DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
10.04.2019 18:43
0
Hmmm... aż się zarejestrowałem by napisać coś od siebie :) Myślę, że należy sobie wyjaśnić kilka fundamentalnych rzeczy. Konkretnie trzy: 1) Kubicy należy się współczucie i uznanie. Współczucie za ten pechowy wypadek i jego konsekwencje. Uznanie za talent i dostanie się do F1 oraz powrót i jazda mimo niesprawnej jednej ręki. 2) Orlen nie ma żadnej korzyści ze sponsorowania Kubicy. Trzeba przyjąć do wiadomości, że to marka stricte lokalna, obecna jedynie w Polsce i na Litwie. (Można się zastanowić czy korzyścią jest promocja Polski ale ... może o tym dalej) 3) Kubica dostał ten kontrakt w Williamsie, bo najwięcej zapłacił i pieniądze głównym kryterium przesądzającym jego wybór. To są aksjomaty, pewniki, fakty, fundamenty. Na pewno nie wykluczają powodów do entuzjazmu oraz optymizmu sympatykom polskiego kierowcy, ale powodów do sceptycyzmu też dostarczają. Reszta to pomówienia i spekulację. Na pewno takim pewnikiem nie są wypowiedzi Kubicy, gdyż zdarzyło mu się w przeciągu dwóch ostatnich lat kłamać. Mógłbym wymienić klika przykładów, ale nie sądzę, że zwolennicy dopuszczają taką opcję. Nie mniej jednak jest 4:0 dla Russella i to w dominującym stylu. Jeśli będzie tak wyglądać reszta sezonu, to nawet promocji dla Polski nie będzie.
Przejdź do wpisu Russell: na końcu tunelu jest światełko