Lenovo zwiększa swoje zaangażowanie w Formułę 1
Technologiczna firma zwiększy swoje zaangażowanie w Formułę 1, awansując z roli oficjalnego partnera do grona globalnych sponsorów, przy okazji zostając sponsorem tytularnym dwóch wyścigów w sezonie 2025.Lenovo podnosi więc poprzeczkę i dołącza do takich korporacji w portfolio F1 jak: Aramco, Heineken, Qatar Airlines czy American Express.
Umowa przewiduje również, że spółka zależna firmy jaką jest Motorola zostanie globalnym sponsorem smartfonowym, podczas gdy samo Lenovo zajmie się "dostarczaniem Formule 1 nowoczesnych urządzeń oraz rozwiązań i usług, które wspierać będą wyścig Grand Prix zarówno na torze, jak i zdalnie".
"Cieszę się, że Lenovo zostanie globalnym partnerem Formuły 1. Od momentu dołączenia do sportu, kreatywność Lenovo oraz pasja do technologii i innowacji wspierały ambicje F1, aby tworzyć więcej wyjątkowych chwil dla fanów" mówił prezes F1, Stefano Domenicali, ogłaszając umowę.
"Dzisiaj rozpoczyna się nowy rozdział w partnerstwie, które będzie się tylko umacniać. Z niecierpliwością czekam na kontynuację naszej współpracy z Lenovo, wykorzystując nasze wspólne zaangażowanie w precyzję, innowacje i zrównoważony rozwój, aby zapewnić, że F1 pozostanie najbardziej zaawansowanym technologicznie sportem na świecie na długie lata."
Współpraca obu korporacji będzie dotyczyła również takich obszarów jak sztuczna inteligencja oraz wirtualna rzeczywistość.
"Jesteśmy zachwyceni, że możemy podnieść nasze partnerstwo na wyższy poziom, stając się globalnym partnerem Formuły 1" powiedział prezes i dyrektor generalny Lenovo, Yang Yuanqing.
"Razem nie tylko kształtujemy przyszłość technologii i sportów motorowych, ale także zapewniamy, że najnowocześniejsze osiągnięcia technologiczne przynoszą korzyści wszystkim, tworząc niezapomniane doświadczenia, niezależnie od tego, gdzie się znajdują na świecie."
komentarze
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz