komentarze
  • 16. alonsof1
    • 2008-04-22 16:35:59
    • Blokada
    • *.greenlan.pl

    a Alonso był powodem afery szpiegowskiej :)

  • 17. Master666
    • 2008-04-22 16:39:57
    • *.dolsat.pl

    ... No comment alonsof1...

  • 18. Master666
    • 2008-04-22 16:40:58
    • *.dolsat.pl

    Aha, oprócz tej ortografii popraw także czytanie ze zrozumieniem, bo kiepsko Ci idzie...

  • 19. budzio
    • 2008-04-22 16:49:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ja tam chce Alonso i Kubice w Ferrari, tyle że mogę tylko sobie chcieć. ale nadal liczę że Nick odejdzie z BMW i przyjdzie Fernando...

  • 20. alonsof1
    • 2008-04-22 16:50:28
    • Blokada
    • *.greenlan.pl

    master ale ty marudzisz chłopie !!!

  • 21. walerus
    • 2008-04-22 16:58:50
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    to nie wygrywajcie Panowie z ferrrari!

  • 22. daniel316
    • 2008-04-22 17:00:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie chę psuć waszej atmosfery :), ale to dobry znak że nie mają pewności do wygranej. Mogą być najszybsi, ale mieć pecha i kicha im z tego. Złe wieści (a może i dobre bo oni zasze się ukrywają co do wyników) to takie że nic nie słychać od BMW o jakiś dobrych ulepszeniach, pakietach czy itp.. Jak ktoś coś wie - niech w komentarzach pisze! :)

  • 23. Voight
    • 2008-04-22 17:01:21
    • *.ssp.dialog.net.pl

    racja lakik. Panowie poloniści a co jeżeli ktoś ma dysgrafie? Też będziecie po nim jechać? czasami niektóre rzeczy lepiej przemilczeć. wracając do tematu to strasznie dużo modyfikacji w tym sezonie. Podobno do Kanady 2007 było ich więcej niż przez cały sezon 2006. ciekawe jak będzie w tym roku

  • 24. daniel316
    • 2008-04-22 17:01:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie [i]chcę[/I]

  • 25. kondzio
    • 2008-04-22 17:06:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    budzio Po co Ci Kubica w Ferrari jak za rok BMW zdobywa mistrzostwo :)

  • 26. perduto
    • 2008-04-22 17:06:57
    • *.sti.net.pl

    Jeżeli ktoś chce wiedzieć przed wyścigiem, kto ile się poprawił, to jedynie Q2 może dać najbliższą odpowiedź. W Q1 najlepsi nie muszą się wiele męczyć. W Q3 wiele będzie zależało od dotankowania bolidu. Q2 jedynie może pokazać realia... Treningi wiele mogą nie wyjaśniać, bo to praca nad ustawieniami...
    Takie jest moje zdanie!

  • 27. karol
    • 2008-04-22 17:23:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a wg mnie z tonu wpowiedzi ludzi ferrari wynika że są bardzo mocni a więc fani innych marek (i roberta kubicy niestety też) marzenia o zwycięstwie odłóżcie na następne wścigi ,chyba bardzo następne!

  • 28. alonsof1
    • 2008-04-22 17:26:14
    • Blokada
    • *.greenlan.pl

    Bmw tez nie o wszystkim mówiło ,a początek sezonu imponujący jak na nowy team .

  • 29. puniat
    • 2008-04-22 17:28:29
    • *.ssp.dialog.net.pl

    perduto Q3 także wskazuje na poziom, zresztą wydaje mi się, że bardziej niż Q2. Owszem jest inna ilość paliwa, ale wszystko wychodzi przy pierwszych zjazdach, wtedy widać kto ile miał paliwka, i jakie były różnice w Q3, i z tego można wyciągnąc myśle najbardziej miarodajne wyniki. W Q2 owszem są o wiele lepsze czasy, ale nie wszyscy z najlepszych muszą cisnąć naprawdę na maksa, niektórym wystarcza żeby byli na 5,6 miejscu, natomiast w Q3 wszyscy cisną na maksa i to plus informacja o momencie zjechania na pit, daje według mnie bardziej realny pogląd na sprawę różnic pomiędzy poszczególnymi najlepszymi zespołami. Myśle, że Ferrarka w Hiszpanii nie błyśnie. Pozdr.

  • 30. tsubasa
    • 2008-04-22 17:29:28
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    Ten nowy nos miał być jakąć rewolucją, tak trąbli parę dni temu. Cieszy że BMW wreszcie jest uważane przez Ferrari za równorzędnego rywala.

  • 31. quick B
    • 2008-04-22 18:44:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No chyba sie więcej spodziewali po tej nowej aerodynamice a na testach chyba wyszło że nic to nie dało. Być może ten news to jest podpucha.

  • 32. yaneq
    • 2008-04-22 19:04:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    O największej wydajności zmian aero i zawieszenia przekonamy się najwcześniej w sobotę a najpóźniej w niedziele. Niedziela wszystko dokładnie wyjaśni. Mnie osobiście korci postawić u bukmachera na Kubicę jeśli chodzi o pole position. Dają 12 złotych za zetkę za taki manewr... Więc chociaż osobiście typuje Masse na PP, postawię chyba na Roberta. A nóż :)

  • 33. leo_
    • 2008-04-22 20:04:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Racja Perduto. Q2 pokazuje kto jest dobry. Wszyscy jadą na pustych bakach i cisną na maksa. Po Q2 widać kto lepszy, a konkretniej, który zestaw : kierowca + bolid, jest lepszy. Mało tego, po Q3 ( i również na podstawie Q2-przy założeniu, że jeżdżą wtedy na pustych bakach) można przewidzieć, kto ile ma paliwa na wyścig. Śledzę to od 2 wyścigów - i zgadza się !!

  • 34. antos05
    • 2008-04-22 20:39:14
    • *.chello.pl

    kolego Master666 jeśli juz pouczasz innych to NIE GRAMATYKA TYLKO ORTOGRAFIA-polonisto!!!!!!!!!!!!!!

  • 35. AllaH
    • 2008-04-22 21:17:20
    • *.adsl.inetia.pl

    Całkowicie się z tobą zgadzam puniat. Nie bardzo rozumiem natomiast podejście perduto. Przecież logicznym jest, że w Q3 wszyscy będą sobie flaki wyprówać byleby bliżej do PP. Rozumiem, że paliwko ale to w Q2 można przyoszczędzić silnik bo dla najlepszych parę setnych w tą czy w tamtąd to pikuś bo i tak sie rozstrzygnie w Q3.

  • 36. paveloo
    • 2008-04-22 21:19:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Robert nie psioczy na bolid a to dobry znak, jest pewien że są mocni na ten wyścig, powinno być dobrze...

  • 37. Scofield
    • 2008-04-22 21:24:36
    • *.tpnet.pl

    Proponuję założyć czat dla niektórych Panów! Kurna ludzie albo wymieńcie się nr gg, albo e-mailami, a nie chrzańcie tu na forum... Alonsof1 może zaczniesz pisać 4 posty pod rząd po jednym zdaniu. Rozumiem, że w jednym nie można się wypowiedzieć? W ogóle na potrzebę klepania w klawisze polecam użycie worda... Bardzo fajnie zapełnia się literkami i inni nie muszą tego czytać...

  • 38. shad2pl
    • 2008-04-23 00:21:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja też nie uważam, że dziurki w nosie to swego rodzaju "patent na wygrywanie", jak zauważyłem że niektórzy sądzą. Ciekawe jak rozwinie się ten pomysł, obstawiam 10:1, że będzie podobnie jak z wąsami McLarena rok temu.

    Panowie, co do umiejętności piśmiennictwa niektórych. Zabawne jest to, że swój brak ortografii tłumaczą dysgrafią, która ma niewiele z tym wspólnego - poza tym że to i to kwalifikuje się jako upośledzenie (dysleksja). Najwyraźniej znaczna większość z nich sama wystawia sobie diagnozę.

  • 39. machez
    • 2008-04-23 01:56:13
    • *.84.91.193

    alonsof1 przygladam sie twym uwagą i spostrzezenią na temat F1 i niechciałem sie wypowiadać bo zal mi ciebie ale musze z tą wiedzą mozesz czosnek sadzić lub mandarynki plewić i to chyba max twych mozliwosci pozdrawiam i zaczerpnij wiedzy

  • 40. machez
    • 2008-04-23 02:01:48
    • *.84.91.193

    dziurki w nosie na pewno niesą tam bez powodu dla sciemy nierobi się takich zmian w aero jakis cel musieli miec to nie jest hop siup zrobić dziure w nosie to miesiące badan i testuw

  • 41. Bartiou
    • 2008-04-23 08:15:22
    • *.marsoft.net

    Mam nadzieję że BMW Sauber pokaże w Hiszpanii jakim dobrym jest teamem. Do boju !!!

  • 42. 2063arthur
    • 2008-04-23 11:08:09
    • *.web.vodafone.de

    Dzien dobry wszystki fanom F1 . Mam jedno pytanko odnosnie jednego z internaltow zwanego ALONSO F1 - dlaczego przy kazdej z wypowiedzi w/w widnieje napis BLOKADA . Jezeli jest to mozliwe to prosze o wyjasnienie

  • 43. Dagmara_W
    • 2008-04-23 14:36:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No to zobaczymy jak te prace wpłyneły na zmiany w stawce.. Oby Bmw też poszło do przodu i było coraz bliżej ferrari żeby walka była bardziej wyównana,, Jeszcze 2 dni i znowu zaczną się emocje

  • 44. renault f1
    • 2008-04-23 14:51:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jeżeli ma padać to może zapowiadać się pasjonujący wyścig nie mogę się doczekać

  • 45. shad2pl
    • 2008-04-23 17:38:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    machez, na pewno coś dają, bo nie skorzystaliby z takiego rozwiązania. Chodzi mi o to, że wprowadzenie dziurek w nosie na pewno nie da potężnego kopa aerodynamice, takiego że Ferrari wyskoczy poza zasięg innych. Myślę, że bolid może zyskać na stabilności w zakrętach.

  • 46. karol
    • 2008-04-23 21:20:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pozdrawiam dagmarę,nie robi na drutach sweterków tylko siedzi na f1 i wszystkich pozdrawia , no to pozdrawiam i ja!!!!!!!


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo