DO
GP Azerbejdżanu
19.09 - 21.09
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Włoch
-
Verstappen zdominował GP Włoch. McLaren musiał zastosować polecenia zespołowe
-
Verstappen przejechał najszybszy wyścig w historii F1
-
McLaren z podwójnym podium i kuriozalnym poleceniem zespołowym
-
Leclerc: zmaksymalizowaliśmy wynik
-
Albon znowu najlepszy w środku stawki
-
Bortoleto zdobył kolejne punkty, Hulkenberg nawet nie wystartował
-
Hadjar nie przestaje zaskakiwać
-
Antonelli z punktami w domowym wyścigu, lecz nie obyło się bez incydentów
-
Kierowcy Haasa zamieszali się w incydenty wyścigowe
-
Trudny wyścig dla Alpine
-
Awaria zawieszenia pozbawiła Alonso szans na punkty
Ostatnia aktywność
21.04.2010 09:00
0
86 szertrer - Wybrałem właśnie Ciebie, bo akurat podjąłeś temat regulaminu, Twoje racje są napewno słuszne, chociaż moim zdaniem w jakimś stopniu, jednak decydującym, wypaczają starania zespołow, pozostawiając końcowy układ losowi, służbom porządkowym i woli sędziów. Jestem tylko widzem, ale dosyć zaangarzowanym emocjonalnie. Stąd moje odczucia. Pozdrawiam
Przejdź do wpisu Renault mogło być na podium
20.04.2010 16:55
0
80 szerter - Powiedz mi proszę, czemu wogóle SC musi doprowadzać do restartu? Czemu nie poprzestać na jednym, jedynym starcie? Czemu SC musi niwelować talent konstruktorów, udane decyzje zespołow, mistrzostwo mechaników, kwalifikacje kierowców. Doprowadzenie do zcalenia całaj stawki wypacza w tym przypadku zasady czystego sporut! Czy naprzykład nie powinno się w przypadku konieczności wyjazdu SC zablokować pozycje bolidów chociazby poprzez ograniczenie maksymalnej szybkości i rygoru zachowania pozycji;, albo jeżeli już trzeba zcalać stawkę to po zakończeniu wyścigu korygować uzyskane czasy o różnicę pomiędzy leaderem a każdym z zawodników jakie były w momencie wyjazdu SC? Dla mnie dotychczasowy system daje jedynie sędziom możliwość ustawienia wyników,
Przejdź do wpisu Renault mogło być na podium