komentarze
  • 1. pjc
    • 2010-01-18 15:58:30
    • *.244.91.2

    Dlatego m.in. sądzę,że Alonso nie zdobędzie tytułu także w 2010r.

  • 2. lechu55
    • 2010-01-18 16:01:43
    • *.181.129.250

    Efekty tych prac poznamy w Bahrajnie. Jeszcze nie cale 2 miesiące :)

  • 3. stozek08
    • 2010-01-18 16:06:18
    • *.nowiny.net

    Silniki Renault są najmniej paliwożerne ale to będzie różnica max 8 kg na starcie a biorąc pod uwagę że samochody na początku wyścigu będą dużo cięższe(coś koło 800k g) niż w zeszłym sezonie nie wydaje mi się żeby była to różnica aż tak wielka jak to niektórzy twierdzą.

  • 4. sieku
    • 2010-01-18 16:18:46
    • *.skarzysko.vectranet.pl

    stozek08 A skąd wiesz że Renault nie pracuje równie intensywnie nad zmniejszeniem zużyciem paliwa i się okaże że może być różnica w granicach 12-14kg a to juz sporo

  • 5. Zbynio87
    • 2010-01-18 16:25:20
    • *.51.56.159

    KERS by sie sprzydal

  • 6. Igor
    • 2010-01-18 17:22:57
    • *.116.132.158

    Błagam tylko nie KERS. Już się rok wynudziłem. Miało być ciekawiej bez docisku, a wyszło gorzej bo ludzie z KERSem byli nie do wyprzedzenia...

  • 7. sliwa007
    • 2010-01-18 18:08:04
    • *.kielce.vectranet.pl

    A ja mysle że największa zaleta Renault może stać się ich wadą:(

  • 8. jfc
    • 2010-01-18 19:13:26
    • *.78.158.22

    @7 A mógłbyś jakoś rozwinąć tę myśl? Bo ja jak już wiele razy pisałem uważam że w tym sezonie jeśli chodzi o:
    - samochody - to największe znaczenie będzie miało zużycie paliwa.
    - kierowców - delikatna jazda oszczędzająca opony.
    I przesłanki dla tych przemyśleń są w miarę jasne, a dla określenia że "największa zaleta Renault może stać się ich wadą" to trochę ciężko. Zwłaszcza że w zeszłym roku kiedy oszczędność paliwa nie była tak istotna to RedBull gdyby miał podwójny (potrójny) dyfuzor od początku to bez trudu wygrałby oba mistrzostwa właśnie na silnikach Renault.

  • 9. RoninRonin
    • 2010-01-18 19:32:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    IMO Heidfeld ma w kieszeni kontrakt z Renault, tylko jeszcze probuje cos wynegocjowac.

  • 10. figo7
    • 2010-01-18 20:38:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja zaryzykuję stwierdzeniem iż Renault w marcu zaskoczy wszystkich tak jak Braun i zdobędzie pierwsze zwycięstwo mam zaufanie do Roberta bo to jest łepski drajwer i gdyby okazało się że Renault to porażka i należy od nich trzymać się z daleka to by tak zrobił a skoro został to ma do nich zaufanie dla tego utwierdziło mnie to w przekonaniu że Renault w tym sezonie będzie mocne.

  • 11. walerus
    • 2010-01-18 20:51:47
    • *.adsl.inetia.pl

    mniej herbatki - Alonso już to ćwiczył...

  • 12. pjc
    • 2010-01-18 20:52:05
    • *.acn.waw.pl

    @figo7 w tym sezonie jeszcze nie będą na czele.
    Ale w przyszłym to całkiem możliwe.
    Po prostu nie wierzę w to,że zespół może się zreorganizować z sezonu na sezon.

  • 13. pjc
    • 2010-01-18 20:53:17
    • *.acn.waw.pl

    Nie od razu. To im zajmie ze 2-3 lata. Mowa o Renault.

  • 14. rembol
    • 2010-01-18 21:02:40
    • *.mmj.pl

    Ferrari zawsze bylo paliwo zerne .... a jak im sie nie uda to beda odchudzac alonsa.. :P

  • 15. 6q47
    • 2010-01-18 21:08:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie wiem czy samo grzebanie w składzie chemicznym paliwa pozwoli na urwanie coś po przecinku w zużyciu. Muszą pójść ofensywnie w osprzęt, aerodynamikę, ewentualnie w styl jazdy kierowcy. To ostatnie będzie chyba najbardziej trudne, nie da sie ich tak poprostu przeprogramować. W takim razie pozostają dwie pierwsze propozycje. Być może jest też jeszcze inna ścieżka, o której nie wiemy tak do końca co nią może być. W końcu tytuł inżyniera do czegos obliguje. Pozdr.

  • 16. robtusiek
    • 2010-01-19 09:54:43
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    10. figo7 tak jak w zeszłym sezonie miał zaufanie do BMW;)
    7. sliwa007 a ja myślę że największa wada Renault, będzie ich zaletą:)

    Poważnie pisząc to niewiem co możemy myśleć o tym artykule, biorąc go dosłownie to Domenicali powiedział:" pracujemy nad zmniejszeniem zużycia paliwa przez bolidy zespołu" czyli co jakieś szczególne areo? przecież mógł powiedzieć: "pracujemy...paliwa przez silniki zespołu" chyba że biorę to dosłownie, a problem tkwi w translatorze;)

  • 17. dziarmol@biss
    • 2010-01-19 10:22:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A co wy z tym oszczędzaniem opon??
    Czyżby zmieniły się przepisy odnośnie obowiązkowej wymiany dwóch gatunków opon??
    Fakt że na początku bolid będzie jak cysterna, tyle że nad tym pracują całe zespoły inżynierskie aby zminimalizować degradację gumek, więc o co szum?? ;-))

  • 18. seta
    • 2010-01-19 10:58:57
    • *.stg.pl

    Zakaz tankowania nie wpłynie znacząco na wygląd wyścigu,opony zmienić muszą to raz. Bridgestone też popracuje nad opnami,bedą mocniejsze to dwa,trzy po zmianie opon bolidy bedą ważyły dokładnie tyle samo co przed rokiem takze spokojnie

  • 19. Raven89
    • 2010-01-19 12:36:13
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Ja wierzę w Renault.Przed sezonem 2005 mało kto typował ich do końcowego sukcesu,a dobrze wiemy co zrobił Alonso i jego team ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo