Lewis Hamilton – trzeci rano i czwarty po południ – przyznał, że McLaren przywiózł na Monzę kilka pakietów aerodynamicznych. Ekipa z Woking zadecyduje dopiero, które z rozwiązań daje najwięcej korzyści i od jutra właśnie ono powinno być wykorzystywane w obydwu MP4-25.
„Zaliczyliśmy dziś dwie udane sesja treningowe. Rano korzystaliśmy z pakietu zapewniającego większy docisk i samochód spisywał się dobrze. Nie byliśmy jednak wystarczająco szybcy na prostych, jak bywało to dawniej”.„Podczas sesji popołudniowej, jeździłem z innym pakietem niż Jenson – ze skrzydłem zapewniającym mniejszy docisk oraz bez systemu F-duct. Musimy przyjrzeć się wszystkim danym i zdecydować które podejście jest najlepsze. Oba rozwiązania zapewniały dobre tempo, nie jest więc źle”.
„Dwa odmienne pakiety zdawały się spisywać podobnie – jeden jest wolniejszy na prostych, ale szybszy w zakrętach, a drugi więcej daje na prostych odcinkach, a mniej podczas zakręcania. Na dystansie okrążenia osiągi są mniej więcej wyrównane”.
„Jak już mówiłem, nie zdecydowaliśmy czego użyjemy jutro. To kwestia zadecydowania co jest lepsze z dużą ilością paliwa i co daje przewagę. Wybierzemy dziś wieczorem”.
„Nie jestem do końca pewien jak udało mi się uszkodzić przednie skrzydło – być może przejechałem po krawężniku. Naprawa była jednak łatwa i bezproblemowa”.
10.09.2010 19:46
0
No to jutro liczę na PP:)
10.09.2010 20:14
0
i ja licze na PP
10.09.2010 22:04
0
I ja również liczę na PP ;D
10.09.2010 22:35
0
A ja liczę na to,że nie przeszarżuje w wyścigu i ukończy go tym razem na podium. Chyba,że znowu polegnie na Lesmo.
10.09.2010 22:58
0
Raczej nie będzie potrzebne wyciskanie siódmych potów z auta, co było przyczyną wypadku. :) Ja liczę na dublecik, bo WCC jest jednak dla mnie bardzo ważne.
11.09.2010 08:31
0
Liczę na PP ale nic nie wiadomo poczekamy zobaczymy
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się