Celem zespołu British American Racing podczas nadchodzącego Grand Prix Francji będzie dowiezienie do mety, na punktowych pozycjach, obu bolidów.
Kierowcy zespołu BAR stawali prawie w każdym wyścigu sezonu na podium. Niestety prawie zawsze jeden z bolidów nie dojeżdżał do mety.„Jedziemy do Magny-Cours z nadzieją, że oba bolid dojadą do mety na wysokich, punktowanych pozycjach, po tym jak mieliśmy dwie awarie różnych samochodów w ostatnich dwóch wyścigach” powiedział inżynier wyścigowy Craig Wilson. „Niezawodność i rozwój osiągów są kluczową sprawą, jeżeli chcemy osiągnąć nasz cel w drugiej połowie roku. Dlatego podczas testów w Jerez pracowaliśmy nad rozwojem i poprawą błędów przed nadchodzącymi wyścigami.”
„Testowaliśmy również opony Michelin, aby wybrać skład mieszanki na suchą nawierzchnię przed ich domowym GP Francji. Tor Magny-Cours prezentuje charakterystyczne wyzwania, jako że ma on całkiem gładką powierzchnię, a poziom przyczepności może bardzo zależeć od warunków otoczenia. Mieszanina bardzo wolnych zakrętów wymaga dobrej trakcji oraz długi, średni zakręt numer 2 i szybkie szykany są wymagające dla opon. Dobry ich wybór będzie punktem krytycznym dla końcowego wyniku. Ukształtowanie toru powoduje również powrót do wyższej siły dociskającej, po tym jak ustawienia w Montrealu i Indianapolis wymagały niskiego ustawienia docisku” dodał Wilson.
08.04.2007 12:15
0
ok
08.05.2007 19:47
0
zajebiste
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się