Awaria Vettela wyjaśniona
Przyczyną kłopotów, dla których Sebastian Vettel miał wczoraj problemy podczas ostatniej fazy części kwalifikacyjnej była awaria stabilizatora poprzecznego.„Wygląda na to, że było to połączenie stabilizatora poprzecznego. Bez kontroli nad przechyłem, jak tylko skręca się, bolid mocno się przechyla. Więc on blokował wewnętrzne koło, gdy to znajdowało się w powietrzu.”
Ze względu na zasady parc farme, zakazujące napraw bolidu po sesji kwalifikacyjnej, wszystkie naprawy RB6 będą musiały być przeprowadzone w niedzielę przed wyścigiem. Zespół poinformował także, że w wyniku incydentu nie ucierpiała żadna z opon Sebastiana Vettela.
komentarze
1. arthi
To co wyjezdza z pit lane?
2. zetton
panowie gdzie w necie można oglądnąć wyścig gdyż nie będzie mnie niestety w domu. Proszę o pomoc!!!!
3. andrzey13
Jeżeli na żywo to proponuje: http://www.hqtv.com.pl/newtv/
4. Voight
Nie będzie kar bo to nie jest zmiana setupu ani silnika czy skrzyni begów. Pecha ma Sebek przedtem monocock teraz stabilizator. Bardzo mało ma wyścigów bez incydentów.
5. andrzey13
Z powtórki natomiast to sądzę że na torrentach wieczorkiem może być już do ściągnięcia.
6. kuczek
1. arthi 2010-05-30 11:22:12 (Host: *.adsl.inetia.pl)
niiee
zdążą to raczej naprawić więc normalnie ruszy
7. kempa007
1. arthi nie bo naprawiaja go teraz, gdyby wczoraj zaczeli naprawy to by z pit lane musial startowac. Od 9 zdaje sie w neidizele mozna ruszac auto.
8. Sister
Jeśli zdobędą WCC to będzie śmiech na sali bo to ostatni tytuł na jaki zasługują...
9. kaniuss
W klasyfikacji awaryjności to Vettel w tym roku króluje.
2@ http ://transmisj e.net/
10. joasia
Mam pytanie dla Pana Redaktora Kempy z innej beczki :) Typuje Pan też? Jeżeli tak to ile ma Pan punktów? Oczywiście jeśli można wiedzieć :)
11. łejn
goo.gl/3Nvn tutaj transmisja, polecam. Zobaczymy, jak Vettel dziś pojedzie, sądzę, że opony momo wszystko trochę bardziej się zużyły.
12. Juvefan
Vettel to nosiciel awarii. Jakoś Webberowi wszystko gra. Tylko Kimi był większym pechowcem niż teraz Seba.
13. seb1746
12. Juvefan- dlatego do Ferrari go raczej nie wezmą - skoro przynosi pecha.
14. seb1746
9. kaniuss - no chyba raczej ci co ciągną ogon królują w awaryjności- bądźmy obiektywni
15. nomadwcm
Taaaa.. wszystko wina samochodu, najpierw podłoga teraz stabilizator. Bajki. Vettel jest cienki jak dupa węża i tyle.
16. zenobi29
11. łejn - Też tak uważam .
Chociaż kto wie ? Bolid podczas kwalifikacji nie był dociążony - to i zużycie było mniejsze.
Aczkolwiek . Przy dohamowaniu - trzy opony przejmowały obciążenie tej czwartej.
Ciekawe jak zachowywał się bolid przy wyjściu z zakrętu ? Mimo , że ma tylny napęd.........
17. spojniapogon
i tak Vettel się rozwali na trasie lub starcie
18. devious
BMW Sauber króluje w awaryjności - póki co de la Rosa i Kobayashi ledwo po 1 razie dojechali do mety!!
nawet nowe zespoły są lepsze - Lotus i HRT regularnie są na mecze a Virgin ma ukończone 3 wyścigi (2xdi Grassi i 1xGlock)
19. matidj
http://www.hqtv.com.pl/newtv/
polecam
20. matidj
można obejzec np okr roberta
21. rafnetpc
Ze względu na zasady parc farme, zakazujące napraw bolidu po sesji kwalifikacyjnej, wszystkie naprawy RB6 będą musiały być przeprowadzone w niedzielę przed wyścigiem. Zasada braku testów i braku możliwości naprawy i sztuczne ograniczenia w oponach i czym tam jeszcze zrobiły z tego sportu KALECTWO medialne. Nie jestem wielkim fanem Hamiltona ale F1 to wyścigi i robienie z tego jazdy oszczędnościowo loteryjno strategicznej przykłada się tylko do tego ze największy wpływ na wyniki mają sędziowie przed sezonem (dyfuzory , F-duct i inne o których nie wiemy czytaj RedBul) i w trakcie
22. matito
zaowocowało w wyścigu tylko w inny sposób
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz