komentarze
  • 1. karolf1
    • 2009-06-30 09:30:26
    • *.aster.pl

    moze jak juz robią od marca to pewnie w sezonie 2010 będą lepsi od innych. Jedynie ferrari zamieża niedługo prace nad nowym bolidem. Więc to będzie ich głowny rywal lecz rzeczywistość bedzie inna i oni będą na tyle stawki i prace od marca pójdą na marne

  • 2. walerus
    • 2009-06-30 09:51:20
    • *.220.37.50

    no to pięknie!

  • 3. atomic
    • 2009-06-30 09:55:00
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie każdy samochód jest bolidem i nie każdy projekt samochodem.ja obecnie .........

  • 4. anderis8
    • 2009-06-30 10:28:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jednak z tym Camposem nie jest tak źle, jak niektórzy prorokowali. Całkiem długo pracują nad swoim samochodem i zdaje się, że trafili w dziesiątkę z zestawem zasad, pod który przygotowywują swój bolid. Liczę, że pokonają w przyszłym roku USF1 i nawiążą walkę chociaż z jednym z obecnych zespołów.

  • 5. Budda89
    • 2009-06-30 10:34:59
    • *.opera-mini.net

    Karolf1. Ross Brawn jakiś czas temu stwierdził, że poświęcają 3/4 czasu na bolid 2010. Tak więc przy ich zapleczu po Hondzie z 5 tunelami aero za rok mamy powtórke hehe

  • 6. 14797
    • 2009-06-30 10:52:41
    • *.adsl.inetia.pl

    jestem ciekaw jakie kolory bedom mieli

  • 7. ra33it
    • 2009-06-30 10:59:06
    • *.tktelekom.pl

    Budda89. wątpie bo do walki włączy sie jeszcze Ferrari , to pewne bo władze Ferrarki nie pozwolą w przyszłym roku na taką klęskę jak w tym sezonie... jeszcze McLaren sie napewno poprawi i bedzie walczył o czołówke

  • 8. ra33it
    • 2009-06-30 11:02:35
    • *.tktelekom.pl

    a co do Camposa wydaje mi się że bedą w srodku stawki silniki Coswortha spalają wiecej paliwa a co za tym idzie samochody z tym silnikiem będą cięższe od pozostałych i troche wolniejsze

  • 9. Raven89
    • 2009-06-30 11:17:06
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Jeśli chodzi o barwy,to pewnie nie będą szaleć i bolid zostanie pomalowany w wariacji białego,żółtego i czerwonego.Co do kierowców,to możliwe,że zespół postawi na dwójkę młodych kierowców: Adriana Camposa Jr. i Bruno Mendeza

  • 10. fan massy
    • 2009-06-30 11:20:19
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Bardzo ryzykowali bo jak by nie zostali dopuszczeni na sezon 2010 to cała praca poszła na marne. Bez KERS dobre posunieńcie chyba KERS nikt nie będzie używał w 2010

  • 11. pjc
    • 2009-06-30 11:21:37
    • *.244.91.2

    Moim zdaniem nowe zespoły będą na końcu stawki ale to tylko moja opinia.

  • 12. jar188
    • 2009-06-30 11:58:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    5. Budda89, GB Brawn nie odziedziczył całości po Hondzie, co więcej zredukowli znacząco etety, co za tym idzie ich potencjał i możliwości są znacznie mniejsze niż rok temu.

  • 13. jar188
    • 2009-06-30 12:05:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To , że zaczęli pracę wcześnie nie wiele znaczy w sensie ich przyszłorocznego startu. BMW rok temu też wcześniej zaczęli pracę nad nowym bolidem i co, i nic. Co do GP Brawn i Hondy to Ross Brawn ostatnio powiedział skąd wzieła się ich znakomita forma. Honda pracowała nad trzema różnymi wariantami bolidów jednocześnie (mogli sobie na to pozwolić przy ogromnym budżecie który mieli) a GP Brawn tylko dopieszczał detale do wybranego już najlepszego wariantu bolidu.
    Oczywiście niczego nie można wykluczyć ale jednak obstawiałbym powrót Ferrari i McL do czołówki, Red Bull też będzie mocny a reszta wraz GB Brawn (już nie ten potecjał i nie ta kasa) to się zobaczy.

  • 14. sk0k
    • 2009-06-30 12:51:48
    • *.icpnet.pl

    zapomnieli dodac ze ich samochod bedzie mial kierownice, kokpit kierowcy i ze bedzie napedzany silnikiem spalinowym hehehe

  • 15. Skoczek130
    • 2009-06-30 13:42:58
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I to mi się podoba! Moim zdaniem była to bardzo mądra decyzja. Z pewnością już chyba musieli byc dośc pewni swego, ale te trzy miesiące są bardzo ważne. Ja liczę na to, że będą na tyle konkurencyjni, że będą w stanie walczyc, może nawet o punkty. Powodzenia!!! Życzę osiągnięcia wielkiego sukcesu!!!

  • 16. Dr Prozac
    • 2009-06-30 13:55:59
    • *.ipartners.pl

    BMW nie wyszło prawdopodobnie dlatego ponieważ utopili miliony $ w KERS zaniedbując pracę nad aeordynamiką (samo urządzenie, dosyć ciężkie i zajmujące niemało miejsca tez te prace z pewnością utrudniło).

    Mam nadzieje ze BMW weźmie się za prace nad nowym bolidem, już bez KERS. Zakaz tankowania, brak KERS i inne ewentualne zmiany (jeszcze niepewne) dają im szanse na jakas mniejszą lub większą rewolucję która by pozwoliła dogonić czołówkę w następnym sezonie. No i doświadczeń z tego sezonu nie można pominąć. Teraz będzie trudniej ze względu na zakaz testów, ale nie znaczy to że nie warto próbować. Podium w tym sezonie będzie sukcesem.

    Mysle ze ten zespół ma jednak zbyt mały budżet zeby odnieś jakis duży sukces, co nie znaczy ze nie moga być szybcy.

  • 17. jar188
    • 2009-06-30 16:04:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    16. Dr Prozac , Przecierz BMW nawet dobrego KERSu nie stworzyło!!!!
    Również nie zaprojektowali bolidu tak żeby dwóch kierwców mogło go używać, a pudło które stworzyli było ciężkie do modyfikacji.
    Poprawki to już standart u nich , że są chybione.
    Z taką strukturą firmy,z takimi ludźmi i z takim zarządzaniem twierdzę , że nie będzie ich stać ich na mistrzostwo w przeciągu kilku następnych lat jeżeli nie zrobia większych zmian personalnych na lepsze oczywiście.
    Podium w tym sezonie będzie CUDEM!!! a nie sukcesem.

  • 18. grzes12
    • 2009-06-30 22:12:57
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    A mnie ciekawi jak sobie nowe zespoły będą radzić . Moze się mylę , ale przynajmniej w kwalifikacjach zwarzywszy na przewagę w silnkach będą mogli coś zamieszać w srodku stawki ...

  • 19. Chikita
    • 2009-07-01 09:57:00
    • *.117.22.4

    Jak skonstruować duży bak w bolidzie, żeby paliwo nie zmieniało balansu samochodu?

  • 20. Seveir
    • 2009-07-01 10:03:32
    • Blokada
    • *.116.35.88

    Z praktyki wynika, że co ci najszybciej zaczynają budowę bolidu i są najbardziej optymistycznie nastawieni do nowości w przyszłym sezonie nie są w doskonałej formie na jego czas. Wiecie do czego pije <lol>.

  • 21. elin
    • 2009-07-01 10:46:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    20. Seveir - w przypadku o którym " pijesz " zgoda ;-), ale jeśli chodzi np. o Brawn GP ( Honda ), to takie rozwiązanie było " strzałem w dziesiątkę " ...

  • 22. Senna_olk
    • 2009-07-05 15:35:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    19. Chikita wszystko rozbija się na zawieszeniu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo