komentarze
  • 1. Jacu
    • 2008-11-21 09:59:48
    • *.142.202.118

    ...a wogole nic nie wspominaja czy wkoncu sa ruchome te przednie skrzydla czy nie-bo zapowiedzi zmian na 2009 obejnowaly ten element ruchomy.Mozliwe jednak ze skoro nic o tym nie pisza to zostal w mocy przepis o zakazie stosowanaia ruchomych elementow areodynamiki. Ciekawe jak to wkoncu jest??

  • 2. kempa007
    • 2008-11-21 10:04:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    heidfeld testowal ruchome skrzydlo w barcelonie...

  • 3. Jacu
    • 2008-11-21 11:20:39
    • *.142.202.118

    aha czyli jednak beda ruchome - dzieki za info

  • 4. walerus
    • 2008-11-21 11:40:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    niech wygrywają Kubica i bestia - czyli F1 1.09.....

  • 5. morek150
    • 2008-11-21 14:39:30
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    co do piękna bolidów to bolidy z 2004 były najładniejsze i do tego najszybsze (pewnie 5s na okrązeniu od tych 2009), ja uwazam ze nie ma wyprzedzania bo są gów nia ne opony(slicki bridgestona i tak bedą gorsze od opon z 2004 czy 2006 roku) i stawka była za bardzo wyrówana a poza tym kwalifikacje są tak ułożone ze co wyscig jest taka sama kolejność co wyscig nie tak jak wtefy kiedy było tylko jedno kółko do przejechania w kwalifikacjach (sezony 2003-05)

  • 6. pz0
    • 2008-11-21 14:55:12
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Czyżby Klien wylądował ''na dywaniku'' u szefostwa za tą krytykę wyglądu bolidów?

  • 7. Skoczek130
    • 2008-11-21 15:13:39
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeśli chodzi o wyprzedzanie, na pewno będzie ich trochę więcej. A jeśli chodzi o wygląd, to z Klienem z całą pewnością się zgodzę, bolid ma być szybki i niezawodny, a nie jakieś ''Picasso''. Zgadzam się też z morek150, że najlepsze bolidy było w 2004. W tym roku przecież osiągane były rekordy torów za rekordami i do dzisiaj nie zostały pobite.

  • 8. Dagmara_W
    • 2008-11-21 16:00:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to się okaze w marcu.. jak narazie to bym już chciała styczeń jazde autek na testach i stwerdzenie kierowców i tissena jakie to auto ejst.. Pozdrawiam

  • 9. morek150
    • 2008-11-21 16:01:11
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Skoczek130 ciekawe co by było gdyby połączyć aero 2008, silniki 2004 i opony 2006
    co do wypredzania to bedize napewno bo na początku bolidy bedą sie róznie zachowywać w okreslonych okresach wyscigów, beda pewnie awatie nadwozia i wiecej wypadków na torach zabrudzony (przez sliki)

  • 10. niza
    • 2008-11-21 16:31:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja mam nadzieję, że jednak będzie więcej wyprzedzania, bo mam już dość tych nudnych procesji. Klien chyba faktycznie wylądował na dywaniku u szefów hehe jak się chłopak zreflektował :P

  • 11. quick B
    • 2008-11-21 16:36:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Właśnie BMW miało pełny pakiet na przyszły rok inne zespoły tylko niektóre elementy. A za przyczyne tych turbulencji w poprzednim sezonie uznano tylny dyfuzor. Naprawde bedzie coś wiadomo jak wszyscy będą jezdzić z pakietami na przyszły rok.

  • 12. aees
    • 2008-11-21 16:41:21
    • Blokada
    • *.rgnqu1.dynamic.dsl.tele.dk

    wiecej wypadków na torach zabrudzony (przez sliki ??? co ty za bzdury piszesz? slicki jescze bardziej nagumują tor i przyczepnosc bedzie wieksza!

  • 13. Marti
    • 2008-11-21 18:43:29
    • *.160.167.2

    Mam nadzieję, że bolid BMW na 2009 będzie tak szybki i pracowity, że Robert zdoła GO pokochać:-) @ Dagmara_W - THEISSEN (T-H-E-I-S-S-E-N).

  • 14. morek150
    • 2008-11-21 19:20:12
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    aees chyba nie zrozumiałeś, na torze takim jak walencja i bahrain gdzie jest duzo pyłu łatwo bedize popełnić błąd

  • 15. obi216
    • 2008-11-21 22:57:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zdania kierowców odnośnie prowadzenia się bolidu są bardzo podzielone. Znowu mamy identyczną sytuację , jak po testach w ubiegłym sezonie - tuż przed pierwszymi wyścigami w europie. Co z tego wynikło ?! Wszyscy doskonale pamiętamy jakie miało BMW GP Francji ;/ .......Ponownie Kubica narzeka na niezbyt stabilne zachowanie się bolidu , zaś Heidfeld rozpływa się w samych superlatywach. Zastanawiające ;) No cóż! W sytuacji , gdy Nick (pomimo , że jest wolniejszy ) może liczyć na pełne wsparcie zespołu , to z kolei Robert znowu będzie skazany na walkę na torze nie tylko z innymi kierowcami , ale i z własnym bolidem ?!
    Ach ta historia - czyżby znowu z tendencjami ?!

  • 16. Budyn_F1
    • 2008-11-21 23:08:32
    • *.199.253.213

    Oby to bylo prawda.

  • 17. pz0
    • 2008-11-22 01:38:11
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    obi216 - nie zapominaj, że to jest ciągle bolid F1.08 po modyfikacjach, ale ciągle ten sam. O bolidzie F1.09 kompletnie nic nie wiemy. Nawet te skrzydła to nie jest ostateczna wersja. Czytałem wypowiedzi Nicka, że w testach nawet nie bardzo się starali ustawiać bolid, bo nie po to testowali, żeby tracić czas na ustawienia.

  • 18. obi216
    • 2008-11-22 17:02:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pz0 - obaj mamy rację. ... Pozdrówka

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo