komentarze
  • 1. zet_usun
    • 2009-03-30 12:11:46
    • *.kwidzyn.mm.pl

    Ciekawe czy wraz z redukcją zatrudnienia będzie miała miejsce redukcja formy zespołu:)???

  • 2. grzes12
    • 2009-03-30 12:16:06
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl











    jeszcze 2miesiące a Brown będzie pod koniec stawki.W chinach jak inni skopijuia defuzory to bedzie co naiwyżej 4 zespoł.Niech się cieszą bo maja swoje 5 minut

  • 3. skidmarks
    • 2009-03-30 12:26:22
    • *.polkowice.vectranet.pl

    A co na to związki zawodowe?

  • 4. michal93
    • 2009-03-30 12:26:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    grzes12: Nikt nie ma pewności, że dobra forma jest spowodowana podwójnym dyfuzorem, czy podwójny dyfuzor coś daje, przekonamy się, gdy któryś z zespołów spróbuje go skopiować.

  • 5. grzes12
    • 2009-03-30 12:29:43
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    W chinach wsztstko się okaze

  • 6. krzyHc
    • 2009-03-30 12:35:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dokladnie maja swoje 5minut, podejrzewam ze juz w Malezji im slabiej pojdzie a w bahrajnie ot ebdzie calkowita klapa.

  • 7. mationF1
    • 2009-03-30 12:37:01
    • *.ipv.net.pl

    Podwójny dyfuzor daje 0,3-0,5 sekundy na okrązeniu jeżeli są szybkie łuki. Mają najlepszą forme i tempo wiec raczej na obecnym poziomie rywalizacji są poza konkurencją.W połowie sezonu może będzie mógł ktoś zagrozić BRAWN GP. Pozdrawiam i licze na dobrą postawe BMW:)

  • 8. roko
    • 2009-03-30 12:40:45
    • *.15.172.160

    Cos podskórnie wyczuwam że ten team Brawn GP to ma jakąś ciemną historię swego powstania. W sumie to nie mój cyrk ale wyczuwam że ten zespół jest w jakiś szczególny sposób lekko traktowany przez władze F1 i FIA. W końcu to za pieniądze Hondy zbudowano w 2008 roku bolid wg specyfikacji na rok 2009. Zapewne jakieś odstępne było ale nie sądzę by pokrywało ono kwote jaką Honda wydała na zbudowanie pojazdu. Jakos tak dziwnie cała ta sprawa kojarzy się z (sorki za polityczne porównanie) z prywatyzacją w Polsce. Gotowe fabryki z załogą z technologią wyprzedawane za śmieszne pieniądze. No i Richard Branson który nie należy do osób które dają kasę w ciemno. Może się mylę ale FIA i szefostwo F1 ma sojego nowego faworyta. Nie chcę krakać ale może się stać tak że to właśnie na przykładzie Brawn GP szefostwo F1 bedzie ustalało parametry teamów biorących udział w serii GP. To może jest właśnie testowy zespół do ustawienia standaryzacji formuły. Może jestem przeczulony ale ten team jakoś Mnie nie przekonuje do szczerej radości.

  • 9. walerus
    • 2009-03-30 12:50:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    sukces wymaga poświęceń.... nie każdy będzie pił szmapana zwycięstwa... szade blade.... i w dupę jeża kryzysowego z ogryskiem na grzbiecie.... i co tam jeszcze chcecie......

  • 10. fezuj
    • 2009-03-30 13:25:20
    • *.pub.krusz-lan.pl

    Cóż- "murzynowi" wózek się udał - "murzyn" może odejść, szum medialny się wokół BGP zrobił więc na następny rok już tak starać się nie muszą.

  • 11. tomek83f
    • 2009-03-30 13:46:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To wszystko sie na nich odbije pozatym dla mnie ten zespol nie jest zachwycajacy a jego kierowcy sie ciesza z nowych zabawek jednak ich nie umia wykorzystac.Dobry bolid to nie wszystko.Pozatym mysle ze jak spadnie deszcz to nie beda juz wogole blyszczec,wtedy okaze sie kto ma umiejetnosci,bo mocnym bolidem na mokrym niczego nie nadrobia.

  • 12. fan massy
    • 2009-03-30 14:35:46
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Kryzys niszczy zespoły. Zwolniają pracowników. Jeszcze nie tak dawno Renault postanowiło zmniejszyc pensje kierowcą czyli Alonso i Piquetowi.

