DO
GP Belgii
25.07 - 27.07
ZOSTAŁO
17DNI
18GODZ
13MIN
31SEK
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Wielkiej Brytanii
-
Norris wygrał po karze Piastriego. Hulkenberg skradł show pierwszym podium w karierze!
-
Hulkenberg czekał na to 15 lat
-
McLaren z dubletem, Piastri chce przekuć frustrację w motywację
-
Mercedes nie popisał się w zdradliwych warunkach
-
Hamilton tuż za podium w domowym wyścigu
-
Podwójne DNF Racing Bulls
-
Haas bez punktów mimo dobrego tempa po wyścigu pełnym incydentów
-
Gasly zadowolony ze swojego występu: to niesamowity wynik dla całego zespołu
-
Williams zadowolony z tempa wyścigowego
-
Verstappen: nie spodziewaliśmy się aż takiego deszczu
-
Kierowcy Astona zawiedzeni brakiem tempa mimo podwójnych punktów
Ostatnia aktywność
28.08.2012 01:48
0
Wiem, że po tym co napiszę zostanę skrytykowany, ale przypomnijcie sobie lata 80... W F1 także były stosowane doładowane silniki o pojemności 1.6 i tylko czterech cylindrach. Dla mnie królestwem motorsportu jednak są rajdy, bo mam okazję startować w tej dyscyplinie, a podejrzewam, że większość z Was nawet własnym samochodem nigdy nie odwiedziła chociażby Kieleckiego toru. Mistrzostwem inżynierii była niestety już nieistniejąca grupa B z mocno doładowanym, pięciocylindrowym Audi Quattro na czele, które z ponad 500 konnym silnikiem 2.0 w bardzo trudnych warunkach bezawaryjnie pokonywało ponad 1000 kilometrów w trakcie rajdu. Dlatego też ze zniecierpliwieniem czekam na głośny świst turbosprężarki, syk zaworu upustowego, dźwięk super wysokich obrotów (niestety stłumionych przez turbosprężarkę) no i widok jeszcze elastyczniej przyspieszających bolidów za sprawą morza niutonometrów, które dają tylko doładowane silniki.
Przejdź do wpisu Ferrari sprawdza silnik V6 na hamowni