Zarząd zespołu BMW Sauber po bardzo udanym GP Kanady powraca do Europy i liczy, że odbywające się w spokojnej, wiejskiej okolicy GP Francji także okaże się szczęśliwe dla młodego teamu.
Mario Theissen, szef zespołu„Może mieliśmy przyjęcie z okazji podwójnego zwycięstwa w Montrealu, ale nie wpłynęło ono na nasze przygotowania do Grand Prix Francji. Tak jak do tej pory, będziemy się skupiali na następnym wyścigu i dążymy do kolejnego dobrego wyniku na Magny-Cours. Atmosfera w Monako i Montrealu jest jedną z perełek sezonu, ale osobiście również bardzo doceniam wiejską okolicę Circuit de Nevers, gdyż tutaj chodzi tylko i wyłącznie o sport. Tor jest wymagający, a atmosfera społeczności podróżników na padoku ma tutaj szczególny urok. Nigdy nie zapomnę momentu z 2001 roku, gdy BMW zdobyło tu pierwsze pole position, od czasu powrotu do Formuły 1.”
Willy Rampf, dyrektor techniczny
„Circuit de Nevers oferuje interesującą mieszankę wolnych sekcji, które wymagają wysokiej przyczepności i szybkich esek, na których stabilność bolidu odgrywa znaczącą rolę. Nawrót Adelaide na końcu długiej prostej jest idealnym miejscem do wyprzedzania, gdyż tor jest tutaj bardzo szeroki i ma spore pobocza. Tor posiada niezwykle płaską nawierzchnię, co zespoły muszą wziąć pod uwagę przy ustawianiu bolidów- bolidy jeżdżą tutaj z małym prześwitem. Jednocześnie ważne jest żeby kierowcy mogli także przejeżdżać agresywnie przez szykanę przed prostą startową, na której są bardzo wysokie tarki. Nasze podwójne zwycięstwo w Kanadzie dało naszemu zespołowi ogromną motywację i wykorzystamy wszystkie przystanki [grand prix] aby obronić pozycję Roberta w Mistrzostwach Świata.”
16.06.2008 11:37
0
"wykorzystamy wszystkie przystanki [grand prix] aby obronić pozycję Roberta w Mistrzostwach Świata" nice:)
16.06.2008 11:51
0
Czyli po Kanadzie dali w palnik, w sumie nie dziwne. Wyniku chyba nie powtórzą, ale może być nieźle
16.06.2008 11:52
0
Do roboty , juz nie moge się doczekac :D:D:D
16.06.2008 11:53
0
nie może być inaczej . impreze odespać i do roboty. szybkie esy to coś dla roberta . jeżeli uzyskają porównywalną v-max z ferrari to pudło jest 100%-owe
16.06.2008 12:30
0
Zgadzam się z Willim odnośnie pozycji RK!
16.06.2008 12:40
0
Tylko że v-max to BMW nie uzyska zbliżonego do połowy stawki, a co tu dopiero mówić o Ferrari...
16.06.2008 13:04
0
Na razie póki co atmosfera w BMW jest szampańska. Wczoraj w Brnie dr "SuperMario" też był zachwycony z osiągniec BeeMek w WTCC.
16.06.2008 13:18
0
Mają niezawodny bolid! Teraz wykombinować, żeby poprawić mu v-max i Robert może walczyć :)
16.06.2008 13:42
0
W Montrealu ten v-max był całkiem niezły chyba w pierwszej szóstce
16.06.2008 14:04
0
ten V-max nie jest jak widac taki wazny jakby sie moglo wydawac!No moze w Q ale w wyscigu raczej srednio! BMW wie co robi! spx!
16.06.2008 14:11
0
maclaren jest szybki na prostej i na zakretach tez , bmw ma taki uklad aerodynamiczny , dlatego taka predkosc slaba maja :)
16.06.2008 14:20
0
@ SiwySzeryf - skoro tak wiesz to może złóż podanie do pracy do BMW i pracuj nad aerodynamiką aby takiej V - max nie mieli. Myślisz, że to wszystko jest proste...
16.06.2008 14:23
0
ciekae, czy po ostatnich spekulacjach dotyczacych Roberta Kubicy w sprawie, ze jak juz zdobedzie co ma zdobyc, odejdzie z F1, czy Zespol BMW pozwoli zdobyc "szybko" puchar mistrza jemu, czy beda chciali "to" opoznic, by jednak RK sie zastanowil czy rzeczywiscie jak twierdza w ostatnim wywiaddzie, zrobia wszsytko, by RK byl mistrzem;]
16.06.2008 14:25
0
Chcą bronić 1 pozycję Roberta - Kubica nr 1 w zespole BMW
16.06.2008 14:33
0
Chyba musieli wybrać, albo v-max albo lepsza przyczepność...
16.06.2008 14:54
0
Zmotywowani to na pewno są, oby się udało i w tym wyścigu BMW.
16.06.2008 15:36
0
conrad30, piszesz głupoty. Właśnie podczas wyścigu max prędkość odgrywa bardzo ważną rolę. W kwalifikacjach czas liczony jest z całości okrążenia, dlatego można nadrobić na wolnych partiach. W wyścigu, mając v-max ze środka stawki nie obronisz się przed szybszymi bolidami na końcu prostej, a o wyprzedzaniu w ten sposób możesz zapomnieć.
16.06.2008 19:00
0
No Willy nak trzeba robić-trzymać pozycje Roberta, ale zespół musi jeszcze dogonić Ferrari.
16.06.2008 19:39
0
Szampan strzelał i dobrze, ale najważniejsze że mimo wykonania planu na ten rok BMW nie ma zamiaru usiąść na laurach tylko dalej chcą walczyć - O TO CO IM SIĘ NAWET W NAJPIĘKNIEJSZYCH SNACH NIE ŚNIŁO I TAK TRZYMAĆ.
16.06.2008 20:35
0
łądna postawa zespolu.. życze im powodzenia.. i jak moglo nie byc imprezki po takim sukcesie:D:D
17.06.2008 12:14
0
tyko żeby bąbelki im uleciały przed GP Francji....
19.06.2008 16:43
0
Jeżeli chodzi o v-max to BMW a Montrealu miał zbliżoną do ferrarek o ile pamiętam 318km/h przy 319km/h ferrarek tak że nie jest żle... trzymam kciuki..
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się