 2009 roku Ferrari i McLaren zdecydowały się tam użyć tego systemu (a np. McLaren wyjął to na Silverstone) i co ciekawe, był to jeden z nielicznych wyścigów w tamtej części sezonu, w której oba te bolidy były naprawdę konkurencyjne. Monaco ma jedną prozaiczną przewagę dla KERS. Zespoły bez problemu gromadzą maksymalną energię jaką można użyć na danym okrążeniu. Jako, że limit energii dotyczy jednego okrążenia, podczas wyścigu w Monaco KERS uwalnia najwięcej energii w całym kalendarzu, aż o 78% więcej energii, niż na Spa.

  • 39. anderis8
    • 2011-02-28 21:03:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na Spa energia uwalniana jest w trakcie 44 (okrążeń) x 6,6 sekundy = 4 minuty 50,4 sekundy
    W Monaco 78 (okrążeń) x 6,6 sekundy = 8 minut 34,8 sekundy


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo