komentarze
  • 1. Vendeur
    • 2024-05-22 18:17:30
    • *.icpnet.pl

    @kempa
    "Wyciągi sprinterskie"

    Co do pomysłu - bardzo ciekawy i chętnie bym coś takiego zobaczył.

  • 2. Believer
    • 2024-05-22 18:20:17
    • *.

    Pomysł nie jest taki głupi, ale według mnie jest nierealny do spełnienia. Same zespoły zablokowałyby taką możliwość z jednego powodu i nawet nie muszę wspominać jakiego. Żaden zespół nie zaryzykuje wystawienia dwóch jedynych samochodów dostępnych na cały weekend wyścigowych, żeby ścigali się w nich (juniorzy), a zespół, oprócz danych, nic by na tym nie zyskał, a mógł stracić baaardzo wiele. Zwłaszcza, że przed sprintem jest tylko jedna sesja treningowa przed głównym wyścigiem. Jordan chyba zapomniał, że to nie lata 90. czy 00., gdzie pieniądze lały się szerokim strumieniem i większość zespołów miała gdzieś, co ile kosztuje i mogły np. mieć dostępny samochód zapasowy. Teraz zespoły muszą liczyć każdego przysłowiowego grosza.
    P.S przepraszam za nawiasy, miały być oczywiście cudzysłowy, ale archaiczny system komentarzy nie przyjmuje takich znaków.

  • 3. Raptor Traktor
    • 2024-05-22 19:51:03
    • *.

    Oczywiście, że tak powinno być, ale te ciecie z LM na to nie pójdą, bo ich obchodzi oglądalność, a tę gwarantują Verstappeny i Hamiltony, a nie juniorzy. Tak czy siak, lepiej by było, gdyby jeden z bolidów w czasie sprintu należał do juniora, a drugi do etatowego kierowcy, wtedy ci co walczą o tytuł, mogliby sobie ciułać punkty, a młodzi mieliby przy okazji punkt odniesienia w postaci podstawowego kierowcy.

  • 4. alfaholik166
    • 2024-05-22 21:07:16
    • *.gdansk.vectranet.pl

    Jest jeszcze i takie rozwiązanie, że do sprintów zespoły byłyby zobowiązane używać trzeciego bolidu, co w praktyce oznaczałoby zmniejszenie całej stawki (i kosztów) o połowę, więc o punkty w sprincie walczyłby tylko jeden bolid z każdej ekipy. Dzięki temu otrzymujemy praktyczny test sprawnościowy ekipy juniorskiej w warunkach bojowych i nie narażamy na szkody bolidów, które przeszły kwalifikacje do wyścigu głównego. Minusem tego rozwiązania byłoby jedynie to, że na czas tego typu zawodów przestałaby to być Formuła 1, która na ten czas stałaby się czymś w rodzaju Formuły 1/2 :)

  • 5. slawbo
    • 2024-05-23 08:26:18
    • *.161.187.4

    @3 Super pomysł, choc bym go zmodyfikował. W sprincie jedzie młody kierowca i etatowy, ale ten niżej w stawce :)

  • 6. kombajn2
    • 2024-05-23 09:18:44
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Pomysł dobry ale myślę że jedyny sposób żeby to mogło wejść w życie to jeśli juniorzy będą mieli 3 auto i to będzie dopisane ponad obecny budżet.

  • 7. kombajn2
    • 2024-05-23 09:20:21
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    I wtedy 10 aut na torze - luźniej, bezpieczniej a łatwiej znaleźć 10 obiecujących juniorów niż 20.

  • 8. Raptor Traktor
    • 2024-05-23 18:20:03
    • *.

    @7 Tylko że wtedy nie masz punktu odniesienia do nich w postaci etatowych kierowców, więcej sensu by miało bezpośrednie porównanie juniora z regularnym w takiej samej maszynie. Tak to zespoły by mogły stwierdzić, że oni wszyscy są słabi i tamten wygrał dlatego, że któryś musiał wygrać.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo