Na Q3 żadna prognoza pogody nie zapowiadała już deszczu. Wszyscy kierowcy ostatnią 10 minutową część czasówki rozpoczęli na oponach przejściowych, na drugi przejazd wybierając slicki, które na przesychającym torze okazały się sporo szybsze.
W takich warunkach najszybszy okazał się młodziutki Nico Hulkenberg, który na slickach i przesychającej nawierzchni Interlagos okazał się zdecydowanie najszybszym zawodnikiem. Dość powiedzieć, że młody Niemiec zakończył Q3 z przeszło 1 sekundą przewagi nad Sebastianem Vettelem.Po wczorajszych treningach Hulkenberg obawiał się o możliwość przejścia do Q3, a wygląda na to, że świetna forma na mokrym Interlagos i pierwsze w karierze pole position w F1 pozwolą zapewnić mu pewną przyszłość w Formule 1.
Z drugiej linii do jutrzejszego wyścigu, który z kolei według prognoz pogody ma się odbyć na suchym torze, wystartują Mark Webber oraz Lewis Hamilton. Prowadzący w mistrzostwach świata kierowców Fernando Alonso w dzisiejszych kwalifikacjach wywalczył dopiero piąty czas, wyprzedzając Rubensa Barrichello.
Robert Kubica po założeniu slicków popełnił błąd w trzecim sektorze toru i ostatecznie czasówkę zakończył na 7 pozycji, przed Michaelem Schumacherem i Felipe Massą. Czołową dziesiątkę zamykał Witalij Pietrow.
Jenson Button i Nico Rosberg, którzy zazwyczaj zawsze mieli pewne miejsce w czołowej dziesiątce, dzisiaj musieli pogodzić się z zakończeniem rywalizacji w Q2.
06.11.2010 18:16
0
NIE!!!!!!!!!!!!!!!! To Mark Webber mial byc pierwszy.
06.11.2010 18:16
0
Jesli ma bolid z ustawieniami na mokry tor, a jutro ma nie padać to chłopak jest spalony. Ale niech sie cieszy bo ma z czego. Jeszcze raz gratulacje za pokonanie RBR
06.11.2010 18:16
0
Haha ale numer!!! PP Hulkenberga doda Wiliamsowi skrzydeł :) Wiliams w drugiej części sezonu pokazuje że też potrafi... Robert wypadł z toru i stracił to tempo, gdyby go nie rzuciło, to by pewnie przeskoczył Hulkenberga...
06.11.2010 18:17
0
70. noke54 chcesz mi powiedziec, ze q1 i q2 Robert notowal takie wspaniale czasy, bo byl ustawiony na suche mimo, ze tor byl mokry jak deska w publiczenj toalecie?
06.11.2010 18:17
0
60. Nie wydaje mi się by Renault walczyło o NICO. Francuska stajnia potrzebuje sponsorów doatkowych funduszy a o lile mi się wydaje niemiec nie ma pleców w postaci sponsorów jakie dawałby rosjanin. Mogę się mylić
06.11.2010 18:18
0
@71. Mark albo Alonso niestety źle obstawiłem. Pomyśleć teraz jak tu obstawić wyścig
06.11.2010 18:18
0
Kubica dziś zawalił całkiem kwalifikacje i jutro na suchym torze jak przewiduje będzie ciężko zanotować dobrą lokatę na mecie w jutrzejszym wyścigu więc to siódme miejsce notuje jutro piątym miejscem na mecie w najlepszym wypadku i dziewiątym miejscem w najgorszym wypadku więc Kubica mógł nieco lepiej pojechać w ostatnim okrążeniu czasówki więc jeśli dziś by zanotował piąte miejsce to jutro byłoby dużo lepiej.
06.11.2010 18:19
0
ustawienia na mokre? pisałem o tym... dziwna sprawa, jak może mieć ustawienia na mokro i zdobyć pp na slickach. eee, ja już nic nie rozumiem. generalnie ma inną konfigurację bolidu, to wiem na pewno :)
06.11.2010 18:19
0
Naszła mnie teraz pewna mysl. Jezeli jutro ma byc sucho to ustawienia Ferrari czy tez Renault moga byc o wiele lepsze niz RB czy McLarena ? Skad moja teza ? W Q3 oba zespoly jechaly "wolno" w porownaniu do dzisiejszej 4, a jak wiadomo zmian dla czolowej 8 nie wolno przeprowadzac.
06.11.2010 18:19
0
Mówią cud, czary, a może gaśnicy Huck zapomniał, albo środek gaśniczy wyparował ;-)
06.11.2010 18:20
0
Ogladalisie w ogole Q? :| Skoro Hul w Q1 i Q2 gdy tor byl mokry i jechal na przejscowkach uzyskiwal przecietne czasy, to jak moze miec ustawienia na mokro? PP zdobyl na slickach i przesycjajacym torze! Wiec jak moze miec ustawienia na mokry tor? :| wytlumaczcie mi to...
06.11.2010 18:20
0
Widzieliście jazdę jego z kamery pokładowej, twarda agresywna jazda, aż strach było patrzeć... i dlatego należą mu się ogromne brawa :)
06.11.2010 18:20
0
Dobry wieczór. Najciekawsze kwalifikacje w sezonie moim zdaniem. Kubica ma dobrze ustawiony bolid na wyścig i będzie dużo lepiej niż w pp. Bolid ustawiony na pierwszy i trzeci sektor, tam można wyprzedzać i można uzyskać najlepsze prędkości. Będzie dobrze !
06.11.2010 18:20
0
i tak Hulka obstawie na max 6 miejscu. Teraz bedzie mial kibicow na maks 1, 2 wyscigi, a potem o nim zapomna.
06.11.2010 18:21
0
O czym wy piszecie? PP hulkenberga to fuks na miare zwycięstwa vettela w TR czy 2 miejsca Fisico w spa w FI. Taki wynik to zasługa jakiś magicznych ustawien które okazały się bardzo dobre ale gdyby pogoda się zmieniła Hulk byłby poza pierwszą 10. W dodatku sek przewagi nad drugim. Hulkenberg jeździ nieodpowiedzialnie czyli tak jak w GP2. Niczego f1 go nie nauczyła.
06.11.2010 18:21
0
Popatrzmy wstecz. Kubica w zeszłym roku był 8 w qualu. Zakończył na drugim miejscu. Zdobywca PP(Barichello) był ósmy. Dlaczego nie miałoby być tak jutro??
06.11.2010 18:21
0
tylko ze hulkenberg ma ustawienia na mokry tor w poruwnaniu do reszty
06.11.2010 18:21
0
81. smarky tez chetnie uslysze wyjasnienie.
06.11.2010 18:22
0
48. NO tak, ale jakieś zmiany musiały nastąpić skoro tak dobrze mu poszło. Ostatni zakręt był kłopotem dla kierowców, a raczej pierwszy zakręt na początku 3 sektora (numeru zakrętu nie pamietam) Bądź co bądź dowiemy sie wszystkiego :)
06.11.2010 18:22
0
Hulkenberg wymiata !!! I nieważne czy ma ustawienia na sucho , czy mokro - szacun się należy;)). Ale jutro okaże się czy to jest geniusz , czy tylko ustawienia ;P Co do zespołu Renault - różnica między Witkiem a Kubicą ... pokazuje że bolid na slikach , na przesychającym torze nie spisuje się najlepiej - Eh , szkoda że dłużej nie padało ....
06.11.2010 18:22
0
Dobrze, ze Williams wrocil tam, gdzie jego miejsce, Nico pokazal klase, juz psioczyc na niego nie planuje, nawet jesli to zasluga setupu, ktory jutro moze byc bledny. Coz, jesli ktos ciekawy - ja na jutro typuje tak: Lewis Hamilton Fernando Alonso Sebastian Vettel Nico Hulkenberg Michael Schumacher Robert Kubica Felipe Massa Rubens Barrichello
06.11.2010 18:22
0
Może i ustawienia na mokro ale po pierwsze tor zaczynał przesychac i jechali na slickach, a po drugie to jesdnak 1s przewagi nad redbullami. W wyścigu raczej nie wytrzyma presji, ale kto wie adrenalina i w ogóle, pozatym to f1. Ja stawiam na p1 dla Hulkenberga, szanse są malutkie, ale ja postawie, co mi tam. Zawsze typuje za bardzo zachowawczo.
06.11.2010 18:23
0
87. jakby miał to by szalał na intermediatach, a nie na slickach. Na dodatek proponuję ci w słownik zajrzeć zamiast głupot pisać
06.11.2010 18:24
0
79 Dlaczego RB był szybszy od ferrari renault??? - bo suchy tor jest dla nich dodatkowym ułatwienie. Na sucho są poprostu najlepsi, a każde okrążęnie pokonane przez obojętnie jaki bolid sprawia żę tor staje się berdziej przeschnięty. Reszte sobie dopowiedz
06.11.2010 18:24
0
74. arthi to co napisałeś ma się nijak do mojego komentarza... Nie wiem jakie ustawienia miał Kubica, może bardziej pod kwalifikacje (tak jak pewnie i większość kierowców) czyli pod mokry tor. Zobacz teraz czasy Hulkenberga z q1 i q2- nie było go w czołówce (może nie był też w ogonie stawki, ale gdzieś tak w środku). Nagle trafia się q3, gdzie tor robi się coraz bardziej SUCHY!!! i Hulkenberg zaczyna jeździć koncertowo. Moim zdaniem właśnie on ma ustawienia pod suchy tor i chce mi się śmiać, gdy czytam, że zdobył PP, bo jechał bolidem z "mokrymi" ustawieniami po przesychającym torze.
06.11.2010 18:25
0
@95 Dobrze gadasz
06.11.2010 18:26
0
@81 mógł sobie zmienić
06.11.2010 18:27
0
mam nadzieje ze jednak miał ppod mokre.ale to nie mozliwe raczej
06.11.2010 18:27
0
@83 Pawelec79 A ty na pewno oglądałeś kwalifikacje do GP Brazylii 2010? Dla mnie były najnudniejsze. Miałem nadzieję na uślizgi, nawet na wypadki, jak w zeszłym roku, a tutaj zawiodłem się, kierowcy jechali jak wycyckani, a (przepraszam że powiem z goryczą) Hulkenberg był tego przykładem. Zdobył PP przez niewiarygodne szczęście, i każdy mi przyzna rację , że Kubicy za trud przez cały weekend i rok należałoby się chociaż jedno. A tutaj temu łysoworowi spadło na łeb PP... Życzę mu, by nie dojechał do mety, a na starcie ominął go Christian Klien i jadący na wstecznym Bruno Senna.
06.11.2010 18:27
0
@30 kolego, na slickach procz Hulkenberga cala czołówka pojechała słabo. Wiec nie pierdziel. KUB jako pierwszy zalozyl slicki, po czasie okazuje sie ze to byl bład. Brak przyczepnosci. A jak sie rozgrzały to juz zuzyly sie dośc. I to nie tylko u KUB ale i u innych. Trzeba sie cieszyc kolejnymi dobrymi kwalifikacjami. Po raz 18 KUB w Q3 w tym sezonie. No i PET tez w Q3. Licze na mocny i dobry wystep RF1Team jutro. A Hulkenberg ? Juz od dawna piszę ze to gośc ! Bezpardonowo jezdzi niczym Shumacher. Jako debiutant na głowe bije Pietrowa. Troszke brak mu szalenstwa jak u Kobayashiego, ale dobry jest. Z debiutantów to wlasnie Hulkenberg i Kamui są najlepsi.
06.11.2010 18:27
0
95. noke54 czyli myslisz dokladnie tak samo jak ja
06.11.2010 18:28
0
83 masz racje w sektorze 1 i 3 można wyprzedzać ale żeby to zrobić trzeba wyjść z ostatniego zakrętu w 2 sektorze bardzo blisko przeciwnika i wpasować się w strugę powietrza a Robert będzie tracił w 2 sektorze
06.11.2010 18:28
0
78. yaneq i 81. smarky - przywracacie mi wiarę w ludzi :) ktoś jednak jeszcze logicznie myśli na tym portalu.
06.11.2010 18:28
0
Skiba1196 zgadzam sie z toba ale gratuluje mu wyniku mimo to jutro to Robert pokaze klase i mam nadzieje stanie na pudle.
06.11.2010 18:28
0
Dokladnie 95. noke54. To samo napisalem wyzej. Ludzie nie maja pojecia o czym pisza...
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się