DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
16.08.2007 14:41
0
niestety nie widziałem tego wyścigu ale byłem na węgrzech na gp, siedziałem 25 metrów od toru na przeciw lini start/meta. powiem wszystkim tak: hałas jaki panuje przy starcie formuły 1 jest po prostu nie do opisania gdyż nie istnieje żadne urządzenie w codziennym świecie które wydaje taki dźwięk. pozdrawiam
Przejdź do wpisu Red Bull 3D Race - relacja z imprezy
11.06.2007 15:07
0
WITAM Nie wydaje mi się żeby skręcona kostka spowodowała żeby robert nie pojechał. przypomina mi się jego wyścig kiedy po wypadku w samochodzie cywilnym z ze śrubami w ręce wygrał gp. powiedział potem że praktycznie prowadził bolid jedną ręką.... myślę że to oddaje jego wolę walki oraz jego psychikę. pozdrawiam
Przejdź do wpisu Skład BMW na GP USA poznamy w czwartek
31.05.2007 23:48
0
panowie disi i tanis skoro tak się upieracie że silniki o najwyższej liczbie obrotów na minutę mają największą moc i nie zwracacie uwagi na moją sugestię odnośnie grafiki którą realizatorzy pokazują po lewej stronie ekranu. to jak wyjaśnicie zmianę biegów przy ok. 16000 obrotów z 3 na 4, lub przy ok. 17000 z 4 na 5, skoro logiczne jest że biegi zmienia się przy maksymalnej mocy, a skrzynią operuje się w przedziale między maksymalny moment obrotowy a maksymalna moc. a dla prostrzego przykładu sprawdźcie sobie wykres mocy jakiegolwiek samochodu, lub jeszcze prościej czy jak jedziecie samochodem to czy efekt lepszego przyśpieszenia jest w ok. 4-5 tys. czy może przy odcięciu zapłonu? bo z tego co mówicie to jak obroty osiągają max wtedy samochód ma największą moc, a niestety wcale tak nie jest. co do tego który silnik jest mocniejszy to nie będę się spierał bo tego pewnie nawet szefowie teamów nie wiedzą. twierdzę jedynie że mniej obrotów nie znaczy mniej mocy. z tego że pojemność jest stała i maksymalna prędkość obrotowa też wcale nie wynika że silnik bmw jest słabszy, z tego że prędkości na prostej w bmw są mniejsze też nie wynika że silnik ten jest słabszy. przyczyn może byś wiele i tu wracamy do mojego pierwszego zdania wypowiedzi:"chodzi po prostu o kompromis między prędkością na prostej a dociskiem na zakrętach". a tak na koniec to całą prawdę raczy znać tylko sam bóg-amen.
Przejdź do wpisu Kubica:przewaga McLarena i Ferrari będzie mniejsza
31.05.2007 21:42
0
bernie chyba puścił wodze fantazji bardzo daleko... może lepiej by się zastanowił jak zrobić przepiękne gp san marino na imoli.....
Przejdź do wpisu Ecclestone powraca z ideą GP w Paryżu
31.05.2007 21:15
0
wybór docisku to ni żaden problem techniczny tylko kwestia doświadczenia, którego akurat w dziedzinie aero bmw brakuje. a silnik który nie kręci się do 19000 nie koniecznie musi być gorszy a wręcz nawet lepszy. mniejsze obroty przy zbliżonej mocy oznaczają mniejsze grzanie silnika. pozatym moc maksymalną wcale nie osiąga ferrari przy 19000 a dużo mniej. gdybyś disi zwrócił uwagę podczas wyścigu na tą grafikę która przedstawia obroty, przeciążenie, bieg, naciśnięcie pedałów hamulca i gazy to byś wiedział że tylko na 6 i 7 biegu obroty dochodzą do 19000. pozdro
Przejdź do wpisu Kubica:przewaga McLarena i Ferrari będzie mniejsza
31.05.2007 21:13
0
wybór docisku to ni żaden problem techniczny tylko kwestia doświadczenia, którego akurat w dziedzinie aero bmw brakuje. a silnik który nie kręci się do 19000 nie koniecznie musi być gorszy a wręcz nawet lepszy. mniejsze obroty przy zbliżonej mocy oznaczają mniejsze grzanie silnika. pozatym moc maksymalną wcale nie osiąga ferrari przy 19000 a dużo mniej. gdybyś disi zwrócił uwagę podczas wyścigu na tą grafikę która przedstawia obroty, przeciążenie, bieg, naciśnięcie pedałów hamulca i gazy to byś wiedział że tylko na 6 i 7 biegu obroty dochodzą do 19000. pozdro
Przejdź do wpisu Kubica:przewaga McLarena i Ferrari będzie mniejsza
31.05.2007 20:55
0
wybór docisku to ni żaden problem techniczny tylko kwestia doświadczenia, którego akurat w dziedzinie aero bmw brakuje. a silnik który nie kręci się do 19000 nie koniecznie musi być gorszy a wręcz nawet lepszy. mniejsze obroty przy zbliżonej mocy oznaczają mniejsze grzanie silnika. pozatym moc maksymalną wcale nie osiąga ferrari przy 19000 a dużo mniej. gdybyś disi zwrócił uwagę podczas wyścigu na tą grafikę która przedstawia obroty, przeciążenie, bieg, naciśnięcie pedałów hamulca i gazy to byś wiedział że tylko na 6 i 7 biegu obroty dochodzą do 19000. pozdro
Przejdź do wpisu Kubica:przewaga McLarena i Ferrari będzie mniejsza
31.05.2007 19:47
0
p.s. właśnie dostałem maila z potwierdzoną rejestracją do klubu bmw sauber f1 team. :) teraz tylko czekam na złotą kartę członkowską oraz gadżety w przesyłce. na pierwsze zakupy w sklepie bmw 20% zniżki. a do końca sezonu 10. polecam panowie i panie, warto
Przejdź do wpisu Kubica:przewaga McLarena i Ferrari będzie mniejsza
31.05.2007 19:42
0
na kraksę to bym nie liczył, prędzej wybuch silnika na długich prostych gdzie obroty są długa na max. jeżeli o wypowiedź chodzi że niby bmw jest wolniejsze na prostych to chodzi po prostu o kompromis między prędkością na prostej a dociskiem na zakrętach. kwestia ustawień. nie wydaje mi się żeby bmw miało gorszy silnik bardziej chodzi o aerodynamikę, bo przecież peter sauber nie zbudowałby najlepszego tunelu aero z 3 najszybszym kompem cywilnym na świecie i armią zatrudnionych w tym roku ludzi do pracy tunelu 24h, prawda?
Przejdź do wpisu Kubica:przewaga McLarena i Ferrari będzie mniejsza
31.05.2007 19:04
0
wydaje mi się że na montreal zespół bmw pojedzie na 2 pity, tylko że jeden kierowca będzie miał 1 pit bardzo wcześnie a drugi kilka okrążeń po ferrari mclarenach. to takie moje przypuszczenia jak patrzę na podejście MT.na tym torze bmw powinno być szybkie a robert lubi i nie boi sę szybkich torów gdzie jest kilka dochamowań po długich prostych, tam bolid bmw sprawuje się rewelacyjnie, i tu bym widział szansę. pozdrawiam
Przejdź do wpisu Kubica:przewaga McLarena i Ferrari będzie mniejsza
30.05.2007 17:50
0
przy wyjeździe na tor sc po pierwszym zjeździe zespołów ze strategią na 2 pitstopy, przewagę automatycznie uzyskują zespoły ze strategią na 1 pitstop ze względu na to iż sc jedzie stosunkowo wolno lecz bolidy mogą jechać od niego szybciej, nie można wyprzedzać ale można dojechać do poprzedzającego rywala. sc jedzie czasem nawet kilka okrążeń lecz z reguły obsługa toru załatwia sprawę w 2-3 minuty, a to starcza żeby stawka bolidów się do siebie zbliżyła i po zjeździe do boksu sc wygląda to tak jak "start lotny". w tym momencie przewaga uzyskana przez lżejsze bolidy zostałaby zniwelowana. team ze strategią na jeden pit już nie musi zjechać więc jedzie do końca. team ze strategią na 2 pity zjezdza na drugie tankowanie które trwa ok. 25 s. ze zjazdem do boksu. i tym oto sposobem bolidy z jednym pitem są z przodu a ferrari i mclaren z tyłu. na monako bez względu na to o ile szybszy jest bolid jadący na kolejnym miejscu wyprzedzić musi swojego poprzednika a to na tym torze jest prawie nie możliwe. na tym polega wyższość 1 pitstopu, ale moim skromnym zdaniem nadaje się tylo na te gp. p.s. czasy okrążeń kubicy po 1 tankowaniu czołówki były porównywalne a czasem lepsze na danym okrążeniu, więc zastanówcie się czy gdyby wyjechałał sc i bolidy ferrari i mclarena byłyby za kubicą to czy by go dogoniły? pozdrawiam
Przejdź do wpisu FIA: McLaren oczyszczony z zarzutów