DO
GP Węgier
01.08 - 03.08
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Belgii
-
Piastri pokonał Norrisa w GP Belgii przy zmiennych warunkach pogodowych
-
Leclerc na podium, Hamilton wybrany kierowcą dnia
-
Piastri zrównał się z Ricciardo w liczbie zwycięstw w F1
-
Albon dowiózł kolejną dobrą lokatę w niedzielę
-
Tsunoda pobił niechlubny rekord Coultharda w Red Bullu
-
Bortoleto z kolejnymi punktami w sezonie
-
Haas przegapił właściwy moment na zjazd do pit-stopu
-
Gasly z jednym punktem w wyścigu
-
Problemy z bolidem pozbawiły Racing Bulls szansy na podwójne punkty
-
Alonso: poprawki nie przyniosły nam spodziewanej poprawy
-
Mercedes bez pozytywnych wniosków po weekendzie w Spa
Ostatnia aktywność
16.06.2022 23:42
0
Poczytałem o tym przed chwilą co nieco i wygląda to fajnie. Fia przed 3 treningiem ma przedstawić maksymalną dopuszczalną ampiltudę drgań pionowych. W celu zapewnienia bezpieczeństwa zdrowia kierowców, przed tym zjawiskiem. Od początku weekendu będą analizowane dane z treningów jak i dane dostępne z poprzednich wyścigów. Jeśli w FP3 dany bolid nie spełni wymaganej średniej, zespół musi podbieść prześwit o co najmniej 10mm. Tak piszą w zagranicznych mediach. Ciekawa sprawa:)
Przejdź do wpisu FIA zaczyna działać ws. porpoisingu, powołując się na kwestie bezpieczeństwa
09.07.2017 21:51
0
Okej Bottas się wstrzelił ,udało mu się idealnie poruszyć na starcie bez konsekwencj, bo nie przekroczył limitu obrotu koła jak tam to sobie ustalili sędziowie. Płynie i czysto jechał, wygrał gratulacje. Ale abstrachując, każde nawet nadrobniejsze toczenie zmiejsza opór to też przkłada się na szybsze przyspieszenie. Co za tym idzie, każdy kierowca który korzysta z tej sposobnosci, do ułtawienia sobie startu zyskuje na starcie względem tych co stoją do zgaśnięcia świateł. To może idąc tropem z gp chin, gdzie vettel ustawił swój bolid pod kątem, który wielu się nie spodobał. Spowodowało to zmianę przepsiów startowych, zabraniające takiego ustawienia. To teraz sędziowie powinni zmienić przepisy, że do zgaśniecia śwaiteł nie ma jakiego kolwiek ruchu bolidu na polu startowym i będzie uczciwie. Podjeźdzać to sobie można na światłach w ruchu miejskim a nie w wyścigu gďzie każdy ułamek czasu się liczy
Przejdź do wpisu FIA: Bottas na starcie zmieścił się w bardzo małej tolerancji
10.06.2017 17:36
0
@3 Dziwna wypowiedź hmmm. Myślalłem, że to ferrari było lepszew Monako. A w Kanadzie nie spuszcają z tonu i idą dalej jak burza. Oby tak dalej jest przynajmniej miło popatrzeć na walkę w pierwszej czwórce
Przejdź do wpisu #3 trening: Ferrari powiększa przewagę nad Mercedesem