stallionstable
Ostatnia aktywność
avatar
stallionstable

18.01.2016 21:52

0

Nawet jakbym napisał to nigdy bym nie otrzymał informacji zwrotej:) nikt nie puści pary z ust jaką stawke sobie wynegocjował. Zostawmy już tą kwestie transportu bo bez źródła nie dojedziemy do konsensusu. Widzę jedynie trzy opcje: 1. Ja mam racje, Ty niestety nie, 2. Sytuacja odwrotna co w pkt .1 3. Oboje mamy racje ponieważ DHL został "wybrany" w ustawionym przetargu jako jedyna firma spełniająca standardy zawarte w zapytaniu ofertowym. Zarobiona w ten sposób fortuna idzie do Berniego i śmietany z DHLa ( ekskluzywne i nie konwencjonalne życie trzeba oplacić w równie wyrafinowany sposób). W tym temacie kropka z mojej strony. Co do motorhome to jeszcze jakos jestem w stanie to marnotrawstwo sobie uzasadnić. PR i te sprawy zżerają obecnie górę kasy. Rozumiesz, taka inwestycja w swój image aby może pokazac ,że jednak takimi partaczami nie jesteśmy. Przynajmniej ja sobie to tak tłumacze. Jeśli nie ma to wpływu na zwiększenie rozpoznawalności (szersze grono reklamoodbiorców= kasa) to faktycznie te teamy podcinają sobie gałąź na której siedzą.

avatar
stallionstable

18.01.2016 18:33

0

PS. Nie wierzę również w fakt, że teamy nie korzystają z komercyjnych linii pasażerskich do przewożenia sprzętu. W czasie gdy budżet jest najważniejszy... byłoby to głupie i oznaką marnotrawstwa... przy takim samym serwisie jaki oferują samoloty cargo. Wtopiles kolego, czasem lepiej jest się przyznać ze użyło się trefnych danych niż się wykręcac od odpowiedzi.

avatar
stallionstable

18.01.2016 18:27

0

To nie jest nic nowego ani nadzwyczajnego w automotivie aby korzystać z takiego "kuriera". Wręcz standard. Wyobraź sobie ze nie będę pisać do logistyka w teamie F1 aby zweryfikować twoje dane. Używasz ich wiec liczyłem ze masz jakąś podkładkę pod swoje słowa. A teraz widzę ze masz dane wyssane z palca. Szkoda bo bedac nowicjuszem (nadal nim jestem) zawsze czytałem Twoje merytoryczne posty z zapartym tchem. Niestety teraz widzę ze bardzo często mogłeś (nie musiałeś ale nie jestem w stanie zweryfikować tego) używać niepoprawnych danych. Jeszcze raz powtórzę to jako były logistyk. 600 000 euro za transport jest nierealne i odpowiada czarterowi nawet nie średniego a dużego samolotu, który nawet nie wystartuje mając jedynie 30 ton na pokładzie.....

avatar
stallionstable

18.01.2016 15:06

0

Przepraszam z tym "bredzisz" faktycznie trochę przesadziłem. Powracając do kosztów. Podaj proszę źródło odnośnie fachtu 30 ton. 30 ton /28 pojemników nie wozi się cargo.... są to za małe ilości i wagi na cargo..... takie pasci puszcza się pasażerskim samolotem. Koszt jaki podałeś odpowiada praktycznie czarterowi średniego samolotu cargo, który może podjąć znaaaacznie więcej niż 30 ton. Jeśli jakimś cudem to kosztuje tyle ile podałeś to jest to sztuczne podbijanie kosztów. ....

avatar
stallionstable

18.01.2016 09:15

0

Dexter skąd ty wziąłeś te chore ceny za transport lotniczy.... bredzisz człowieku. Koszt transportu 1kg w usłudze door2door praktycznie w każde miejsce na świecie zamyka się w 2eur.....przy tranzycie max 7 dni. A u ciebie wychodzi 15krotnie więcej....

avatar
stallionstable

11.04.2015 13:00

0

Na jaką dodatkową ilość okrążeń w tempie wyścigowym przełoży się ten komplet oszczędzanych opon? 2-3 okrążenia więcej? Jeśli tak to mają pole do manewrów aby uniknać korku w pitach bez straty na torze ze względu na zużyte opony. Jakieś sugestie?

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu