komentarze
  • 1. gena1
    • 2024-10-24 08:01:33
    • *.31.215.28

    Gdyby nie ten DRS Plastri nie wygrałby Baku. To pitolenie jest juz męczące

  • 2. giovanni paolo
    • 2024-10-24 08:30:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mclaren nie wygrał wyścigu, co wpisuje się w oczekiwaną narrację o spadku osiągów, ale wciąż mieli najszybszy bolid, bo według danych norris na twardych oponach był średnio o jakieś 0.6 sekundy szybszy od verstappena i to pomimo bycia spowalnianym przez verstappena przez jakieś 10 okrążeń

    tłumaczenie włocha jest idiotyczne, gdyby nie było zysku w osiągach, to po co by robili takie skrzydło? gdyby skrzydło okazało się elastyczne przez przypadek a nie w skutek celowego projektowania, to dlaczego tak długo i tak pewnie bronili tej widocznej elastyczności?

  • 3. SnapGP
    • 2024-10-24 11:36:12
    • *.31.150.62.mobile.internet.t-mobile.pl

    Zysk w osiągach zależy od toru. W Monako pewnie niezauważalny ale w Baku z ogromną prostą i niesamowitymi prędkościami przy dojeździe do zakrętu nr. 1 mini DRS dawał sporą przewagę. Z 24 torów Mclaren został przyłapany... o kurde :O... w Baku.

  • 4. slawbo
    • 2024-10-24 11:56:58
    • *.161.229.115

    Czyli poświęcili czas i pieniądze na pracowanie rozwiązania, które nic nie wnosi. Podoba mi się ich podejście :D.

  • 5. Denieru
    • 2024-10-24 14:31:21
    • *.

    @4
    Wiesz prawdopodobnie na papierze ich "rozwiązanie" miało pomóc zyskać cenny czas na torze a po zamontowaniu okazało się że zysk jest albo niezauważalny albo zależny od czynników zewnętrznych na które nie mieli wpływu, Mercedes też nie zaprojektował dla żartu auta bez bocznych wlotów powietrza.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo