DO
GP Sao Paulo
07.11 - 09.11
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Miasta Meksyk
-
Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!
-
Słabsze tempo sprawiło, że Mercedes spadł na trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Red Bull złapał zadyszkę, ale i tak finiszował na podium
-
Colapinto: to był dla nas długi i samotny wyścig
-
Leclerc z 50. podium w karierze w F1, a Ferrari z awansem w klasyfikacji generalnej
-
Norris powrócił na prowadzenie w mistrzostwach świata po 189 dniach przerwy
-
Kontakt ze startu doprowadził do usterki ogranicznika prędkości w bolidzie Sainza
-
Trudny wyścig Racing Bulls
-
Alonso po raz 4. z rzędu nie ukończył wyścigu w Meksyku
-
Usterka silnika wyeliminowała Hulkenberga
-
Bearman został bohaterem wyścigu, a Haas przeskoczył Saubera w mistrzostwach świata

Ostatnia aktywność
28.07.2017 15:10
0
Po wypadku Kubicy w 2007 roku chyba wszyscy mają przeświadczenie że bolidy są na obecną chwilę bardziej niż zadowalające w kwestiach bezpieczeństwa. Wprowadzają osłonę po śmierci Bianchiego tak jak by to cokolwiek w takiej sytuacji miało zmienić, ewentualnie padają argumenty w postaci Massy i spotkania jego twarzy ze sprężyną a to są pojedyncze przypadki (po za tym Massa przeżył i dalej śmiga). Jeśli kiedyś piorun zabije kierowce w trakcie wyścigu to na każdym torze będą piorunochrony? Większe numery na bolidach i konkretne malowanie kasku a potem to zasłaniają z nierealnych powodów. Starzy mistrzowie chyba już nie mają tyle ikry co dawniej skoro tak chętnie sięgają po kolejne zabezpieczenia. Kubica przydzwonił przy ponad 200 km/h niemalże prosto w ścianę i nic poważnego mu się nie stało - po czymś takim cisnąłbym ile wlezie mając świadomość poziomu bezpieczeństwa. Młodzi (z Verstapenem na czele) chyba to wiedzą i i zyskuje na tym widowisko, Najwyższy czas żeby co poniektórzy odeszli na zasłużoną emeryturę.
Przejdź do wpisu Mistrzowie świata F1 pozytywnie wypowiadają się o systemie halo