Marussia Virgin Racing przedstawia MVR-02
Zespół Marussia Virgin Racing opublikował zdjęcia bolidu, który Timo Glock i Jerome d'Ambrosio poprowadzą podczas tegorocznych mistrzostw. MVR-02, bo takie oznaczenie nosi samochód, został zaprezentowany w Londynie w budynku stacji telewizyjnej BBC.Jednym z wyrazów rewolucyjnych zmian są znaczne roszady w kadrze zarządzającej związane z dołączeniem do zespołu Timo Glocka i Jerome d'Ambrosio tytularnego sponsora z Rosji – firmy Marussia.
Nick Wirth odpowiedzialny za nową konstrukcję zespołu pozostał przy systemie obliczeniowej mechaniki płynów (CFD) – MVR-02 będzie więc drugą maszyną zaprojektowaną w pełni przy użyciu komputera.
Dziś oficjalne potwierdzenie znalazła informacja o zmianie licencji na rosyjską, co oznacza, że jeśli spełni się mało prawdopodobny scenariusz w którym zwycięstwo odnosi jeden z kierowców MVR, podczas dekoracji czołowej trójki przyjdzie nam usłyszeć rosyjski hymn.
„To niezwykły dzień dla każdego w zespole. Moment na który wszyscy ciężko pracowaliśmy” - mówił Timo Glock. „To, że mogę tu być podczas drugiej prezentacji nowego samochodu jest czymś wyjątkowym. Wszyscy z niecierpliwością czekają na rozpoczęcie naszego drugiego sezonu w Formule 1. Konieczność tak długiego oczekiwania na MVR-02 sprawia, że nie mogę doczekać się poprowadzenia go podczas testów w Jerez. Ciekawym wyzwaniem będzie kontynuowanie poszukiwań przyczepności z nowymi oponami Pirelli. Naprawdę nie mogę doczekać się pokonania pierwszych kilometrów i przygotowań do pozytywnego sezonu”.
„Nie mógłbym być bardziej podekscytowany” - pierwszy dzień z nowym bolidem komentował Jerome D’Ambrosio. „W końcu zobaczyłem ten fantastyczny bolid Formuły 1, którym będę się ścigał. To naprawdę wyjątkowy dzień, a ja nie mogę doczekać się pierwszych jazd, które odbędą się już w tym tygodniu. Zespół spisał się naprawdę świetnie – teraz musimy mocno naciskać aby zrozumieć jak pracuje nowy samochód. Osobiście zrobiłem naprawdę wiele aby przygotować się pod względem fizycznym oraz psychicznym i jestem przygotowany na rozpoczęcie ścigania. Naprawdę nie mogę doczekać się pierwszych przejazdów MVR-02”.
Zdjęcia:
komentarze
1. wobz
Usunięty
2. GoQu
Chyba hymnu nie usłyszymy rosyjskiego ;)
3. nekos
jakis taki nijaki ten bolid
4. essien15
Trzeba poczekać na dokładniejsze zdjęcia. Ale rzeczywiście nie prezentuje się jakoś fajnie, taki szarak, przeciętniak
5. Robert_14
Też mi się wydaję, że długo się nie dowiemy jak brzmi rosyjski hymn. No chyba, że Petrov coś wymyśli :D
6. maru242
zeszłoroczny wizualnie prezętował się dużo lepiej
7. Oskar9
czyżby jedyny niski nos??
8. Oskar9
Mam pytanie odnośnie opon. Otóż opony starczają na bardzo krótko więc jeśli ktoś w kwalifikacjach wykręci super czas to bardzo zużyje opony więc będzie musiał wcześniej zjechać a ten który w kwalifikacjach oszczędził opony będzie miał je w lepszym stanie na początku wyścigu jak myślicie co bardziej się opłaca??
9. mistrz15
Przód bardzo wysoko umieszczony
10. ArekPL87
A mi się podoba wizualnie "coś ma w sobie".
11. Pietrzej
uparli się na CFD, może za kilka sezonów to coś przyniesie ale bez tunelu dzisiaj ani rusz. Nie wróżę im sukcesów.
12. mlq
Co ma? Marusie
13. ArekPL87
12 czy wszytskim musi sie pobobac LRGP ?
14. Mad89
mi też się nie podoba i moim skromnym zdaniem wygląda "przestarzale"
15. pjc
Wizualnie wygląda podobnie do VR01.
To co od razu rzuca się w oczy to inny nos.
16. theadzik
@Oskar9 - a to dobre pytanie, moze FIA sie ogarnie i zdejmie ten przepis
17. Vysogota
Wyeksponowana podłoga, coś ala Mclaren i Toro Rosso
18. david9
Na kolana nie rzuca moim zdaniem och głowny rywal czyli Team Lotus zbudował dużo łądniejszy boli i prawdopodobnie również szybszy no ale nie ma narazie co przesadzać. Powodzenia Marussia
19. frog
Pamiętacie jak w zeszłym sezonie wszyscy trąbili, jakiż to piękny jest VR_01? Pamiętacie? Ależ się zachwycali. Jest dzisiaj. I powiedzcie mi, co zostało z tej zeszłorocznej piękności? Nic! Mimo iż to prawie to samo, bolid już nie przypomina tego ładnego z zeszłej prezentacji. Nie wiem,
20. paweł25
zgodzę się z moim przedmówcą, że bolid nie jest już taki ładny jak w poprzednim sezonie, ale nie chcialbym poruszac tego tematu - przeczytalem wypowiedzi Timo Glocka i Jerome D'Ambrosio i trochę im zazdroszcze że oni sobie pojeżdżą i będą mieli przyjemnosc jazdy na testach i w GP Bahrajnu (otwarciu sezonu) a nasz biedny Robert chyba raczej nie :(
21. legolego79
Ciekawy pomysł na wydech. Na oficjalnej stronie jest zblizenie. Rury są bardzo długi i kończą się tuż przy dyfuzorze. Spaliny uderzają bezpośrednio na górną powierzchnię dyfuzora. Ciekawy jestem czy to zgodne z przepisami i czy daje duże korzyści
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz