DO
GP Australii
06.03 - 08.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
Verstappen wygrał finał sezonu, ale to Norris został mistrzem świata!
-
Verstappen nie powtórzył wyczynu Schumachera
-
Norris przeszedł do historii F1
-
Ferrari dobrze rozegrało dzisiejszy wyścig, ale na podium zabrakło tempa
-
Alpine w męczarniach zakończyło bardzo kiepski sezon
-
Aston Martin utrzymał 7. miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Znakomity występ Ocona, Bearman dostał karę za jazdę slalomem na prostej w samej końcówce
-
Cichy wyścig Williamsa na zakończenie najlepszego sezonu ekipy od 2017
-
Kiepski koniec udanego sezonu dla Racing Bulls
-
Mercedes bez podium na zakończenie sezonu, ale z wicemistrzostwem
-
Hulkenberg przebił się z końca stawki do punktowanej dziesiątki, ostatni wyścig Saubera w F1

Ostatnia aktywność
28.08.2012 01:48
0
Wiem, że po tym co napiszę zostanę skrytykowany, ale przypomnijcie sobie lata 80... W F1 także były stosowane doładowane silniki o pojemności 1.6 i tylko czterech cylindrach. Dla mnie królestwem motorsportu jednak są rajdy, bo mam okazję startować w tej dyscyplinie, a podejrzewam, że większość z Was nawet własnym samochodem nigdy nie odwiedziła chociażby Kieleckiego toru. Mistrzostwem inżynierii była niestety już nieistniejąca grupa B z mocno doładowanym, pięciocylindrowym Audi Quattro na czele, które z ponad 500 konnym silnikiem 2.0 w bardzo trudnych warunkach bezawaryjnie pokonywało ponad 1000 kilometrów w trakcie rajdu. Dlatego też ze zniecierpliwieniem czekam na głośny świst turbosprężarki, syk zaworu upustowego, dźwięk super wysokich obrotów (niestety stłumionych przez turbosprężarkę) no i widok jeszcze elastyczniej przyspieszających bolidów za sprawą morza niutonometrów, które dają tylko doładowane silniki.
Przejdź do wpisu Ferrari sprawdza silnik V6 na hamowni