komentarze
  • 1. prezesq
    • 2010-10-06 10:36:13
    • *.gorzow.mm.pl

    Ja rozumiem, że bezpieczeństwo i takie tam ale ten tor przestanie być najbardziej wymagającym i nie wybaczającym błędów kierowcy. Teraz wyjazd poza tor nie skończy się zakopaniem w pułapce żwirowej ale wycieczką krajoznawczą bez większych konsekwencji. Czy wszystkie tory muszą być podobne i podobnie nudne??? Litości !!!

  • 2. convict
    • 2010-10-06 10:41:02
    • *.radom.vectranet.pl

    prezesq chodzi o bezpieczeństwo zawodników.... Myślisz że uderzenie w ścianę z prędkością 200 km/h jest bezpieczne dla kierowcy? Zastanów się nad tym- zdrowie kierowców przede wszystkim.

  • 3. Almer
    • 2010-10-06 10:42:41
    • *.29.136.38

    popieram 1prezesq: sciana, SC i zbieranie części, ale Hulkenberg już nie jedzie.

  • 4. kazik80
    • 2010-10-06 10:45:07
    • *.szczecin.mm.pl

    Eee skoncz convict.
    Kierowcy decyduja sie na jazde w F1 wiedza czym to grozi.A jak nie pasi to na taxie moga smigac.

  • 5. prezesq
    • 2010-10-06 11:01:41
    • *.gorzow.mm.pl

    2. convict może nie zrozumiałeś? Oni zamienili żwir na twarde pobocze po którym można śmigać do woli. I to wg mnie nie jest najlepszym wyjściem dla widowiska jakim jest F1. Takie jest moje zdanie. Pozdro

  • 6. Lilka
    • 2010-10-06 11:30:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No nie... jak mogli coś takiego zrobić, jeszcze chwila, a będą budować tory o szerokości kilkuset metrów, bo bezpieczeństwo jest najważniejsze... a pułapka żwirowa to co niby ma zrobić kierowcy ? Że kamyczek może wpaść do kokpitu ?! Jeszcze chwila, a Monako wypadnie z kalendarza, bo są za blisko bariery... Pozdrawiam

  • 7. masabitumiczna
    • 2010-10-06 11:40:28
    • *.net.pulawy.pl

    @ 6 bariery są blisko na kilku torach: Albert Park, Valencia Street Circuit, w Montrealu, w Korei, nie tylko w Monaco

  • 8. Gwyn_Bleidd
    • 2010-10-06 14:19:18
    • *.217.146.194.generacja.pl

    #5 Ale fakt nieistnienia blisko barier sprawia, ze gorsi kierowcy latwiej moga osiagnac maksimum, niz gdyby one byly blisko. A prawdziwy kunszt nie na tym polega w mojej opinii

  • 9. dziubek414
    • 2010-10-06 16:05:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    na żeirze też idzie sie zatrzymać i to moze nawet szybciej niż na betonie, a że trudniej wyjechać, no cóż po to jes wyznaczony tor żeby jeździć po nim, a nie po poboczach, takie jest moje zdanie, BETONOM STANOWCZE NIE :d

  • 10. pawel123
    • 2010-10-06 16:16:27
    • *.adsl.inetia.pl

    degner curve powinni nazwać "danger" :) - co by nie poprawili to i tak będzie SC - nowy sponsor kazał co najmniej raz na wyścig wyjeżdżać bez względu na skalę kraksy ;p

  • 11. krzysiek000
    • 2010-10-06 18:26:25
    • *.ostrowmaz.mm.pl

    1. prezesq
    Najbardziej wymagający tor?
    Czy może słyszałeś o Monako?

  • 12. maciejwilq
    • 2010-10-06 21:26:06
    • *.108.10.12

    #11, Monaco jest torem równie wymagającym ale nieco wolniejszym, na Suzuce przeciążenia są niezwykle duże niemal co zakręt, i to czyni ten tor wyjątkowym. Apropo tego zmieniania i bezpieczeństwa, również popieram #4, F1 powinno być ekstremalnie wymagającym sportem nie wybaczającym błędów. To co zawsze pisałem, nie może być tak że 20 paro letni zawodnicy ( z mega dociskiem rzecz jasna ) potrafią jeździć tak szybko. F1 jest za łatwa...

  • 13. zygzak
    • 2010-10-06 22:19:45
    • *.swidnica.mm.pl

    A propos convict: Kolesie w F1 jeżdżą po to, by mieć frajdę z jazdy i pokazać niezłe widowisko - za odpowqiednia kasę. A argumenty typu bezpieczeństwo to nie do Suzuki i jej poboczy; żwirowych czy asfaltowych, ake auto ma spełniać swoje wymagania. Kozactwem jest jeździć własnie w Monaco tuż przy bandach i sie nie rozwalić. Wypadek Roberta sprzed lat w Kanadzie: myslałem, że juz go nie ma, ale usprawnienia aut i ubiorów uratowały go przed konsekwensjami takiego dzwonu. I jesli F1 ma mieć "jajo" to żadnych ułatwień na torach.

  • 14. prezesq
    • 2010-10-07 10:20:58
    • *.gorzow.mm.pl

    11. krzysiek000
    myślę, że po komentarzu 12. maciejwilq nie muszę nic odpowiadać gdyż mam takie same zdanie. Albo jedno dodam: oba te tory są bardzo wymagające z tą różnicą, że na Suzuce można łatwiej powyprzedzać. Więc po co takie tory "ulepszać"?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo