istrii
Ostatnia aktywność
avatar
istrii

01.08.2018 00:07

0

1:19,310

avatar
istrii

04.04.2018 22:50

0

Wycofają się z tego pomysłu tak szybko jak było z kwalifikacjami jak w tamtym sezonie. Chodzi o odpadanie w trybie Time over. I na jakiej podstawie ustalą kolejność startową do pierwszego wyścigu? Może zgodnie z wynikiem poprzedniego GP?

avatar
istrii

16.02.2018 08:38

0

Ładny, ale wygląda jak by był skąpany w czarnej farbie

avatar
istrii

29.07.2017 22:55

0

1:17.210

avatar
istrii

06.03.2016 18:50

0

A co jeżeli kilku zawodników w Q1 nie wyjdedzie przez pierwsze 8 czy 9 minut. Kogo wtedy jako pierwszego weliminują? A z tym przestawianiem szyku, to już lepiej by było gdyby Q1,2,3 były jako trening a na końcu losowanie pozycji przez kibica który wygrał konkurs sms-owy! Wtedy to by była walka.

avatar
istrii

10.02.2016 12:01

0

Volga Mashina F1 Komanda

avatar
istrii

17.01.2016 13:46

0

@FanFERRARI1 skomentowałeś dwa powyższe komentarze. A co Ty napiszesz mądrego co nie można nazwać śmiechem na sali? Każdy ma prawo do wyrażania własnego zdania. Byle by nikogo nie obrażał. @gzr Czytaj ze zrozumieniem. To o czym mówisz oczywiście podnosi koszty. Ale Todt mówi tylko o koszcie samego transportu urządzeń tankujących. Jak by dodać to o czym mówisz to wyjdzie kilkakrotnie więcej niż te 50tyś.

avatar
istrii

15.12.2015 15:32

0

Da o 1/20 z tego co dostawali i bedzie kwita.

avatar
istrii

17.10.2015 09:25

0

To znak że nie ma co się bać jeździć skłądakami ;) hehe

avatar
istrii

16.10.2015 15:53

0

Kubica ma najlepsza średnią w historii Saubera 2,4035 punkta na wyścig. :)

avatar
istrii

29.09.2015 16:07

0

Co to za frajda oglądanie lidera wyścigu który dubluje resztę stawki?

avatar
istrii

19.09.2015 07:06

0

Nie rozumiem. Jest zgoda na testowanie ogumienia w celu zmniejszenia awaryjności. Całkowity zakaz testowania awaryjnych jednostek napędowych. Przestaną wybuchać opony, zaczną eksplodować silniki.

avatar
istrii

05.09.2015 13:05

0

Manor przed RBR Ciekawostka. hehe

avatar
istrii

26.08.2015 16:39

0

Ciekawe kiedy zabudowa motocykle... Tam przecież nie tyle ginie, co traci zdrowie na skutek poważnych uszczerbków więcej zawodników niż wF1 Każdy sport niesie za sobą mniejsze bądź większe ryzyko. Niech zlikwidują DAKAR tam co roku ktoś ginie.

avatar
istrii

19.07.2015 21:29

0

[*]

avatar
istrii

24.06.2015 16:49

0

Force India będzie teraz wciągać stawkę :)

avatar
istrii

23.06.2015 18:56

0

Powinni znieść wszystkie ograniczenia rozwojowe. Kogo stać ten je robi, kogo nie to trudno. mam pytanie Czy przez wprowadzeniem ograniczeń rozwojowych była też taka dominacja jednego zespołu?

avatar
istrii

19.06.2015 17:19

0

Ja jednak uważam że Manor w przyszłym roku lepiej sobie poradzi niż Haas

avatar
istrii

19.06.2015 17:10

0

Zawsze kierowcy dbali o paliow. Kiedyś - aby dojechać do mety w czasach tankowania - aby mieć jaknajlżejszy boklid i jaknajmniej czasu spędzać w boksach. teraz - aby nie przekroczyć limitów spalania.

avatar
istrii

19.06.2015 16:53

0

„Można byłoby wymusić przepis, że trzeba się zatrzymać w boksie, a ekipa mogłaby nawet chcieć ponownie wykorzystać poszczególne opony raz albo dwa razy.” Kierowca ma zjechać do boksu tylko po to aby zjechać. Jakiś absurd| Jakie felgi są w NASCAR? Bo niskoprofilowych opon to tam napewno nie ma. A Michelin właśnie takie chce wprowadzić do F1

avatar
istrii

10.06.2015 20:32

0

Usunąć limity związane z paliwem i dopuścić tankowanie. Wtedy kierowcy będą cisnąć na maksa i same opony będą znikały, co będzie skutkowało 2-3 postojami. @4 ciggen. Nie pamiętam dokładnie ale 2 lub 3 lata temu Lewis właśnie dzięki bardzo agresywnej strategii i częstej zmianie opon wygrał wyścig po nieudanych kwalifikacjiach i starcie z końca stawki.

avatar
istrii

10.06.2015 20:22

0

Customer Cars. "Niestey ale tylko 2 bolidy timu fabrycznego zostały wyposażone w nowe konstrukcji. Pierwszy klient musza poczekać do następnego GP gdyż nasze możliwości produkcji są ograniczone, A klient nr 2 nowy bolid otrzyma za kolejne 3 GP gdyż ma jeszcze 4 zapasowe nosy i 2 podłogi."

avatar
istrii

10.06.2015 20:14

0

Już to widzę jak za jakiś czas w ramach cięcia kosztów ograniczą crash testy. Np 10 prób na sezon. Jeśli nie przejdzie, to sorki i jeździsz starą konstrukcją.

avatar
istrii

07.06.2015 11:52

0

Ciekawe jest to że dopiero co duże zespoły które mogły by być poproszone o wystawienie trzeciego bolidu stwierdziły że to jest realnie niemożliwe aby je wybudować. Gdyż wiązało by się to z restrukturyzacją fabryki i o zatrudnienie większej ilości ludzi. To jakim cudem teraz będą w stanie wybudować kolejne bolidy? Nagle zwiększą swoje możliwości logistyczne? Rozbudują fabryki i zatrudnią więcej ilości ludzi? Trzeci bolid w zespole to +50% pracy w fabryce. Dostarczenie dodatkowych 2 bolidów dla innych timów to już 100%. Myślę że chcą zatrudnić Polaków, bo to my śrubujemy normy produkcyjne ponad granice, których inne narodowości nie próbują przekraczać.

avatar
istrii

06.06.2015 20:18

0

Niestety Norwedzy są tak skąpi, że o takiej inwestycji nawet nie ma mowy. Chociaż ciekawie mógł by wyglądać tor uliczny.

avatar
istrii

06.06.2015 18:06

0

Zapraszam do Bergen. Największa średnia opadów w ciągu roku w całej Europie. Pada prawie codziennie. Temperatura dziś 14sC. Warunki odpowiednie do testów deszczówek i przejściówek. P.s. Tu ludzie już nie zwracają uwagi na opady i nie jest niczym dziwnym jak się widzi ich bez parasoli w strugach deszczu.

avatar
istrii

04.06.2015 20:02

0

Każdy kierowca jest inny i każdy z nich był by idealnym ambasadorem dla jednej grupy społecznej a dla innej nie. Myślenie Berniego wygląda tak Czerwony dywan = gwiazda = sława = KASA

avatar
istrii

29.05.2015 20:07

0

Od razu przypomina się historia Rosberga z zeszłego sezonu. To właśnie jego przypadek pokazał że zbyt wolno pokonywał niektóre zakręty bo źle oddychał.

avatar
istrii

26.05.2015 16:26

0

To kolejnym pomysłem będzie WIRTUAL GRID IT.

avatar
istrii

05.05.2015 16:33

0

Szkoda że w tamtym sezonie zmieniali regulamin. A najbardziej przecież ucierpiał Lotus, co było widać pod koniec sezonu. Może teraz jeden silnik więcej i Merc będzie się mocno pocił pod koniec sezonu aby go obronić tytuł,

avatar
istrii

28.04.2015 19:42

0

Dawno, dawno temu, ktoś powiedział że nowe jednostki V6 będą tańsze od V8. Życie pokazuje że jest zupełnie inaczej. Co do osiągów km/h lub mocy, czy apetytu na paliwo nie potrafię się wypowiedzieć. Czy ktoś potrafi porównać te jednostki V6 vs. V8 ?

avatar
istrii

28.04.2015 17:05

0

No pewnie. Złego licho nie rusza, a biednemu zawsze piach w oczy!

avatar
istrii

18.04.2015 20:49

0

Ciekawe kiedy Ros zapyta się Vet czy może przyjść na piątkową odprawę do czerwonej stajni?

avatar
istrii

16.04.2015 16:04

0

Moim zdaniem to nie Mercedes blokuje rozwój innych silników. Blokują to przepisy. Przy kolejnej generacji silników niech nie będzie zapisu o ograniczeniach w rozwoju i o tokenach, to wtedy bardzo szybko będzie można dogonić lidera. Prawda jest taka że Merc najlepiej odrobił zadanie domowe. Aczkolwiek jest to całkiem nowa technologia, gdzie przydało się jeszcze troszkę szczęścia. Honda która mogła testować wciąż tego szczęścia nie ma i gdyby nie średnia tokenów którą mogą wykorzystać to byli by w czarnym lesie przez cały sezon.

avatar
istrii

15.04.2015 16:30

0

Patrząc na niefart Alonzo, to McLaren zacznie wygrywać jak on zmieni ekipę.

avatar
istrii

14.04.2015 16:19

0

Ciekawe czy ktoś jeszcze się upomni z tytułu niedotrzymania warunków umowy i zgarnie grubą kase?

avatar
istrii

14.04.2015 16:13

0

Jak Rosbergowi było tek źle za Hamiltonem to mógł go wyprzedzić i wtedy on by dyktował tempo. Ale pewnie Hamilton by się nie dał wyprzedzić. Już raz Rozberg płakał że Hamilton go nie chce przepuścić. haha

avatar
istrii

09.04.2015 18:25

0

Ciekawe komu się podniesie, a komu obniży ciśnienie. Niekoniecznie paliwa :)

avatar
istrii

09.04.2015 18:20

0

Tak, tylko że SF stawia na jednego kierowcę. Nie ma tam takiego układu jak w Mercu. Więc waszym zdaniem na kogo postawi SF? Na 4 krotnego mistrza czy na 2 krotnego mistrza? Myślę że w tym temacie Vetel ma większe plecy.

avatar
istrii

09.04.2015 18:11

0

@6 Na baterie słoneczne jeszcze nie ma, ale na zwykłe już jest Formula-e. Jest to pierwszy sezon i wszyscy mają taki sam bolid. Co do budżetu to nie mam pojęcia. Prawda jest taka że duże pieniądze robią jeszcze większe pieniądze, a małe pieniądze prawie nie robią nic. Widać to w świecie patrząc na klasy społeczne. Biedni nadal są biedni i stają się biedniejsi. Bogaci mają jeszcze więcej. Ostatnimi czasu wypowiadali się o tym i jest to zagrożenie w różnych dziedzinach. Tak samo jest i w F1. Włodarze powinni dążyć do minimalizowania różnic, a nie do ich powiększania.

avatar
istrii

07.04.2015 18:37

0

Nie ma kasy od Manoru to i opóźnienia się zrobiły.

avatar
istrii

07.04.2015 18:31

0

Ale będzie heca jak RBR przegra z STR w generalce,

avatar
istrii

27.03.2015 17:14

0

4,5,6 silników nie stanowi większej różnicy w cenie. Przecież najwięcej kosztuje zaprojektowanie i stworzenie silników niż ich późniejsze kopiowanie. Przecież pod każdą nową jednostkę z obecnych czterech nie robi się osobnej matrycy, czy osobnego programowania maszyn do ich produkcji.

avatar
istrii

27.03.2015 17:02

0

Chory przepis i chory zakaz. Ciekawe co grozi za złamanie tego regulaminu? Punkty Karne czy grzywna?

avatar
istrii

26.03.2015 19:04

0

Ale będzie jak Manor odpali silnik i będzie walczył w środku stawki.

avatar
istrii

25.03.2015 20:11

0

W przyszłym roku RBR zmieni jednostkę na Honde. a STR zostanie wykupione przez Renault?

avatar
istrii

23.03.2015 18:21

0

Ciekawe który bolid będzie ustawiał? Myślę że w realu będzie mu trudniej niż w symulatorze.

avatar
istrii

20.03.2015 20:14

0

Jak tak dalej pójdzie to za 5 lat połowa wyścigów będzie na bliskim wschodzie. Albo będzie tak jak z kierowcami. Kto ma więcej sponsorów i kto da więcej ten będzie w F1.

avatar
istrii

20.03.2015 20:09

0

I znów Renault oberwał za nie swoje. A RBR powinno ich teraz oficjalnie przeprosić.

avatar
istrii

18.03.2015 16:05

0

Były lata że regulamin pasował Ferrari Były lata że regulamin pasował Renault Były lata że regulamin pasował McLaren Były lata że regulamin pasował BrownGP Były lata że regulamin pasował RBR Są lata że regulamin pasuje Mercedesowi. Tak było, jest i będzie. PROSTE?

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu