komentarze
  • 1. michal669
    • 2010-09-15 11:06:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak, HRT już czeka na pieniądze Pedro.

  • 2. Kazik
    • 2010-09-15 11:11:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pedro nie ma pieniędzy.Przed sezonem prosił o wsparcie chyba.Ta pierwsza opcja jest raczej najlepsza dla niego.

  • 3. racingfan
    • 2010-09-15 11:30:53
    • *.147.193.163.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Fajna wymiana, Nick do BMW a Pedro do Pirelli,
    Wilk syty i owca cała!

  • 4. sliwa007
    • 2010-09-15 11:38:39
    • *.kielce.vectranet.pl

    Pirelli może na tym skorzystać bo bedą mieli porównanie jak zachowują się opony używane przez dwóch różnych kierowców. Odejście Heidfelda w środku testów może oznaczać że decyzja Saubera o zmianie kierowcy podjęta była w ostatniej chwili

  • 5. Ziooooolek10RvN
    • 2010-09-15 11:46:19
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Pedro tez ma 5 liter to bedzie pasowac na bolidzie HRT :D

  • 6. racingfan
    • 2010-09-15 11:55:53
    • *.147.193.163.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Nick może miec problemy na początku , miał roczna przerwę więc zanim sie przyzwyczai do nowego auta to sie sezon skończy, zobaczymy na co go stać,

  • 7. lipens
    • 2010-09-15 12:47:03
    • *.ip.netia.com.pl

    po pierwsze primo to Nick wcale nie musi mieć problemów z zaadoptowanim się w Sauberze bo jeździł tam w 2009r a był to sezon po rewolucyjnych zmianach. Po drugie primo trochę jeździł bolidem Toyoty testując opony Pirelli to zawsze coś. I po trzecie primo ultimo zawsze miał farta więc pewnie i teraz nie będzie inaczej :))

  • 8. Nuhtylupik
    • 2010-09-15 12:50:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chcę zobaczyć minę Nicka kiedy zorientuje się, że tym razem Kubica jest jeszcze dalej z przodu przed nim niż to było za czasów kiedy jeździli w jednym teamie. No i na miejscu HEI bałbym się też że wypadnie wiele słabiej od Kamui

  • 9. Iceman_
    • 2010-09-15 13:27:16
    • *.ip.netia.com.pl

    Wszystko to sprawia, że nastepne GP bedzie nadzwyczaj ekscytujace. QuickNick, pozostało 10dni do konfrontacji :)

  • 10. Wiater
    • 2010-09-15 16:11:09
    • *.chello.pl

    Pedro do Pirelli a potem na emeryture ;)

  • 11. konradosf1
    • 2010-09-15 16:12:45
    • *.opera-mini.net

    Nick wcale nie musi być słabszy od Kobayashi. Nie zdziwiłbym sie nawet gdyby zapunktował a Singapurze. Szkoda Również Pedro dla HRT, lepsze jest Pirelli dla niego, a potem praca z zespołami środka stawki nad usprawnieniami na przyszły sezon

  • 12. Wiater
    • 2010-09-15 16:14:01
    • *.chello.pl

    Co do Heidfelda, to albo wypadł on dobrze na testach, albo ktos proponowal mu fotel w innym teamie, albo znaleźli niemieckiego sponsora i Nick był nierozłącznym elementem tej umowy ;)

  • 13. fankaVettela
    • 2010-09-15 16:14:27
    • *.net.stream.pl

    Nick z pewnością ma większe ambicje, co w swoich wypowiedziach sugerował już nie raz. W moim przekonaniu również zasługuje na lepszy zespół i lepszy samochód, a Sauber jednak nie do końca spełnia pod tym względem oczekiwania. Ja mam swoją wizje jeśli chodzi o miejsce Heidfelda w F1, ale to już tak pod kątem przyszłego sezonu. Mimo wszystko cieszę się że wraca i ponownie będziemy mogli oglądać go na torze. Widać było, jak bardzo mu tego brakuje i oczywistym jest że po prostu chce się ścigać, a nie przyglądać wszystkiemu z garażu. Chęć powrotu musiała być bardzo silna i odegrać decydującą rolę. Z Nickiem różnie bywało, ale być może przez ten okres również i trochę spokorniał ;-) Czasem to ogólne wrażenie które sprawiał, pod względem zachowania mogło być drażniące, ale ja tam jakoś nigdy nie miałam z tym większego problemu. Myślę , że teraz w Sauberze będzie miał okazje się wykazać i zrobić pozytywne wrażenie na tle Kamui. Kto z tej dwójki będzie górą ,raczej nie mam wątpliwości i sądzę że szybko zobaczymy tego odzwierciedlenie na torze. Heidfeld według mnie to przede wszystkim bardzo dobry i solidny kierowca. Jeżdżąc w teamie z Robertem pokazał, że wcale od niego nie odstaje. Prezentowali mniej więcej ten sam poziom. Doświadczenie, dobra współpraca z inżynierami, duży wkład w rozwój bolidu, teraz również wiedza którą nabył podczas testów, to wszystko jeszcze podnosi jego wartość.

  • 14. fan massy
    • 2010-09-15 16:29:43
    • *.146.226.217.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    ja tego Heidfelda nie rozmumiem jest bardzo nie zdecydowany

  • 15. URAN
    • 2010-09-15 16:34:20
    • *.chello.pl

    @13 - no, żeby jeszcze umiał rozgrzewać opony! Jak sobie przypomnę, że BMW Sauber skupił się na problemie Nicka z oponami, zamiast rozwijać bolid i dać szansę Kubicy na walkę o majstra, to boli mnie wątroba i ziemniaki zaczynają gnić w piwnicy. Jak do tego dołożyć, że przez niego Raikkonen wyprzedził Kubicę o 1 punkt w generalce, to jakoś nie potrafię żywić do niego sympatii i jego obecność na torze jest mi nieżyczliwie obojętna!

  • 16. Sztandi
    • 2010-09-15 17:55:53
    • *.chello.pl

    @14 nie jest nie zdecydowany tylko po zerwaniu kontraktu z mercem bencem otworzyła się furtka :D

  • 17. beltzaboob
    • 2010-09-15 19:42:26
    • *.centertel.pl

    @14, 16 niezdecydowany - pozdr

  • 18. dar_ek
    • 2010-09-16 11:35:16
    • *.adsl.inetia.pl

    W sumie ja tam też do niego nic nie mam. Wcale nie jest powiedziane że kierowca musi być pokorny i uprzejmy. Ma się ścigać dobrze i myślę że nawet bycie samolubem pomaga w tym zawodzie (oczywiście dopóki nie spycha innych z toru jak MSC :).
    Jedynie można mieć zastrzeżenia do BMW które jednak go bardziej wspierało niż Roberta, co było błędem dla całego zespołu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo