bonornog
Ostatnia aktywność
avatar
bonornog

03.05.2008 23:06

0

ja tam trzymam kciuki przynajmniej na 3 miejsce.:)

avatar
bonornog

03.05.2008 22:02

0

dobra mogę pisać i pisac o tym ale zakończe na tym momencie.:)

Przejdź do wpisu Wytrzymałe serce bolidu F1

avatar
bonornog

03.05.2008 22:02

0

oczywiście boxer jest mniejszy mocniejszy i lżejszy. gdyby były dozwolone boxery to myśle że byśmy widzieli w F1 także PORSHE niewątpliwego mistrza w silnikach typu boxer.jeśli takiego cayenna potrafi ten ślilnik tak szybko rozpędzić bodajze w 5,5sek do 100Km/h to strach pomysleć co by było w F1.a przecież Cayenne to uterenowiony suv.

Przejdź do wpisu Wytrzymałe serce bolidu F1

avatar
bonornog

03.05.2008 21:52

0

a przepisy f1 jasno mówią ze względów bespieczeństwa kierowców i kibiców że muszą być silniki V które są cięższe i słbsze i niemoże byc inaczej. jak jakiś team ma lżejszy bolid to zostaje zdyskwalfikowany z wyścigu. mysle że to jest jasne.gdyby nie te przepisy to byłaby większa różnica w osiągach poszczególnych teamów, a te słabsze np toyota i honda niemiały by szansy bytu. i tak niejest równo bo lepsze teamy maja lepsze bolidy aerodynamicznie.:)

Przejdź do wpisu Wytrzymałe serce bolidu F1

avatar
bonornog

03.05.2008 21:46

0

silnik boxer to silnik w którym tłoki pchają z boku do środka a w silniku V tłoki pod pewnym kątem pchaja od góry do środka. to jest podstawowa różnica i myśle że najważniejsza i najbardziej wpływająca na moc i osiągi tego silnika. a i taki silnik pomimo że jest mocniejszy to jest i mniejszy i lżejszy.

Przejdź do wpisu Wytrzymałe serce bolidu F1

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu