DO
GP Sao Paulo
07.11 - 09.11
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Miasta Meksyk
-
Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!
-
Słabsze tempo sprawiło, że Mercedes spadł na trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Red Bull złapał zadyszkę, ale i tak finiszował na podium
-
Colapinto: to był dla nas długi i samotny wyścig
-
Leclerc z 50. podium w karierze w F1, a Ferrari z awansem w klasyfikacji generalnej
-
Norris powrócił na prowadzenie w mistrzostwach świata po 189 dniach przerwy
-
Kontakt ze startu doprowadził do usterki ogranicznika prędkości w bolidzie Sainza
-
Trudny wyścig Racing Bulls
-
Alonso po raz 4. z rzędu nie ukończył wyścigu w Meksyku
-
Usterka silnika wyeliminowała Hulkenberga
-
Bearman został bohaterem wyścigu, a Haas przeskoczył Saubera w mistrzostwach świata

Ostatnia aktywność
11.10.2017 17:21
0
@7 Mój błąd. Gdzieś w biegu na zajęcia umknęło mi "nie" i zaczęłam się zastanawiać "Ale dlaczego rezygnują z tej koncepcji?". Oby nie zmienili nagle swoich planów i udało im się w końcu zbudować konkurencyjny silnik, w innym razie coraz ciężej będzie utrzymać się w F1. Myślę, że naprawdę mogą się poprawić w przyszłym roku, ale zbliżenie się osiągami do Mercedesa i Ferrari nie jest dla nich realne w obecnej erze silników.
Przejdź do wpisu Hasegawa: nasz silnik ma podobne osiągi co jednostka Renault
11.10.2017 13:45
0
Jeżeli Honda znów ma w planach zmianę architektury to stwierdzenie, że w przyszłym sezonie ich silnik będzie konkurencyjny jest dość ryzykowne. Pod koniec drugiego sezonu Hondy i McL było widać sporą poprawę, kierowcy często łapali się do Q3. Przed obecnym sezonem została zmieniona architektura silnika i znów zaczął się dramat. Mam jednak nadzieję, że historia się nie powtórzy i obecna poprawa nie zostanie zaprzepaszczona.
Przejdź do wpisu Hasegawa: nasz silnik ma podobne osiągi co jednostka Renault