komentarze
  • 1. nekos
    • 2024-07-25 11:02:34
    • *.146.106.120.mobile.internet.t-mobile.pl

    Wariactwo. Gość za to co wywijał powinien dostać kopa z Alpine jeszcze w tym sezonie bez wstępu z powrotem do F1, a tu proszę wieloletni kontrakt...

  • 2. lesio_17
    • 2024-07-25 11:46:27
    • *.134.225.163

    Z jednej strony rozumiem że chcieli kogoś doświadczonego... ale na rynku jest na prawdę sporo lepszych kierowców nóż okonek ... chyba 98% kibiców f1 uważa że nie powinno go być w padoku ... niepewną przyszłość ma Botas i to by była dużo lepsza opcja ( chyba że już coś wie ) zaraz bezdomny będzie Perez ale to chyba na te chwile podobna opcja / choć na pewno potrafi grać zespołowo w porównaniu do francuza i ma bardzo duzo sponsorow ... mam nadzieję że Oliver pokona go w pierwszym sezonie i to dość ostro

  • 3. Michael Schumi
    • 2024-07-25 12:05:43
    • *.30.16.120.mobile.internet.t-mobile.pl

    Porażka. No ale z drugiej strony na nic lepszego już nigdy nie będzie mógł liczyć.

  • 4. mm27m
    • 2024-07-25 12:54:07
    • *.eaw.com.pl

    cieszy że świetny kierowca wniesie sporo do świetnego zespołu!
    ....ale Andretti nie ma co szukać w F1...

  • 5. belzebub
    • 2024-07-25 21:27:00
    • *.gdansk.vectranet.pl

    Jaki zespół, tacy zawodnicy.

  • 6. Amator
    • 2024-07-25 22:36:07
    • *.play-internet.pl

    "Znajdę się w bardzo ambitnym teamie wyścigowym, którego duch współpracy, etyka pracy i tendencja wzrostowa zrobiły na mnie wrażenie"

    Tendencja wzrostowa która robi wrażenie na tym dzbanie:
    2018r: 5 miejsce w generalce
    2023r: 10 miejsce w generalce

  • 7. devious
    • 2024-07-26 02:01:21
    • *.134.70.206

    Jak zwykle wysyp durni w komentarzach :)

    Kogo lepszego mieli wziąć?
    Przecież Sainz do nich nie pójdzie.
    A Perez to wypalony średniak, który już w swoim prime miał problemy z młodym Oconem... Teraz by zebrał oklep. Poza tym Perez ma ważny kontrakt i nie wiadomo co zrobi Red Bull - może po prostu wrzucą go do RB jak kiedyś Gasly'ego czy Kvyata.

    Ocon owszem to nie jest mój ulubiony kierowca w F1, ale trzeba mu przyznać, że jeździć potrafi - dotrzymywał kroku Perezowi w Force India, dotrzymywał kroku Alonso (choć widać było jak się spinał na to i ile to kosztowało zespół), teraz jeździ na równo z Gaslym, nawet nie wiem czy nie jest ciut szybszy - i w qual, i w wyścigach. Gasly uzbierał kilka pkt więcej, ale z reguły Ocon jest szybszy.

    W obecnym sezonie Ocon wygrywa z Gaslym 9-4 w qual i 8-5 w wyścigach.

    Pisanie,że Bottas byłby lepszym wyborem to śmiech. Bottas niestety się wypalił, za miesiąc skończy 35 lat i trudno na niego stawiać jako lidera "długofalowo".

    Ocon jest aroganckim "dupkiem" i egocentrykiem (jak większość kierowców F1 w sumie) ale patrząc obiektywnie jest świetnym wyborem dla Haasa:
    -jest w idealnym wieku dla kierowcy F1 - w swoim prime time - we wrześniu skończy 28 lat.
    -ma bardzo dużo doświadczenia w F1, 8 sezonów "za pasem" w 3 różnych zespołach (Manor, Force India/Racing Point i Renault/Alpine, plus rok jako rezerwowy w Mercu)
    -za partnerów miał mocnych gości jak Alonso, Perez, Ricciardo (wtedy w swoim prime), Gasly więc sporo się mógł od nich nauczyć
    -ma na koncie podia i wygraną w F1
    -przeszedł lekcję pokory jeżdżąc na końcu stawki z Manorem, będąc odsuniętym na rok na ławkę rezerwowych, teraz znowu będąc wyrzuconym z Alpine, więc nie będzie już chyba tak "gwiazdorzył" i "cwaniakował" jak niedawno z Alonso w Alpine - od kolizji w Monako i groźbie wyrzucenia w trakcie sezonu już widać, ze spokorniał

    Z Bearmanem nie będzie konfliktów i kolizji, przynajmniej na początku bo Ollie zwyczajnie będzie się trzymał z tyłu. Chłopaczek nie radzi sobie w F2, gdzie go objeżdża jak chce zespołowy partner 17-letni Antonelli, i zresztą wszyscy inni kierowcy też. Więc w F1 czeka go tym bardziej "lekcja życia". Ocon zleje mu dupę i każdy, kto twierdzi inaczej jest po prostu jakimś totalnym optymistą i marzycielem. Bearman to nie jest nowy Lewis Hamilton! :) Ja się w ogóle dziwię, że Haas bierze młodziaka, choć by może tutaj zadziałały jakieś pieniądze sponsorów i duże rabaty od Ferrari na silniki :)

    Wg. mnie Ocon jest dużo lepszy od Magnussena i był najlepszą "realną" opcją dla Haasa, więc tutaj podjęli jedyną słuszną decyzję. A że gość jest antypatyczny, to wielu się złości i tupta nóżkami, że to zły pomysł... W F1 liczy się wynik na mecie, a nie czy jesteś miłym gościem :)

  • 8. Manik999
    • 2024-07-26 09:08:59
    • *.toya.net.pl

    Według mnie to akurat dobry wybór. Esteban to mimo wszystko bardzo szybki kierowca. Jak dla mnie lepszy wybór od Kevina, Valtteriego czy Zhou. :) Osobiście nie lubię go za butę, ale sportowo jest wartością dodaną dla Haasa. Oby pomógł im w dalszym rozwoju. Zastąpienie Steinera Komatsu to najlepsza decyzja Gene'a. :)

  • 9. Manik999
    • 2024-07-26 09:13:35
    • *.toya.net.pl

    @devious - tegoroczny sezon F2 jest specyficzny. Ekipy korzystają z zupełnie nowych konstrukcji, które przechodzą tzw. "okres dziecięcy". Prema wyjątkowo słabo weszła w sezon. Nie ogarniają opon, bolidy też się psują. Ollie zawodzi szczególnie, że Andrea Kimi go regularnie już pokonuje. Zapewne decydujący był występ w GP Arabii Saudyjskiej. Myślę jednak, że znają również jego telemetrię i wyniki w F2 nie traktują jak wyrocznię. Dają mu szansę i zobaczymy, co z tego wyjdzie. Przed tym feralnym sezonem w F2 robił świetną robotę - dominował w F4, prawie zdobył tytuł w F3 i był jednym z wyróżniających się kierowców sezonu 2023 w F2. Victor Martins, który był nieco lepszy od niego w F2 (najlepszy debiutant), też zalicza słaby sezon. A słaby nie jest. Dajmy mu czas. Choć oczywiście wolałbym Maloneya lub Arona w F1 - za dużo się robi Brytyjczyków (a mogą dołączyć kolejni - Arvid Lindblad i Freddie Slater. Pozdrawiam. :)

  • 10. dom23
    • 2024-07-26 10:02:23
    • *.112.173.206

    Biedny Bearman. Na początek trafił mu się najgorszy kolega zespołowy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo