komentarze
  • 1. radish
    • 2010-09-06 12:44:56
    • *.ksi-system.net

    tak jak wszyscy mysleli, zaslona dymna i nic wiecej. i niby mial sie ktos na to nabrac?:) probowac zawsze mozna- to fakt.

  • 2. dryndol
    • 2010-09-06 12:45:43
    • *.54.48.103

    Bo to ściema i tyle. Jak w ogóle można mówić cokolwiek na temat użycia części i zastosowania technologii w wyscigu? To tak jakby grać w pokera i powiedzieć wszystkim jakie mam karty. Przecież to tajemnica zespołów. Po co którykolwiek team mialby się chwalić że rozważają wycofanie kanału F. Zeby inni też to zrobili i by były wyrównane szanse..?

    Panie Michael dobrze pan mówisz i nie daj sie nabrać na te gierki. Żadna ekipa nie wycofa kanału F na Monzy.

  • 3. sliwa007
    • 2010-09-06 12:59:23
    • *.centertel.pl

    Nawet jeśli specjalnie na ten wyścig zrobili skrzydła o zmniejszonym docisku to zastosowanie kanału F dodatkowo i tak poprawi osiągi na prostych

  • 4. Tilion
    • 2010-09-06 13:39:56
    • *.bb.sky.com

    I za to kocham F1! :D Zabawa w "kto kogo przechytrzy"...

  • 5. Renault R30 F1
    • 2010-09-06 14:22:16
    • *.centertel.pl

    Oby Renault wybrało dobry wariant.

  • 6. marcin20
    • 2010-09-06 17:10:25
    • *.static.sitel.net.pl

    Ciekawe co zrobi team Kubicy???

  • 7. konradosf1
    • 2010-09-06 18:23:35
    • *.opera-mini.net

    Ciekawe czy faktycznie użycie lub nie kanału F ma faktycznie jakieś znaczenie na Monzy??

  • 8. mariusz199734
    • 2010-09-06 18:29:41
    • *.cdma.centertel.pl

    a może to taka zmyłka ze niby nie ma to wszytskie zespoly które maja to zdejma f ducki a te czołowe w ostatniej chwwili założą:)

  • 9. Ananas
    • 2010-09-06 20:01:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Miejsca, które Williams zajmował w klasyfikacji konstruktorów od sezonu 2001:
    Sezon 2001: 3. miejsce
    Sezon 2002: 2. miejsce
    Sezon 2003: 2. miejsce
    Sezon 2004: 4. miejsce
    Sezon 2005: 5. miejsce
    Sezon 2006: 8. miejsce
    Sezon 2007: 4. miejsce
    Sezon 2008: 9. miejsce
    Sezon 2009: 7. miejsce
    Sezon 2010: 7. miejsce ( sezon trwa )

  • 10. zabawny
    • 2010-09-06 20:34:24
    • Blokada
    • *.xdsl.centertel.pl

    Usunięty

  • 11. zabawny
    • 2010-09-06 20:41:22
    • Blokada
    • *.xdsl.centertel.pl

    Usunięty

  • 12. leo_
    • 2010-09-06 21:29:04
    • *.chello.pl

    A jednak. Też mi się wydawało, że na Monzy F-duct może się jednak przydać. Tor ten ma jednak parę szybkich , z dużymi przeciążeniami, zakrętów: 3, 6, 9-10 (Ascari), 11(Parabolica) i być może 7. Tyle że może trzeba będzie zmienić docisk na nieco większy by wykorzystać Kanał w sposób efektywny. Ale wątpliwości zawsze będą, a te praktycznie można rozwiać tylko na treningach (no bo jeśli jednak bardziej się opłaci dać super niski docisk i wyrzucić F-duct , który w tej konfiguracji może okazać się nie przydatny?). Myślę jednak, że Renault (a pewnie i inni) zastosuje Kanał.

  • 13. lukaszk99
    • 2010-09-06 22:43:03
    • *.siedlce.vectranet.pl

    Też zastanawiało mnie te podejście, że na Monzę tylne skrzydło jest ustawione pod mniejszym kątem w związku z czym nie ma czego wygaszać, ale z drugiej strony można ustawić je tak żeby generowało większy docisk na tych kilku zakrętach, a na prostych je wygaszać.W ten sposób prędkości na prostych zostaną takie same, za to bolid zyska na zakrętach.

  • 14. masabitumiczna
    • 2010-09-07 00:06:21
    • *.net.pulawy.pl

    13. lukaszk99 - dokładnie jest tak jak piszesz to jest najważniejszy cel i zarazem sens istnienia F-duct

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo