DO
GP Kanady
13.06 - 15.06
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Hiszpanii
-
Dublet McLarena, dramat Verstappena i popis Hulkenberga w GP Hiszpanii!
-
Racing Bulls wyprzedziło Haasa w klasyfikacji generalnej
-
Neutralizacja zepsuła wyścig Red Bullowi
-
Gasly zapunktował, ale Alpine spadło na ostatnie miejsce w mistrzostwach
-
Piastri w Hiszpanii sięgnał po piąte zwycięstwo w sezonie
-
Leclerc na podium, Hamilton gra zespołowo
-
Hulkenebrg zdobył 10 punktów, a Sauber przeskoczył w klasyfikacji Astona
-
Williams z najgorszym wynikiem w tym roku
-
Russell ukończył wyścig tuż za podium, ale po drodze zaliczył starcie z Verstappenem
-
Alonso przed własną publicznością sięgnął po pierwsze punkty w tym roku
-
Kara przekreśliła szanse Bearmana na punkty
Ostatnia aktywność
18.01.2016 21:52
0
Nawet jakbym napisał to nigdy bym nie otrzymał informacji zwrotej:) nikt nie puści pary z ust jaką stawke sobie wynegocjował. Zostawmy już tą kwestie transportu bo bez źródła nie dojedziemy do konsensusu. Widzę jedynie trzy opcje: 1. Ja mam racje, Ty niestety nie, 2. Sytuacja odwrotna co w pkt .1 3. Oboje mamy racje ponieważ DHL został "wybrany" w ustawionym przetargu jako jedyna firma spełniająca standardy zawarte w zapytaniu ofertowym. Zarobiona w ten sposób fortuna idzie do Berniego i śmietany z DHLa ( ekskluzywne i nie konwencjonalne życie trzeba oplacić w równie wyrafinowany sposób). W tym temacie kropka z mojej strony. Co do motorhome to jeszcze jakos jestem w stanie to marnotrawstwo sobie uzasadnić. PR i te sprawy zżerają obecnie górę kasy. Rozumiesz, taka inwestycja w swój image aby może pokazac ,że jednak takimi partaczami nie jesteśmy. Przynajmniej ja sobie to tak tłumacze. Jeśli nie ma to wpływu na zwiększenie rozpoznawalności (szersze grono reklamoodbiorców= kasa) to faktycznie te teamy podcinają sobie gałąź na której siedzą.
Przejdź do wpisu F1 ponownie rozważy możliwość powrotu tankowania
18.01.2016 18:33
0
PS. Nie wierzę również w fakt, że teamy nie korzystają z komercyjnych linii pasażerskich do przewożenia sprzętu. W czasie gdy budżet jest najważniejszy... byłoby to głupie i oznaką marnotrawstwa... przy takim samym serwisie jaki oferują samoloty cargo. Wtopiles kolego, czasem lepiej jest się przyznać ze użyło się trefnych danych niż się wykręcac od odpowiedzi.
Przejdź do wpisu F1 ponownie rozważy możliwość powrotu tankowania
18.01.2016 18:27
0
To nie jest nic nowego ani nadzwyczajnego w automotivie aby korzystać z takiego "kuriera". Wręcz standard. Wyobraź sobie ze nie będę pisać do logistyka w teamie F1 aby zweryfikować twoje dane. Używasz ich wiec liczyłem ze masz jakąś podkładkę pod swoje słowa. A teraz widzę ze masz dane wyssane z palca. Szkoda bo bedac nowicjuszem (nadal nim jestem) zawsze czytałem Twoje merytoryczne posty z zapartym tchem. Niestety teraz widzę ze bardzo często mogłeś (nie musiałeś ale nie jestem w stanie zweryfikować tego) używać niepoprawnych danych. Jeszcze raz powtórzę to jako były logistyk. 600 000 euro za transport jest nierealne i odpowiada czarterowi nawet nie średniego a dużego samolotu, który nawet nie wystartuje mając jedynie 30 ton na pokładzie.....
Przejdź do wpisu F1 ponownie rozważy możliwość powrotu tankowania
18.01.2016 15:06
0
Przepraszam z tym "bredzisz" faktycznie trochę przesadziłem. Powracając do kosztów. Podaj proszę źródło odnośnie fachtu 30 ton. 30 ton /28 pojemników nie wozi się cargo.... są to za małe ilości i wagi na cargo..... takie pasci puszcza się pasażerskim samolotem. Koszt jaki podałeś odpowiada praktycznie czarterowi średniego samolotu cargo, który może podjąć znaaaacznie więcej niż 30 ton. Jeśli jakimś cudem to kosztuje tyle ile podałeś to jest to sztuczne podbijanie kosztów. ....
Przejdź do wpisu F1 ponownie rozważy możliwość powrotu tankowania
18.01.2016 09:15
0
Dexter skąd ty wziąłeś te chore ceny za transport lotniczy.... bredzisz człowieku. Koszt transportu 1kg w usłudze door2door praktycznie w każde miejsce na świecie zamyka się w 2eur.....przy tranzycie max 7 dni. A u ciebie wychodzi 15krotnie więcej....
Przejdź do wpisu F1 ponownie rozważy możliwość powrotu tankowania
11.04.2015 13:00
0
Na jaką dodatkową ilość okrążeń w tempie wyścigowym przełoży się ten komplet oszczędzanych opon? 2-3 okrążenia więcej? Jeśli tak to mają pole do manewrów aby uniknać korku w pitach bez straty na torze ze względu na zużyte opony. Jakieś sugestie?
Przejdź do wpisu Vettel: liczę, że jutro będziemy bliżej Mercedesa