DO
GP Kanady
13.06 - 15.06
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Hiszpanii
-
Dublet McLarena, dramat Verstappena i popis Hulkenberga w GP Hiszpanii!
-
Racing Bulls wyprzedziło Haasa w klasyfikacji generalnej
-
Neutralizacja zepsuła wyścig Red Bullowi
-
Gasly zapunktował, ale Alpine spadło na ostatnie miejsce w mistrzostwach
-
Piastri w Hiszpanii sięgnał po piąte zwycięstwo w sezonie
-
Leclerc na podium, Hamilton gra zespołowo
-
Hulkenebrg zdobył 10 punktów, a Sauber przeskoczył w klasyfikacji Astona
-
Williams z najgorszym wynikiem w tym roku
-
Russell ukończył wyścig tuż za podium, ale po drodze zaliczył starcie z Verstappenem
-
Alonso przed własną publicznością sięgnął po pierwsze punkty w tym roku
-
Kara przekreśliła szanse Bearmana na punkty
Ostatnia aktywność
13.11.2022 06:54
0
1:10.705
Przejdź do wpisu KONKURS: typuj i wygraj nową biografię Kimiego Raikkonena!
27.11.2020 16:32
0
1:26.321
Przejdź do wpisu KONKURS: wytypuj czas pole position i wygraj książkę o Nikim Laudzie
13.11.2010 15:41
0
– To były trudna czasówka – relacjonował Kubica. – Mieliśmy kilka problemów. Tył samochodu mocno się ślizgał i niestety nie udało nam się tego poprawić na kwalifikacje. Miałem problemy podczas przyspieszania. Trakcja była słaba. Nie mogłem jechać na pełnym gazie wystarczająco wcześnie po wyjściu z zakrętów. Koła buksowały i samochód stawał bokiem. W związku z tym niemożliwe było ustanawianie dobrych czasów. Robiłem co w mojej mocy, ale to nie wystarczyło. Jak się okazuje, nie była to sytuacja, która zaskoczyła zespół, ponieważ Robert na podobne problemy narzekał już w piątek. – Problemy podczas przyspieszania mieliśmy od wczoraj i nie potrafiliśmy się ich pozbyć. Bardzo mocno się ślizgałem.
Przejdź do wpisu Vettel zdobywa pole position w Abu Zabi
07.11.2010 20:22
0
W sobotę Polak miał problemy z dogrzaniem opon, a w niedzielę okazało się, że inżynierowie źle dobrali przełożenia skrzyni biegów. – Dzisiaj po południu miałem ciężki wyścig. Każde okrążenie spędziłem za czyimiś plecami, ale nie miałem wystarczającej przewagi osiągów, aby wyprzedzać – przyznał Kubica. Brakowało nie tylko docisku, lecz także prędkości maksymalnej. Na nic przydaje się kanał F, kiedy przełożenie siódmego biegu jest zbyt krótkie. – Traciłem dużo czasu w wolnych zakrętach i nie mogłem skorzystać z naszej przewagi, jaką dają wyższe prędkości maksymalne, ponieważ ogranicznik obrotów blokował mnie przez długi czas, gdy jechałem na głównej prostej. Nie mogłem więc atakować – powiedział Polak.
Przejdź do wpisu Vettel zwycięża, Red Bull mistrzem