WIADOMOŚCI

Button:wynik z Australii nie odzwierciedla naszego potencjału
Button:wynik z Australii nie odzwierciedla naszego potencjału
Fernando Alonso w Bahrajnie będzie miał założony zupełnie nowy układ napędowy, gdyż Hondzie nie udało się odzyskać żadnych sprawnych części z rozbitego w Melbourne bolidu. Mimo to Hiszpan nie może doczekać się ponownego wyjazdu na tor. Podobnie jego zespołowy kolega, Jenson Button, który uważa, że nowy bolid McLarena jeszcze nie pokazał swojego pełnego potencjału.
baner_rbr_v3.jpg
Fernando Alonso, #14
„Przede wszystkim jestem wdzięczny, że po wypadku w Australii mogę wybrać się do Bahrajnu. Spędziłem trochę czasu odpoczywając i nie mogę doczekać się powrotu do bolidu. Mimo iż na papierze wyścig w Melbourne nie był dla nas najlepszy, przed wypadkiem miałem kilka udanych pojedynków a bolid zachowywał się obiecująco. Liczę więc, że w Bahrajnie będzie podobnie.”

„Wyścigi w Bahrajnie sprawiają dużo przyjemności. W przeszłości był to dobry tor dla mnie- wygrywałem na nim trzykrotnie. Jest na nim także kilka dobrych miejsc do wyprzedzania. Mamy wiele zmiennych do przemyślenia a to jeden z najdłuższych wyścigów, który zazwyczaj jest świadkiem jakiś dramatów. Mam nadzieję, że będziemy mogli zacięcie powalczyć i utrzymać się z dala od kłopotów.”

Jenson Button, #22
„Bahrajn to fajny tor do jazdy a jego konfiguracja znacząco różni się od tej z Albert Park. To trudny tor dla hamulców i paliwa, a dobry balans jest kluczowy dla złożenia dobrego okrążenia, gdyż na długich, szybkich prostych potrzebujemy docisku a potem stabilności i trakcji w wolniejszych zakrętach. To pod wieloma względami bardziej ekstremalna wersja Australii. Zaczynamy weekend na bardzo brudnym torze i gumujemy go w trakcie weekendu. Podczas gdy to sprawia, że tor staje się szybszy, musimy również mieć na uwadze drastycznie spadającą po zachodzie słońca temperaturę w dniu wyścigu.”

„Nie mogę doczekać się powrotu za kierownicę, gdyż nasz wynik z Australii nie pokazał jak dobrze spisuje się bolid. Zespół również ciężko pracował, aby jeszcze bardziej poprawić układ jezdny przed pierwszym wyścigiem. Bahrajn to z pewnością zdradliwy tor dla nas, gdyż jest on bardzo szybki. Mamy jednak solidną platformę i poprawiony układ hybrydowy, co postrzegamy jako pozytywną zmianę.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

5 KOMENTARZY
avatar
MacGyver

29.03.2016 19:25

0

"gdyż na długich, szybkich prostych potrzebujemy docisku" Eee...?


avatar
roj

29.03.2016 23:46

0

Literówka, miski być "pocisku" ;)


avatar
Jahar

30.03.2016 08:46

0

Zawsze myślałem, że docisk jest potrzebny do przyspieszenia i hamowania a nie gnania na prostej ile fabryka dała. Po to chyba wymyślono DRS aby redukować docisk na takich odcinkach toru. Zagadkowa wypowiedź Buttona.


avatar
kempa007

30.03.2016 09:57

0

niestety zanim to wrzuciłem, czytałem ze dwa razy i niestety tak powiedział, ale to jak nic jakiś błąd PRowca :/


avatar
St Devote

30.03.2016 19:32

0

Po tym jak Fernandinio wyleciał z toru, to może faktycznie potrzebują więcej docisku na prostych. Tylko czemu o tym mówi Button...


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu