DanielloooS
Ostatnia aktywność
avatar
DanielloooS

12.06.2011 11:54

0

Witam wszystkich, W temacie dubli i SC uważam że przy każdym SC bolidy powinny się ustawiać w kolejności jak na tablicy wyników w danym momencie. Strasznie mnie irytuje jak po wznowieniu np. pierwszy bolid ma czysty tor a następne po kilka bolidów do zdublowania. Bolidy, które są dublowane nie chętnie oddają pozycje ponieważ walczą pomiędzy sobą o 6,7,8,9 i 10 miejsce. W tym czasie bolid z pierwszej pozycji odjeżdża i pozamiatane nawet jeśli pogoń za jedynką zbliżała się nieuchronnie do swojego celu. Przyznam też szczerze, że nie wiedziałem, że istnieje tak "debilny" pomysł jak zmiana opon w trakcie wstrzymaniu wyścigu. Przecież to jest jakiś kretynizm totalny. Nie muszę już chyba tłumaczyć dla czego... Pozdrawiam i życzę wszystkim fascynującego GP Kanady

avatar
DanielloooS

16.03.2011 15:34

0

Witam, Ciekawe jak będzie roziązywana sytuacja kiedy będą trzy bolidy gdzie 2 do 1 i 3 do 2 będą miały poniżej sekundy straty. Czy bolidy 2 i 3 będą mogły jednocześnie użyć DRS? Jak rozumiem 2 wyprzedzi 1 ale czy 3 może użyć DRS? W końcu 3 do 2 też ma poniżej sekundy. A jeśli tak i bolid 2 i 3 mogą używać DSR to czy 3 da radę wprzedzić również 1 (tak na "trzeciego"). Nie wiem czy nie skomplikowałem za bardzo, ale taka sytuacja jak najbardziej jest realna na torze.

avatar
DanielloooS

23.02.2011 15:13

0

Mam natomiast pytanie do znawców tematu, tylko nie do tych samozwańczych półinteligentów tylko do ludzi, którzy mają coś sensownego do powiedzenia w tym temacie. Czy kierowca pokroju Robert jest w stanie w ciągu dwóch sesji treningowych przed GP przygotować się i zżyć z samochodem na tyle, aby w miarę móc rywalizować z kimś kto przejeżdza samochodem w testach wręcz tysiące kilometrów? Pytam dlatego, poniewaz jak wiemy te samochody, któe są używane testach są napewno mocno jeszcze nie dopracowane i zapamiętywanie ich zachowania nie jest chyba do końca istotne pownieważ mogą się znacząco pozminiać i ich charakterystyka diametralnie uledz zmianie.

avatar
DanielloooS

23.02.2011 15:07

0

Witam wszystkich, Powiem szczerze jak zawsze zresztą, że nigdy nie lubiłem Nicka, a wywiady z nim, które czytałem za czasów BMW sprawiały, że miałem mu ochote tak po męsku przyłożyć. Ostatnio jednak ten chłopak się ogarnął i podejrzewam, że duży wpływ miało na to jego zeszłoroczne zajęcie ( grzanie ławy w Mercedesie ). Tak czy inaczej przeraża mnie fakt, że może nadejść taki czarny dzień w moim życiu, że jeszcze go polubie... Kto wie???

avatar
DanielloooS

21.02.2011 16:06

0

116. głodny Zgadzam się z Toba w 100% nawet w sprawie "Ci, Cię itd". cały czas jednak łudzę się nadzieją, że Robert wyciśnie ze swojego organizmu maxa jak nie raz w Q3 i będzie gotowy tak szybko, że jakiś lekarz zrobi karierę opisując to w niewątpliwie bardzo ciekawej książce:) Kończę to pisanie, bo przez to kciuków za Roberta nie moge trzymać... :) P.S. Pozdro dla wszystkich fanów F!

avatar
DanielloooS

18.02.2011 13:59

0

Co raz częściej dopuszczam myśli, że Robert faktycznie może wrócić na Europejską część sezonu:))) Byłby to piękny cud, ale cuda przecież się zdarzają. Trzeba wierzyć do końca.

Przejdź do wpisu Ruszają testy pod Barceloną

avatar
DanielloooS

18.02.2011 13:52

0

Sokół na Onecie napisał, że Robert podobno czuje się coraz lepiej i wszystko idzie w dobrym kieunku. Jak to dobrze przeczytać coś ku pokrzepieniu serc...

Przejdź do wpisu Ruszają testy pod Barceloną

avatar
DanielloooS

18.02.2011 13:33

0

Nie wiem czy zauważyliście, ale z kontekstu wynika, że Nick narazie ma kontrakt na Bahrajn. W TVN Turbo w Raporcie powiedzieli nawet to jak pewnik. Ja osobiście nigdzie nie doczytałem się jasnej informacji, ale faktycznie jest chyba coś na rzeczy, bo nigdzie nie ma informacji o długości kontraktu a są tylko informacje w stylu " Nick zastąpi Roberta- liczymy na dobry start Heidfelda w Bahrajnie."

Przejdź do wpisu Ruszają testy pod Barceloną

avatar
DanielloooS

18.02.2011 13:26

0

Nie wiem czy zauważyliście ale z kontekstu wynika ze Nick narazie ma kontrakt na Bahrajn. W TVN Turbo w Raporcie powiedzieli nawet to jak pewnik. Ja osobiście nigdzie nie doczytałem się jasnej informacji ale faktycznie jest chyba coś na rzeczy bo nigdzie nie ma informacji o długości kontraktu a są tylko informacje w stylu " Nick zastąpi Roberta- liczymy na dobry start Heidfelda w Bahrajnie."

avatar
DanielloooS

17.02.2011 18:07

0

Moim zdaniem wyścig w Bahrainie zostanie przeniesiony na inny termin. Zgadzam się, żę Berni nie zgodzi się na wyścig bez wcześniejszej umowy. Myslę, że sezon zacznie się tydzień później w Australii i to może być całkiem nie głupie rozwiązanie, dla Roberta szczególnie. Ja cały czas uparcie i niezbyt skrycie ;) będe wierzył, że Robert jednak da radę szybko się pozbierać i znów będziemy mogli trzymać kciuki za niego już na torze a nie w szpitalu...

avatar
DanielloooS

16.02.2011 20:04

0

ja go nie lubie za to jaki jest na torze. Zarozumiały i arogancki. Vettelowi to napewno nie bede kibicować, prędzej Webberowi. Powiem szczerze, że jeszcze nie jestem pewien ale chyba skłąniam się ku Hamiltonowi. W pierwszym i drugim sezonie go nie lubiłem, ale to chyba z zazdrości zę taki zółtodziub trafił w pierwszym sezonie do McLarena. Zaczyna mi jednak chłopak imponować. Walczy do kńca w kazdym wyścigu w sytuacjach nawet kiedy już nie musi ryzykować. Chłopak ma jaja poprostu i dzięki niemu jednak wyścigi są zdecydowanie ciekawsze. Heidfeldowi napewno nie będe kibicować pomimo, że punkty dla LRGP punkty będzei zdobywał niewątpliwie

avatar
DanielloooS

16.02.2011 19:41

0

Godząc sie jednak z myślą, że przynajmniej połowa sezonu może być stracona zastanawiam się komu kibicować???

avatar
DanielloooS

16.02.2011 19:39

0

Po pierwsze tej informacji jeszcze nikt nie potwierdził a po drugie nigdy się nie dowiemy jak jest skonstruowana domniemana umowa Heidfelda. Ja cały czas mocno wierzę, że Robert wróci jak w tym sezonie bo czekanie na sezon, w którym nie będzie RK to jakaś masakra. Trzeba trzymać kciuki za powrót Roberta i tyle...

avatar
DanielloooS

15.02.2011 18:20

0

Witam wszystkich, Nie wiem czy słyszeliście, że podobno Robert zarekomendował jako swojego zastępce Liuziiego :) okazuje się, że jednak nasze rozmowy pokrywają się w jakiś sposób z tym, co mysli Robert na temat Haidfelda. On chyba też pamięta sytuację za czasów BMW. Nie bez znaczenia napewno jest też fakt, że bolid budowany według wskazówek "krasnala" nie spisywał się tak jak sobie życzyłby Kubica

Przejdź do wpisu GP Bahrajnu zagrożone?

avatar
DanielloooS

14.02.2011 22:59

0

Witam wszystkich, Czytam sobie forum odnośnie F1 jak co dzień kilka razy :) i powiem szczerze, że faktycznie pomimo, że różne ludzie mają opinie i bardzo dobrze zresztą, ale debilnych wypowiedzi prawie tu nie ma:) Jak czasem pomimo żelaznej zasady, że staram sie nie czytać, co tam za głupoty ludzie piszą pod różnymi tematami ( na innych stronach) to na Formula1.pl bardzo rzadko się zdarza taki kasztan jeden z drugim! Co do Heidfelda to nie dajcie się zwieść. Nie zapomnijcie mu tego, co wygadywał za czasów BMW. Lisek dostał po dupie i teraz ma troche podkulony ogonek, ale już z niego wychodzi to jego .... jakby to nazwać, żeby nie używać wulgaryzmów? Nie, chyba się nie da! Zobaczycie, co sie będzie działo jak Rober wróci w maju, a wierzymy w to przecież wszyscy bardzo mocno. Heidfeld będzie się zapierał, że jest lepszy od RK i że udowodnił to w BMW itd. Nie dajcie się zwieść tej hienie...

avatar
DanielloooS

12.02.2011 23:20

0

opusci:/ (chyba jedno piwko za dużo:)

avatar
DanielloooS

12.02.2011 23:19

0

Witam wszystkich, Pomijając fakt, że serce mi pęka jak patrze na testy bez Roberta i że w najlepszym wypadku Robert opóści kilka GP to sam juz nie wiem co mysleć o Nicku? Pamiętam doskonale jego kłamliwe wypowiedzi za czasów BMW i jak małym człowieczkiem był ( nie mówie tu o wzroście). Z drugiej jednak strony to najlepszy wybór jeśli chodzi o kierowce, który moze pomóc w rozwoju R31 biorąc rówienież pod uwagę, że ma duże doswiadczenie z Pirelli, co może być nie bez znaczenia. Wracając do Roberta i wypadku... Codziennie rano budzę sie i zastanawiam czy to nie był zły sen? Nie umiem sobie wyobraźić GP bez niego. Jakaś masakra...Robert czekamy i "wracaj szybko do zdrowia..."

avatar
DanielloooS

11.02.2011 11:39

0

Oczywiście zdrowie jest najważniejsze choć znając podejście Roberta to on już myśli o wyścigach. Uważam, że to słuszne podejście, bo pozytywne nastawienie jest bardzo ważne przy rehabilitacji i powrocie do zdrowia

avatar
DanielloooS

11.02.2011 11:37

0

f1fanatic. co. uk

avatar
DanielloooS

11.02.2011 11:37

0

f1fanatic.cco.cuk

avatar
DanielloooS

11.02.2011 11:34

0

Witam wszystkich, Petrov jeździ z jakimiś czujnikami na wszystkich czterech kołach. Być może zmieniają ciśnienie w oponach. Ciężko powiedzieć, co to dokładnie jest... Co do Roberta to kurczowo trzymam się optymistycznych prognoz, które coraz częściej się przebijają, że Robert wróci na europejską część sezonu. Bardzo mocno wierze, że dojdzie do siebie bardzo szybko i pokaże, jakim jest szybkim kierowcą. Martwi mnie jedynie, że cały zespół straci najcenniejszy czas bez swojego główno dowodzącego. Dodam jeszcze, że przed tym pechowym wypadkiem dawałem Robertowi 60% szans na zdobcie tytułu choć oczywiście to bardzo mocno subiektywna ocena. Sytuacja zmieniła się niestety diametralnie :( , ale nadal wierze, że Robert wygra coś w tym sezonie. Robert trzymamy kciuki za szybki porót do zdroia i na tor.

avatar
DanielloooS

04.02.2011 16:27

0

Moim zdaniem LRGP nie miało jak ukryć swojego wydechu więc rozważanie czy dobrze zrobili odkrywając karty jest zbędne. Po kilku minutach piewszego dnia wszystkie ekipy wiedziałyby już o nowatorskim układzie wydechowym na podstawie kamer termowizyjnych. Poza tym stworzenie takiego wydechu napewno jest bardzo trudne i wymaga przeprojektowania podłogi co zajmie pozostałym mnustwo czasu a LRGP w miejscu nie będzie stać :) Ja już postawiłem na Kubicę na koniec sezonu :D

Przejdź do wpisu Projektanci o nowym MP4-26

avatar
DanielloooS

20.01.2011 10:42

0

Moim zdaniem pomysł z kolorami jest całkiem fajny. Zmieniłbm tylko kolejność kolorów na bardziej logiczną, czyli zaczynając od super miękkiej czyli najszybszej z czerwonym napisem, następnie żółtym, białym i najwolniejszym (twarda mieszanka) niebieskim. Moim zdaniem taką kolejność byłoby zdecydowanie łątwiej zapamiętać i jest dość logiczna. Kolor najcieplejszy najszybszy a niebieski najbardziej zimny - najwolniejszy.

Przejdź do wpisu Będzie inne oznaczenie opon?

avatar
DanielloooS

13.12.2010 20:24

0

Ja też uważam, że nie powinno być niebieskiej flagi. Jeżeli bolid jest w stanie nadrobić jedno kółko to czemu miałby mieć jakiekolwiek problemy z wyprzedzeniem marudera? Więcej wyprzedzania na torze w duchu walki to lepsze widowisko i zbawa dla kierowców. A takie przepuszczanie dublujących dodatkowo wpływa na rywalizacje pomiedzy innymi zawodnikami. Mam tu na myśle tegoroczny sezon gdzie dublowani byli zawodnicy na pozycjach nawet 7!!! Dochodzi potem do sytuacji, gdzie są zawodnicy dublowani 2-3 razy inni raz i kiedy wyjeżdza SAFTY CAR wszystko się tak miesza, że chyba nikt nie wie komu i kiedy może dać się wyprzedzić a komu nie. My kibice siedimy przed tv i starmy się zrozumieć, kto ile razy był dublowany i w któym miejscu wyjechał SAFTY CAR, kto na tym skorzystał a kto nie itd. Zgadzam się dlatego z 3.Ugwer, że dublowani po wjeździe Safty CARu powinni nadrobić stracone kółka i zabawa zaczyna się od początku :) Pierwszy jest pierwszy, drugi jest drugi itd...

Przejdź do wpisu Standardy jazdy według FIA

avatar
DanielloooS

28.08.2010 12:36

0

Witam wszystkich. Moim zdaniem skrzydłą RedBulla uginają się poziomo a nie pionowa. Widać było to wyraźnie na jednez z powtóek podczas dzisiejszych treningów. Bolid lekko przechyla się na zakręcie co zrozumiałe. Przednie skrzydło wysówa się wtedy na zewnętrzna co przekłada się na zbliżenie go do toru. osiągneli to dzieki elastycznemu mocowaniu które jest podatne na ugięcia poziome a nie pionowe ( to jest akurat łatwe do zrobienia). Inną sprawą jest elastyczna część skrzydłą w jego najbardziej wysuniętych do przodu fragmentach. Taka jest moja teoria...

avatar
DanielloooS

12.06.2010 20:54

0

Szkoda, że przywalił w ściane bo mogło być fenomenalnie biorąc pod uwage, że na twardyvh oponach. Mam nadziję, że nie poprzestawiał zawieszenia bo to byłaby katastrofa. Pochwale się optymizmem i powiem, że posatwaiłem wczoraj 100zł na zwycięstwo Renault. Kurs 1:23 :)...

avatar
DanielloooS

15.05.2010 15:14

0

Obstawiłem 40zł dzisiaj rano przed treningiem PP dla Roberta.... Do wygrania było 600zł. Nic straconego bo postawiłem też na jutro 100zł na wygraną i do zgarnięcia jest 1848zł :D Teraz to już kurs napewno jest dużo gorszy. Tak czy inaczej nic nie jest mi w stanie popsuć humor. Trzymam kciuki i pozdrawiam.

avatar
DanielloooS

27.04.2010 19:10

0

Witam, Ja troche z innej beczki. Nie wiem czy oglądacie filmy na oficjalnej stronie F1, swoja droga są Świetne i zawsze czekam na nie z iecierpliwością, ale w tym sezonie powoli zaczynają mnie wku... Przez wielu ekspertów i kibicó Kubica postrzegany jest jako świetny kierowca i nie mamy chyba co do tego wątpliwości. Dlatego się pytam dlaczego na żadnym z czterech filmó w zasadzie nie ma o Renault i Kubicy NIC. Jedynie co go widać to gdzieś tam na drugim planie chyba przez przypadek. Ciągle pokazują McLareny Ferrari i RedBulle. Nie wspomne, że nawet jak Kubica stał na pudle to go w zasadzie nie pokazali. Ja rozumiem, że F1 to układy i układziki, ale to już przesada.

avatar
DanielloooS

03.04.2010 17:06

0

Uważam, że bica wazał sie przede wszystkim inteligencją. Co nie jest zabronione jest dozwolone. Wszyskie historie z omijaniem reglaminu przy konstrukcji bolidów są dużo bardziej cwaniacke i nikt tu o tym nie pisze a jak nasz rodak wykazał się większm sprytem to odrazu wielkie oburzenie. Brawo Robert !!! Myślę, że jest szansa jutro na podium niezależnie od pogody choć lewa strona będzie korzystniejsza tylko jeśli start będzie na mokrm.

Przejdź do wpisu Wyścigowy spryt Kubicy

avatar
DanielloooS

03.04.2010 14:19

0

Myśle, że byłoby o wiele ciekawiej dla całego sezonu gdyby kierwocy Ferrari i McLarena dojechali na tak dalekich pozycjach. Zrobiłoby się bardzo ciekawie .... :)

avatar
DanielloooS

03.04.2010 13:57

0

Witam wszystkich. Zastanawiam się jak to będize z tymi oponami. Ci którzy jechali na przejściówkach będą mogli najprawdopodobniej zmienić na nowe deszczówki. Natomiast ci którzy jechali na deszczówkach zostaną na tych używanych z Q3. Oczywiście o ile będzie padać. Może też bycna odrwót jeśli będzie tylko wilgotny tor. Chyba że się myle. Ma ktoś inne teorie? Najsprawiedliwiej byłoby jednak zacząć wyścig na suchym ponieważ wszyscy musiliby zmienić na slicki.

Przejdź do wpisu Renault ponownie w Q3

avatar
DanielloooS

27.03.2010 18:33

0

A ja myśle, że jednak jest sznsa na dobre miejsce. Robert startuje z dobrgo miejsca biorąc pod uwage konfiguracje toru. Pierwszy ciasny zakręt w prawo przechodzi w lewy zakręt szykaną, którą można spokonie ściąć i jeśli coś się stanie na tym zakręcie w co głęboko wierze. Robert będzie miał jak objechać ten bajzel. Strona z której startuje też jest dobra i jest napewno lepiej nagumowana. Co do ustawień to tylko Robert i jego Team wiedzą czy ustawili bolid na mokro czy sucho. Osobiście po cichu licze na mokre ustawienia. Wg. prognoz to ok 18 ma już ostro padać więc jak się przesunie i wcześniej zacznie padać wyścig będzie miał szanse na jeden z najciekawszych w tym sezonie. Pozdrawiam wszystkich fanów F1....

avatar
DanielloooS

19.03.2010 12:51

0

Witam, Na Confidential.renault.fr już kilka dni temu odrazu po wyścigu był cały artykuł mówiący o tym, że dyfuzor Ranault jest legalny. Sprawdzałem to specjalnie bo oczywiście Borowczyk odrazu po wyścigu powiedział, że dyfuzor Reanault jest nielegalny i musi być zmieniony. Myśle jednak, że Ranault jest lepiej poinformowane niż Borowczyk... Zresztą głośno było o tym ( tez na Confidential.reanault.fr ), że ten zespół zapytał o legalnośc swojego dyfuzora jeszcze przed zamontowaniem go do samochodu i dostał zgode od FIA. Jeśli wyjdzie na to, że jest nielegalny to poprostu będzie oczywsity dowód na to, że układy i układziki jak zawsze rządzą w F1. Zbyt duzę pieniądze, eby był to czysty sport. Taka smutna prawada ....

avatar
DanielloooS

12.03.2010 20:38

0

Witam, Ja też zauwazyłem że Kubica ma wlot powietrza w monococu, którego Pietrov nie ma... Myśle, że jednak może być on nie ruchomy jak w przypadku McLarena i dlatego tak sie wkurzyli w Renault, że Mclaren poszedł o krok dalej. Podejrzewam, że rozważali takie rozwiązanie ale nie chcieli aż tak ryzykować i teraz kiedy okazało się to legalne wkurzają się. Jest plus tej sytuacji taki ze ich monococ ma już wloty powietrza więc nie będzie konieczne przechodzeie wszystkich testów od nowa. Wystarcy je zmodyfikować. Taką mam przynajmniej nadzieje, że tak to wygląda. Obym się nie mylił...

avatar
DanielloooS

12.03.2010 12:08

0

Ja nie mówie, że to nie podniecające i oczywiście oglądam treningi ale one nic nie mówią poza tym, że można nacieszyć oczy widokiem śmigających bolidów i całej tej otoczki, którą bardzo przyjemnie się ogląda po tak długiej przerwie

avatar
DanielloooS

12.03.2010 11:58

0

Chciałęm przypomnieć, że w zeszłym seznie Robert miał znakomity bolid na pierwszy wyścig i gdyby nie kolizja z Vettelem to byłoby pewnie ierwsze miejsce. Wszystkim wydawało się ze bolid jest świetny co było błedem bo dalsza część sezonu pokazała kto się potrafi rozwijać a kto nie. Nie ma więc sensu podniecać sie formą w pierwszym wyścigu a tym bardziej po treningach czy Q. Najważniejszy jest rezultat na koniec sezonu i narazie to długo nic nie będzie wiadomo kto ma najlepszy bolid...

avatar
DanielloooS

12.03.2010 09:26

0

Witam wszystkich, Nie wiem czy to możliwe, ale wydaje mi się że Reanult ma taki sam mały wlocik powietrza jak McLaren. Jest on mniej widoczny i jest na środku ale na tej samej wysykości bolidu. Ciekawa sprawa...

avatar
DanielloooS

20.02.2010 13:11

0

Proponuje porównać sobie długość samochodu od tylnej do przedniej osi, bo to najważniejsze jeśli mówimy o długości samochodu. To jak bardzo wystaje nos nie ma znaczenia przy stabilności samochodu na kakrętach czy prostej ( nie biorąc oczywiście pd uwage walorów aerodynamicznych). Natomist rozstaw osi ma już znaczenie. Prośba jeszcze o porównanie zdjęć z góry. Szerokość bolidu też jest bardzo ważna...

avatar
DanielloooS

20.02.2010 12:59

0

566. Elektram Świetne porównanie... od dawna czegoś takiego szukałem bez rezultatu. Dzieki i pozdrawiam.

avatar
DanielloooS

11.02.2010 15:44

0

@299 STman ja mam nadzieje że ten przedni dyfuzor ( tak to wygląda) to będzie coś w rodzaju podwójnego dyfuzora w poprzednim sezonie i Ranault skrzętnie to ukrywa wiedząc zę gdyby pokazali dobrą forme wszyscy przyjżeliby się bliżej tej innowacji. Chyba że się myle i inne zespoły też mają podobne cudo a nie zauważyłem.... ??

avatar
DanielloooS

10.02.2010 14:05

0

Witam wszystkich. A ja myslę, że najlepszy manewr zrobiłby np. TVN gdyby zasponsorował ekipe Renault.... Piękna reklama na kanale Polsat Sport :)

avatar
DanielloooS

03.10.2009 10:26

0

A ja uważam, że wine w dużej mierze ponosi kierownictow BMW SAUBER czekając do samego końca na najszybse przejazdy. Fianał jest taki, że wszystko zwalają na pecha. A wystarczyłoby wyjechać na początku Q1 i Q2, żeby spokojnie wejść do Q3 i tam dopiero ryzykować, bo jak wiadomo tam można przyjąć różne strategie i trzeba wyczekiwać do końca na ruchy konkurencji. BMW tym czasem zachowuje się jak za najlepszych czasów i udaje że jest w stanie wykręcić najlepszy czas w ostatnim kółku bez najmniejszego problemu i bez napinki...

Przejdź do wpisu Mieszane uczucia w BMW Sauber

avatar
DanielloooS

30.09.2009 17:20

0

Moim zdaniem Ferrari lepiej zrobiłoby pozbywając się Massy zamiast Raikkonena. Kimi pokazała że jest kierowcą który umie trzymac nerwy na wodzy i ma świetne końcówki wyścigów w przeciwieństwie do Massy któremu puszczają nerwy i jak tylko popełni pierwszy błąd odrazu uruchamia lawine kolejnych. Gość poprostu nie ma chłodnej głowy i jak dla mnie obniż ato jego predyspozycje do bycia najlepszym kierowcą f1.

avatar
DanielloooS

26.09.2009 20:54

0

Mam pytanie. Czy teoretycznie rzecz biorąc mozna pojechać na pczątku Q3 super lekkim bolidem i wykręcić bardzo dobry czas a nastepnie dotankować i dla niepozoru wyjechac na jeszcze jedno okrążenie "cysterną" tak aby sędziowie nie mogli potraktować tego jako celowe dotankowanie po Q3 które jest jak wiadomo zabronione. Zna ktoś odpowiedz??

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu