komentarze
  • 1. Gosu
    • 2010-02-11 09:29:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Dziwne - może mieszanka jest inna ?

  • 2. eclipse
    • 2010-02-11 09:31:30
    • *.chello.pl

    @1. no przeciez pisza ze nie ma zadnych waznych zmian

  • 3. Konik_mekr
    • 2010-02-11 09:32:29
    • *.gorzow.mm.pl

    A może opony nie pasują do nowej specyfikacji bolidu. Powierzchnia styku mniejsza, a samochód większy.

  • 4. Łuki
    • 2010-02-11 09:35:43
    • *.xdsl.centertel.pl

    Tak to już jest jak nie ma się konkurencji...

  • 5. karolf1
    • 2010-02-11 09:47:29
    • *.aster.pl

    Bo pewnie są bolidy cięższe i dlatego szybciej się zużywają

  • 6. Daniels
    • 2010-02-11 09:58:49
    • *.ip.netia.com.pl

    no chyba logiczne ze skoro bolid wazy wiecej to mieszanke tez dla mokrych powinni zmienic a nie tylko dla suchych.
    teraz sie dziwia ze sie szybko zuzywaja??

  • 7. kisiel81
    • 2010-02-11 10:01:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie dość że bolid waży więcej to zastał wydłużony, przednie opony zwężone.
    Nic dziwnego że opony zużywają się szybciej.

  • 8. hot dog
    • 2010-02-11 10:03:45
    • *.160.99.162

    A moze Kamuiii tak umie zadbac o gume;-)

  • 9. damiano261184
    • 2010-02-11 10:05:59
    • *.217-171-54.tkchopin.pl

    do tematu opon.F10 ciekawie rozwiązano centralne mocowanie kół przednich szpica,która pomaga trafić mechanikowi kluczem w nakrętkę wygląda jak te,które były w rydwanach do niszczenia szprych u innych zawodników-przypadek?

  • 10. matwit
    • 2010-02-11 10:20:09
    • *.75.121.92

    Tyle, że Kamui nie jeździł w zeszłym sezonie na deszczówkach bolidem F1. Może po prostu sam nie wiem, ze rok temu było tak samo xD

  • 11. stalowy22
    • 2010-02-11 10:31:51
    • *.182.9.19

    Usunięty

  • 12. Budyn_F1
    • 2010-02-11 10:33:04
    • *.chello.pl

    Zeby w czasie sezonu nie bylo tak ze Renault zalozy Kubicy przednie opony na tylna os i odwrotnie jak bylo podobnie w tamtym roku.

  • 13. papciar
    • 2010-02-11 10:48:20
    • *.glinik.pl

    a moze ustawienie kol maja do bani

  • 14. fezuj
    • 2010-02-11 12:44:01
    • *.pub.krusz-lan.pl

    I bardzo dobrze że wczoraj popadało - zespoły już mają jakiś pogląd na zachowanie się nowego bolidu na węższych gumach i z większym obciążeniem.
    Narzekanie Kobayashiego to chyba nie tylko mała praktyka - myślę że coś na rzeczy może być

  • 15. quick B
    • 2010-02-11 14:06:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No włąsnie zwężone opny przednie czyli że na mniejszą powierzchnie działa taka sama siła. Proste że takie opony będą sie szybciej zużywać.

  • 16. Bartec
    • 2010-02-11 15:22:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @14 zgadzam się, mam nadzieję, że Bridgestone też wyciągnie jakieś wnioski z tych testów, bo jak potem podczas deszczowego wyścigu po 10 okrążeniach bolidy zaczną wypadać z toru to wcale nie będzie śmiesznie.

  • 17. walerus
    • 2010-02-11 16:55:02
    • *.klingspor.pl

    mokra guma jest gorsza...

  • 18. masabitumiczna
    • 2010-02-11 17:53:40
    • *.net.pulawy.pl

    @ 15. quick B - na węższe opony działa nie taka sama, tylko jeszcze większa siła,
    ale może doświadczenie w oszczędzaniu opon daje tutaj przewagę weteranom z całym szacunkiem dla Kamui, ale skoro nikt inny się nie skarżył...

  • 19. piot3r
    • 2010-02-11 22:31:12
    • *.satfilm.net.pl

    moim zdaniem to zbieżność <rotfl>

  • 20. mateos4
    • 2010-02-12 20:34:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10. matwit Kamui jezdzil na mikrym torze w piatkowych treningach do GP Japoni:)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo