ZbyszekB
Ostatnia aktywność
avatar
ZbyszekB

21.04.2020 19:49

0

Zaglądam tutaj czytam dość często choć dawno się nie logowałem. Ale teraz pod tym artykułem musiałem coś napisać. :P Grosjean: "jestem fatalnym kierowcą? Tylko głupi szef trzymałby mnie w aucie" Trzeba być naprawdę idiotą żeby swojego szefa publicznie nazwać głupim. :D

avatar
ZbyszekB

25.03.2013 09:36

0

Myślę że słusznie został ukarany zespół Toro Rosso a nie kierowca Vergne jednak aby było całkowicie sprawiedliwie grzywna powinna trafić na konto zespołu Caterham. ;)

Przejdź do wpisu Toro Rosso otrzymało grzywnę

avatar
ZbyszekB

22.11.2010 20:00

0

A ja nie cierpię TWARZOKSIĄŻKI i możecie sobie tam wstawiać 100 konkursów na tydzień a i tak się tam nie zarejestruję. ;-P

avatar
ZbyszekB

07.11.2010 18:46

0

Powiedzcie mi jak to się stało że Kubica po pitstopie wyjechał dopiero za Buttonem?

avatar
ZbyszekB

28.07.2010 19:30

0

Heidfeld pewnie zapłacił żeby móc pojeździć bolidem. ;-) Jak zobaczył że Schumacher po dłuższej przerwie tak mocno "zdrętwiał" to pewnie stwierdził że musi trochę pojeździć jak chce wrócić do ścigania się. :-))

avatar
ZbyszekB

18.07.2010 18:58

0

Dodam jeszcze że obejrzałem sobie zdjęcia na onet.pl i każde z nich jest lepsze od tych tutaj razem wziętych.

avatar
ZbyszekB

18.07.2010 18:53

0

Miałem nic nie pisać ale nie wytrzymałem jak przeczytałem dyskusję pod tym artykułem. Nie byłem na pokazie bo nie mogłem. Myślałem że zobaczę na tej stronie jakąś fajną fotorelację ale niestety strasznie się zawiodłem. To co można zobaczyć to totalna porażka. Kadry całkiem przypadkowe tak jakby zdjęcia robił jakiś ślepiec (nie mylić z niewidomymi) i ograniczał się tylko do wciśnięcia spustu. Oczywiście mogę zrozumieć że mogło nie być warunków na dobre zdjęcia ale w takim razie nie należało ich wstawiać. A jak już ktoś się zdecydował to trzeba było wstawić kilka przebranych. Przykładowo zdjęcia numer 057 i 058 są prawie identyczne. Co to niby jest? Konkurs pt. "czym różnią się te zdjęcia"? Jeśli faktycznie ten pstrykacz (bo fotografem go nie można nazwać) miał akredytację to zmarnował ją całkowicie. Następnym razem jak będziecie mieli znów akredytację na podobną imprezę to dajcie znać a pokażę Wam jak się robi takie fotoreportaże - a nie jestem zawodowcem.

avatar
ZbyszekB

07.06.2010 13:05

0

@5. yxzabc Co to jest TROMBA? :-O

avatar
ZbyszekB

21.05.2010 13:47

0

Ktoś kiedyś powiedział: "Proste są dla szybkich samochodów a zakręty są dla szybkich kierowców". ;-)

avatar
ZbyszekB

09.05.2010 23:00

0

Mogli by przyjąć prostą zasadę: kierowca dwukrotnie zdublowany odpada i było by po kłopocie.

Przejdź do wpisu Oba bolidy Virgin na mecie

avatar
ZbyszekB

04.03.2010 15:03

0

Ciekawe czy ma superlicencję na kierowanie bolidem F1?

Przejdź do wpisu Chandhok kierowcą HRT F1

avatar
ZbyszekB

20.02.2010 11:35

0

#372 siema ;-) Testy można oglądać w Jerez. ;-D

avatar
ZbyszekB

11.02.2010 16:42

0

A może to będzie 76 metrów więcej. ;-)

avatar
ZbyszekB

01.02.2010 22:35

0

Regularnie czytam wszystkie artykuły na tej stronie ale nie mam czasu na komentarze. Jednak jak chcę sobie poprawić humor to koniecznie czytam te komentarze pod artykułami związanymi z Kubicą. ;-)))) Przy niektórych można normalnie boki zrywać. Dziś zaplułem monitor i o mało nie spadłem z fotela. :-))))))) Dobra robota chłopaki, tak trzymać. :-P

Przejdź do wpisu Kubica: było dobrze

avatar
ZbyszekB

21.12.2009 10:43

0

Chyba się wkradł błąd z McLarenem: "Petronas, poza współpracą z McLarenem,"

avatar
ZbyszekB

13.11.2009 22:05

0

Na pewno skończą się przejazdy na jeden pitstop. Większe obciążenie i węższa przednia opona zwiększy zużycie. Możliwe że częściej będziemy widywali strategie na trzy pitstopy.

avatar
ZbyszekB

28.09.2009 07:47

0

Czy można się gdzieś dowiedzieć (to znaczy czy to gdzieś podają) na jakich okrążeniach nastąpiła zmiana opon?

avatar
ZbyszekB

19.06.2009 19:43

0

A może N.Technology woli ścigać się z Ferrari i pozostałymi znanymi zespołami. Kto to wie jak będzie więc wolą poczekać na to co się stanie. ;-)

avatar
ZbyszekB

19.06.2009 07:40

0

No to Lola się pospieszyła. Teraz by miała szansę.

Przejdź do wpisu Lola wycofała zgłoszenie

avatar
ZbyszekB

19.06.2009 07:32

0

No to się będzie działo.....

avatar
ZbyszekB

28.03.2009 15:08

0

Dodam jeszcze że Kubica nieźle kombinuje. Wiedział że na tym torze dobry czas kwalifikacji da się uzyskać tylko na miękkich oponach i z małą ilością paliwa. Oczywiste jest że mała ilość paliwa powoduje konieczność wcześniejszego tankowania. Jednak opony miękkie zużywają się szybko a więc szybko je trzeba wymienić. Przejedzie kilkanaście kółek na miękkich a reszta wyścigu na twardych. W dodatku będąc na blisko początku stawki zmniejsza ryzyko kraksy oraz dzięki mniejszej wadze ma szanse na starcie kogoś wyprzedzić.

avatar
ZbyszekB

28.03.2009 15:01

0

Informacja dla niedoinformowanych: Waga 605kg to waga całego bolidu (także z KERS) i zawodnika łącznie. I to właśnie z tego powodu Kubica się odchudzał. Jak zawodnik nie posiada KERS w swoim bolidzie to musi tą wagę uzupełnić balastem. Balast ten przydaje się w lepszym wyważeniu bolidu - dzięki temu można obniżyć środek ciężkości. Już nie mogę czytać tych idiotycznych komentarzy komentarzy. :?

avatar
ZbyszekB

20.07.2008 18:24

0

Czyli jest tak jak pisałem wcześniej pod artykułem o wynikach wyścigu: Kubica ślizgał się na twardszych oponach i przez to stracił 5 miejsce.

avatar
ZbyszekB

20.07.2008 15:47

0

Kubica też dobrze jechał ale SC mu nie pomógł i do tego strategia doboru opon się nie sprawdziła. Jak Kubica na początku miał miększe opony to było lepiej a na końcu miał twardsze i ślizgał się dużo bardziej. A właśnie Kovalainen i Raikonen mieli na końcu bardziej miękkie opony.

avatar
ZbyszekB

20.07.2008 15:41

0

Taktyka jednego pitstopu była najlepsza. I sądzę że SC nie miał na to wpływu.

avatar
ZbyszekB

11.07.2008 11:42

0

kamil6761 reagujesz zbyt emocjonalnie na wyniki testów i na komentarze innych które z tego wynikają. Panowie będzie dobrze. ;)

avatar
ZbyszekB

10.06.2008 15:25

0

piernik skoro wiesz że to nie na temat to po jakiego .... piszesz o tym. Skoro już koniecznie musisz się z nami tym podzielić to jest od tego odpowiednia wiadomość/artykuł który dotyczy wygranej Roberta. Tam możesz sobie pisać do woli. Jeśli tego nie rozumiesz to wracaj na onet.

avatar
ZbyszekB

10.06.2008 07:31

0

Jak czytam te komentarze to widzę że daliście się wciągnąć w SILLY SEASON. ;P

avatar
ZbyszekB

06.06.2008 23:02

0

Tak sobie czytam wasze komentarze i myślę że .... nieważne treningi ważny jest wyścig.

avatar
ZbyszekB

06.06.2008 22:40

0

Polska język trudna język. ;)

avatar
ZbyszekB

19.05.2008 08:53

0

Musiał chyba dostać jakieś specjalne pozwolenie na przejazd. Bolidy F1 nie mają kierunkowskazów. ;) Przypuszczam że BMW zorganizowało przejazd i zrobiło sobie reklamę przy okazji. :)

avatar
ZbyszekB

09.05.2008 14:19

0

VAXER mylisz się. Cofnięty będzie na starcie wyścigu a nie w Q3. Jak w Q2 zajmie miejsce w pierwszej dziesiątce to i tak weźmie udział w Q3 tylko że z tam wywalczonego miejsca będzie cofnięty.

avatar
ZbyszekB

09.05.2008 07:28

0

sztyyy, spokojnie ja żadnych reklam nie widzę :) Trzeba tylko zblokować flasha i jest OK. ;)

Przejdź do wpisu Sutil o Grand Prix Turcji

avatar
ZbyszekB

24.04.2008 16:17

0

Optymizm jest potrzebny każdemu człowiekowi ale niewolno przesadzić.

avatar
ZbyszekB

22.04.2008 16:17

0

alonsof1 pisze się strzelać a nie "szczelac". Może byś się potrudził odrobinkę i sprawdzał ortografy w jakimś edytorze tekstu. Komputer dziś może to zrobić za Ciebie. A jak Ci się tego nie chce to się potem nie dziw że inni zwracają uwagę.

avatar
ZbyszekB

22.04.2008 15:56

0

Kwalifikacje dadzą niewielki wgląd na sytuację a wyścig wszystko wyjaśni. Do kwalifikacji nie będzie kompletnie nic wiadomo. Dla tego też wpisałem już swoje typy - i tak loteria więc nie było co czekać.

avatar
ZbyszekB

17.04.2008 13:48

0

Po tym co napisał elpadrino zastanawiam się czy jest sens pisać i czytać komentarze pod artykułami. :/

avatar
ZbyszekB

17.04.2008 13:46

0

Zobaczymy co McLaren pokaże na europejskich torach. Ferrari będzie mocne, BMW też ale dalej nie wiadomo czy i ile się poprawią. Wydaje się że będą mniejsze różnice czasów pomiędzy bolidami różnych zespołów.

avatar
ZbyszekB

06.04.2008 21:16

0

Marti może masz rację z tym imprezowaniem. ;) Kimi na podium wyglądał na baaaaardzo zmęczonego. ;))

Przejdź do wpisu Massa szczęśliwy z wygranej

avatar
ZbyszekB

03.04.2008 22:50

0

A ja założyłem dwa scenariusze. Pierwszy taki że Massa za wszelką cenę będzie chciał dojechać do mety na punktowanym miejscu nawet kosztem zwycięstwa. Drugi taki że jednak zaszaleje i skończy tak jak zwykle. Tak czy inaczej jego zwycięstwo jest mało prawdopodobne.

avatar
ZbyszekB

03.04.2008 21:59

0

No to Massa będzie miał jazdę na tym piasku. ;))

avatar
ZbyszekB

03.04.2008 10:16

0

pasior faktycznie ta spacja nie jest potrzeba. Czasem się trafi a sprawdzanie pisowni w takich przypadkach nie wykazuje błędu.

avatar
ZbyszekB

03.04.2008 07:43

0

W brew temu co mówi Schumacher sądzę BMW będzie walczyć o mistrzostwo. Oczywiście będzie miało mniejsze szanse niż Ferrari i McLaren ale na pewno nie będą iluzoryczne.

avatar
ZbyszekB

01.04.2008 07:39

0

Pierwsze co mi przyszło do głowy to zacząłem mu współczuć ale jak sobie przypomniałem że dziś jest 1 kwiecień to od razu się roześmiałem. :))))

avatar
ZbyszekB

01.04.2008 07:13

0

Alonso zapomniał dodać że Toyota też jest przed nimi.

avatar
ZbyszekB

31.03.2008 21:28

0

Oby tylko Nakajima przy tym wyprzedzaniu na które ma ochotę nie taranował innych bolidów.

avatar
ZbyszekB

27.03.2008 17:27

0

No właśnie! Na oficjalnej stornie Formuły 1 był wywiad z Kubicą a z Hamiltonem nie było. :-))))

Przejdź do wpisu Ecclestone: Lewis uratował F1

avatar
ZbyszekB

27.03.2008 17:21

0

Splułem monitor ze śmiechu po przeczytaniu tego artykułu. :-)) Nic dziwnego że Hamilton jest taki zadufany w sobie. Dokładnie tak jak małe dziecko które wszyscy wychwalają.

Przejdź do wpisu Ecclestone: Lewis uratował F1

avatar
ZbyszekB

27.03.2008 15:28

0

Są możliwe dwa scenariusze w Bahrajnie. Pierwszy taki że Massa będzie chciał za wszelką cenę wygrać i wtedy może go to kosztować kolejnym wypadnięciem z toru. Drugi scenariusz to taki że będzie chciał za wszelką cenę dojechać ale wtedy na wygraną raczej nie ma szans. Na pewno będzie miał problem i będzie potrzebował dużo szczęścia żeby wygrać.

avatar
ZbyszekB

23.03.2008 19:05

0

mateusz750 jeśli chodzi o bolid BMW to ma on jeszcze przypadłość z poprzedniego sezonu czyli problemy z prędkością na długich prostych. Jak ją rozwiążą to będą jeździć tak szybko jak Ferrari. Kubica średnio na okrążeniu tracił do Ferrari 0,35s. Jak oglądałem LIVE TIMING to zazwyczaj w trzecim sektorze miał do nich stratę 0,4- 0,5s. Oznacza to że na torach które nie mają długich prostych będą na równi z nimi. Oczywiście zakładając podobne warunki i to że nic się nie zmieni w ustawieniach bolidów.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu