DO
GP Sao Paulo
07.11 - 09.11
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Miasta Meksyk
-
Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!
-
Słabsze tempo sprawiło, że Mercedes spadł na trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Red Bull złapał zadyszkę, ale i tak finiszował na podium
-
Colapinto: to był dla nas długi i samotny wyścig
-
Leclerc z 50. podium w karierze w F1, a Ferrari z awansem w klasyfikacji generalnej
-
Norris powrócił na prowadzenie w mistrzostwach świata po 189 dniach przerwy
-
Kontakt ze startu doprowadził do usterki ogranicznika prędkości w bolidzie Sainza
-
Trudny wyścig Racing Bulls
-
Alonso po raz 4. z rzędu nie ukończył wyścigu w Meksyku
-
Usterka silnika wyeliminowała Hulkenberga
-
Bearman został bohaterem wyścigu, a Haas przeskoczył Saubera w mistrzostwach świata

Ostatnia aktywność
03.05.2008 23:06
0
ja tam trzymam kciuki przynajmniej na 3 miejsce.:)
Przejdź do wpisu Kierowcy BMW przed Grand Prix Turcji
03.05.2008 22:02
0
dobra mogę pisać i pisac o tym ale zakończe na tym momencie.:)
Przejdź do wpisu Wytrzymałe serce bolidu F1
03.05.2008 22:02
0
oczywiście boxer jest mniejszy mocniejszy i lżejszy. gdyby były dozwolone boxery to myśle że byśmy widzieli w F1 także PORSHE niewątpliwego mistrza w silnikach typu boxer.jeśli takiego cayenna potrafi ten ślilnik tak szybko rozpędzić bodajze w 5,5sek do 100Km/h to strach pomysleć co by było w F1.a przecież Cayenne to uterenowiony suv.
Przejdź do wpisu Wytrzymałe serce bolidu F1
03.05.2008 21:52
0
a przepisy f1 jasno mówią ze względów bespieczeństwa kierowców i kibiców że muszą być silniki V które są cięższe i słbsze i niemoże byc inaczej. jak jakiś team ma lżejszy bolid to zostaje zdyskwalfikowany z wyścigu. mysle że to jest jasne.gdyby nie te przepisy to byłaby większa różnica w osiągach poszczególnych teamów, a te słabsze np toyota i honda niemiały by szansy bytu. i tak niejest równo bo lepsze teamy maja lepsze bolidy aerodynamicznie.:)
Przejdź do wpisu Wytrzymałe serce bolidu F1
03.05.2008 21:46
0
silnik boxer to silnik w którym tłoki pchają z boku do środka a w silniku V tłoki pod pewnym kątem pchaja od góry do środka. to jest podstawowa różnica i myśle że najważniejsza i najbardziej wpływająca na moc i osiągi tego silnika. a i taki silnik pomimo że jest mocniejszy to jest i mniejszy i lżejszy.
Przejdź do wpisu Wytrzymałe serce bolidu F1