  • 13. Skoczek130
    • 2009-03-30 14:58:45
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Obecnie w tych trudnych czasach nawet Toyota musi dbac o swoje "konto", dlatego też muszą podejmowac drastyczne środki. Ja tam się z nimi zgadzam.

  • 14. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-03-30 15:12:54
    • *.warszawa.supermedia.pl

    Brown sroce spod ogona nie wyskoczył. !5 mies pracy nad bolidem robi swoje. Wystarczy porównać sekcje przednią i środkową z innymi bolidami. Co do dyfuzora to jak pow Rubens na konferencji: "dostałem na starcie w tył, miałem uszkodzony dyfuzor i zająłem drugie miejsce". Od siebie dodam, że przez 20 okrążeń jechał z rozpadającym się spojlerem. Bolid ma świetny balans, zawieszenie. ale BMW jest wg mnie tak samo szybkie-porównajcie najlepsze czasy-nawet w pierwszej [zrobił 30 s przewagi nad BMW] fazie Button nie pojechał tak szybko jak Robert w środku wyścigu

  • 15. AjsMan01
    • 2009-03-30 15:17:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawe jak się to odbije na rozwoju ich bolidu. BMW i Ferrari może na tym skorzystać bowiem mają solidne zaplecze i ich tempo rozwojowe jest szybsze i stabilniejsze.

  • 16. alienjam
    • 2009-03-30 16:17:01
    • *.olsztyn.mm.pl

    Ross Brawn budował ten bolid od czasu kiedy przyszedł do Hondy - czyli prawie od początku poprzedniego sezonu bo stwierdził, że Honda ma tak beznadziejny bolid, że nie da się z nim nic zrobić. Stąd postawa Hondy w poprzednim sezonie - w ogóle nie pracowali nad rozwojem bolidu 08 bo budowali ten który teraz tak zadziwia. W między czasie Honda postanowiła się wycofać - myślicie, że w takich czasach Ross Brawn zdecydowałby się na wykupienie większościowego pakietu teamu gdyby nie był pewien, że mają już prawie skończony bardzo szybki bolid ? Tak więc logiczne jest, że bolid BRAWN GP jest obecnie najszybszy i nie jest to zasługa tylko kontrowersyjnego dyfuzora. Jak będzie dalej zobaczymy - na pewno nie będą się tak szybko rozwijać jak Ferrari, McLaren czy BMW ale mają obecnie porażającą przewagę bo nad bolidem pracowali niemalże od początku zeszłego sezonu. Do teorii spiskowych raczej bym się nie uciekał ;)

  • 17. cukiereczek
    • 2009-03-30 17:51:36
    • *.chello.pl

    a no szkoda, taki regulamin

  • 18. Budyn_F1
    • 2009-03-30 19:19:43
    • *.199.253.213

    Najpierw zatrudniaja a potem zwalniaja oni sa naprawde dziwni.

  • 19. jeremi
    • 2009-03-30 20:09:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    roko, dokładnie takie same myśli krążą mi po głowie, dodam nawet więcej, zaczynam się obawiać powtórki z 2007 w roli głównej z BGP i Buttonem.

  • 20. Kojo
    • 2009-03-30 23:23:38
    • *.nplay.net.pl

    To już nie jest fabryczny zespół z jednym z największych budżetów w F1 tylko budowany na pozostałościach Hondy prywatny Team który nie ma powalającego budżetu, więc redukcja zatrudnienie jest jak najbardziej na miejscu, bo teraz, aż tylu pracowników im nie trzeba.

  • 21. wesoly_ro
    • 2009-03-31 18:52:39
    • *.net.pbthawe.eu

    POCZEKAJMY DO 14 KWIETNIA ZOBACZYMY JAKA BEDZIE DECYZJA W SPRAWIE DYFUZOROW, MOZE BEDZIE TAK ZE Brawn GP

  • 22. wesoly_ro
    • 2009-03-31 18:53:24
    • *.net.pbthawe.eu

    ZOSTANIE ZDYSKWALIFIKOWANE I POZOSTALE ZESPOLY KTORE MAJ TE DYFUZORY I STAWKA TROCHE SIE ZMIENI

  • 23. oran
    • 2009-04-03 00:13:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale fakt, faktem, że Brawn na rzeczy się zna - liczyć się teraz będzie chłopak, chociaż możliwe, że Ferrari da mu rady, to jednak Mclaren nie ma szans, tym bardziej, że dysponują tym samym silnikiem, wątpie aby Dennis potrafił więcej wysupłać z silnika niźli mistrz Brawn ;) Najlepszy, z najlepszych to właśnie on.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo