komentarze
  • 1. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-06-29 11:40:31
    • *.warszawa.supermedia.pl

    Ew zostaną wprowadzone drobne modyfikacje i silnik będzie oszczędniejszy. Oczywiście wszystko zgodnie z regulaminem

  • 2. Horosz
    • 2009-06-29 12:30:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Firma Cosworth ostatnio dostarczała silniki dla F1 w sezonie 2006. Były to 2,4 litrowe jednostki V8, które przekraczały 20.000 obrotów na minutę"

    Z tego co wiem były to jednostki V10.

  • 3. Voight
    • 2009-06-29 12:59:41
    • *.ssp.dialog.net.pl

    No to źle wiesz

  • 4. mith
    • 2009-06-29 13:58:07
    • *.dsl.opol.bdi.inetia.pl

    Mnie się to i tak nie podoba. Na wszystkie silniki powinny być nałożone takie same ograniczenia, albo też nie powinno ich w ogóle. Skoro Cosworth nie jest w stanie odpowiednio tanio dostarczyć konkurencyjnego silnika, to nie powinien był wygrać przetargu...

    Ps. Na Linuksie pod Firefoksem 3 lekko rozjeżdża się nowy layout strony ;) Jeżeli webmasterzy będą zainteresowani, mogę dostarczyć screena.

  • 5. anderis8
    • 2009-06-29 14:09:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Teraz wszyscy narzekają, że Cosworth ma przestarzałe silniki, ale założę się, że jeśli ta firma zrobiłaby nowe silniki na 2010 rok, to od razu podniósłby się lament, że inne zespoły muszą męczyć się z silnikami zamrożonymi od 2006 roku, a taki Cosworth mógł zrobić nowy.

  • 6. kempa007
    • 2009-06-29 14:24:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to podrzuc go do mnie

  • 7. david9
    • 2009-06-29 15:23:51
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Pamiętam że te silniki Coswortha z 2006 roku montowane w Williamsach psuły sie niemiłosiernie. Może i kręcą sie do tych przeszło 20 000 obrotów ale moim zdaniem beda z nimi spore problemy pod względem nie zawodnosci.

  • 8. walerus
    • 2009-06-29 15:42:23
    • *.klingspor.pl

    za wcześnie by coś prorokować w tym względzie....

  • 9. atomic
    • 2009-06-29 16:51:35
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    karwafa przecież nigdzie nie jest napisane że to będą silniki z 2006.

  • 10. astrostar
    • 2009-06-29 16:57:04
    • *.pl

    Na silnik wystarczyło by nałożyć jedno ograniczenie - średnica/powierzchnia wloty powietrza. I niech inżynierowie kombinują co lepsze: większe obroty, większa pojemność, więcej cylindrów.

  • 11. roofi121
    • 2009-06-29 16:58:37
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    a takim silnikiem zapewne wolniej będą jeździć

  • 12. Niespokojny
    • 2009-06-29 19:00:57
    • *.tvgawex.pl

    4. mith- openSUSE 11.1, Firefox 3.0.11 i nic mi się nie rozjeżdża :-)
    Jeżeli chodzi o temat, zasady powinny być JEDNAKOWE dla wszystkich, a nie gdybać, czy będą miały przewagę, czy nie. Może tak, a może nie. Zawsze opinie w takiej niejednoznacznej sytuacji będą podzielone!Żeby właśnie uniemożliwić takie spekulacje i ewentualne protesty, zasady powinny być ujednolicone! Nie wiem na czym polega techniczna trudność (jak swego czasu twierdził Max Mosley) w ograniczeniu obr. w silnikach Cosworha, ale jeżeli faktycznie tak jest, to może łatwiej będzie odblokować obroty w silnikach dotychczasowej stawki. NIE POWINNO BYĆ RÓŻNIC I BASTA !!!

  • 13. Skoczek130
    • 2009-06-29 19:31:09
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myślę, że Head ma racje. Zespoły nie muszą martwic się o przewagę Coswortha, który za ten "bonus" straci inne. Z drugiej strony jednak patrząc z logicznego punktu widzenia, powinni najpierw przygotowac się do panujących zasad.

  • 14. gogo09
    • 2009-06-29 21:33:39
    • *.olsztyn.mm.pl

    Tylko ze dotychczas te zasady nie były stałe, w tym problem.

  • 15. grzes12
    • 2009-06-29 22:40:57
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    No tak !!! ale " nowi " muszą coś dostać od FIA aby mieć szansę włączyć się o walkę o 10 pozycję i dzielić się zyskami ...

  • 16. jarosdzi
    • 2009-06-30 11:07:07
    • *.acn.waw.pl

    To tak, jakby zrobić zawody strzeleckie pomiędzy snajperem i artylerzystą. Jednemu (snajperowi) zdjąć należy lunetę, a drugiemu (artylerzyście) kazać ładować armatę amunicją mniejszego kalibru. To jakiś absurd snajper ma się mierzyć ze snajperem, a artylerzysta - z artylerzystą i kropka. Szachista nie gra przeciw warcabom! Hawk!

  • 17. daniel.dk
    • 2009-06-30 19:55:19
    • *.85.249.110

    Może się wygłupię, ale czy kręcenie bolidu do wyższych obrotów nie równa się większe spalanie?? Więc to chyba logiczne, że więcej będą spalały silniki i nie jest to żadne usprawiedliwienie. Tak samo więcej by spalały silniki pozostałych zespołów jeżeli kierowcy mogli by je cisnąć do wyższych obrotów. Tak jak w samochodach osobowych, chyba, że ta zasada nie dotyczy świata F1?

  • 18. Krzysztof-n
    • 2009-07-01 20:53:45
    • *.174.180.149-siec.eturbo.pl

    ad 17 nie wygłupiłeś się ale się mylisz
    ad 16 my to rozumiemy a oni nie ...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo