DO
GP Węgier
01.08 - 03.08
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Belgii
-
Piastri pokonał Norrisa w GP Belgii przy zmiennych warunkach pogodowych
-
Leclerc na podium, Hamilton wybrany kierowcą dnia
-
Piastri zrównał się z Ricciardo w liczbie zwycięstw w F1
-
Albon dowiózł kolejną dobrą lokatę w niedzielę
-
Tsunoda pobił niechlubny rekord Coultharda w Red Bullu
-
Bortoleto z kolejnymi punktami w sezonie
-
Haas przegapił właściwy moment na zjazd do pit-stopu
-
Gasly z jednym punktem w wyścigu
-
Problemy z bolidem pozbawiły Racing Bulls szansy na podwójne punkty
-
Alonso: poprawki nie przyniosły nam spodziewanej poprawy
-
Mercedes bez pozytywnych wniosków po weekendzie w Spa
Ostatnia aktywność
15.12.2007 15:29
0
"Mam pytanie - po co jest ten przepis na "redukcję siły aerodynamicznej"?" - to jest wprowadzone po to żeby nie wchodzić w zakręty z dużą predkością . Cel jest jasny kiedy kierowcy a raczej "PILOCI" wchodzą z dużą prędkośćią w zakręt to powstają duże przeciążenia i mogą tracić przytomność na jakiś czas mili sekundy. Ot i cała filozofia jeśli chodzi o slicky :))
Przejdź do wpisu Mosley: slicków może nie być