komentarze
  • 6. ma-teo
    • 2008-04-13 00:46:21
    • *.org.pl

    Hammiltona po prostu poniosły nerwy. Nie za dobrze poradził sobie na starcie, próbował gonić no i stało się... Kimi faktycznie jest teraz w dobrej sytuacji, oby utrzymało się tak do końca, liczę na niego.

  • 7. *Agusia*
    • 2008-04-13 00:47:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie wiem czy Mclaren ma taki słaby bolid wiem jedno na hamiltona jest wywierana duża presja i wszyscy oczekują od niego więcej no bo skoro alonso ma taki słaby bolid to odpadł mu już jeden rywal więc spokojnie powinien zdobyć to mistrzostwo a tu nic mu nie wychodzi. ale sam jest sobie winien w konću kto mówił: zdobęde to mistrzostwo i był taki pewny siebie ale tylko w gębie już na torze nie jest taki pewny siebie no przynajmniej nie przekłada to się na wyniki

  • 8. MARKO.GP
    • 2008-04-13 00:49:56
    • *.117.173.57

    Sie zeby nie zdziwili moze i sa macni ale Robert z wyscigu na wyscig pokazuje coraz wiecej,...czemu bo sie ucza bolidu i coraz lepiej im idzie,pokazal juz to ostatnio gdy zdobyl pp.a to pewnie nie koniec mozliwosci roberta i bmw.Tak wiec strzezcie sie ferrarki ...............

  • 9. grzesiek1870
    • 2008-04-13 08:49:26
    • *.adsl.inetia.pl

    McLaren ma słaby bolid, to fakt. Ale sądzę, że Hamilton jeździ nie tylko źle z powodu słabego bolidu, tylko jest złym kierowcą. (Przecież chyba każdy widział jak on się ślizga po asfalcie, jakby to było lodowisko

  • 10. el.mariusz
    • 2008-04-13 09:17:00
    • *.root.com.pl

    a na dodatek nie radzi sobie ze stresem,jazda na pierwszej pozycji od startu do mety to nie to samo co walka o każdy ułamek sekundy w śród kilkunastu kierowców którzy nie wiedzieć czemu nie chcą grzecznie zjeżdżać na pobocze przepuszczając z wielkim szacunkiem WIELKIEGO Lewisa

  • 11. krystian1292
    • 2008-04-13 09:32:52
    • *.wislaNET.pl

    Ja uważam że błędy popełniane przez Hamiltona to jego wina a nie bolidu

  • 12. raf74
    • 2008-04-13 09:36:48
    • *.sotn.cable.ntl.com

    Zart-Dlaczego McLaren ma slabszy bolid?Bo nie ma dostepu do dokumentacji Ferrari.

  • 13. pokemon1234
    • 2008-04-13 09:58:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    McLaren może mieć kontrakt z McDonaldem. Będą pieniądze na bolid

  • 14. pokemon1234
    • 2008-04-13 09:59:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    McLaren McDonald F1 Team-pięknie brzmi

  • 15. Luckymag
    • 2008-04-13 10:01:27
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Grzesiek... No właśnie to że Bolid się ślizgał to objaw tego że coś z nim nie tak. Tak jak Kubicy się ślizgał przed ostatnim startem.

  • 16. fckteam
    • 2008-04-13 10:09:25
    • *.adsl.inetia.pl

    od Poniedzialku zaczynaja sie testy, jestem ciekawy co bedzie sie na nich dzialo :)

  • 17. jan55
    • 2008-04-13 10:50:23
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    raikonnen pierdzieli.....hamilton nie popełniał błędów w tamtym sezonie

  • 18. Domski93
    • 2008-04-13 10:55:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co nic szczególnego... Pewnie BMW będzie znów ukrywać swój potencjał.... Chyba że już im się odechce jeździć z pełnym bakiem... HEH

  • 19. wojtek_g
    • 2008-04-13 10:58:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jan55: na poczatku :P
    nie moge sie doczekac barcelony

  • 20. fisicofan
    • 2008-04-13 11:10:12
    • *.50.235.198

    Alonso po prostu pomógł poprawić w zeszłym sezonie osiągi bolidu McLaren, a teraz nie ma takiego doświadczone go kierowcy w tym sezonie, no i już jest zong.A tak przy okazji wiek ktos czy będzie w necie transmisja testów jutro?

  • 21. tewumoto
    • 2008-04-13 11:30:55
    • *.gprs.plus.pl

    @ jan55: dokładnie, masz 100% racji, końcówka zeszłego sezonu w wykonaniu Hamiltona była żałosna.. :D że wspomnę choćby powtarzające się też w tym sezonie historie z przyciskami w kierownicy!! ;D a czy Alonso lub Kovalainenowi zdarzały się te same błędy?? :D FIAmilton ma problem z jazdą pod presją, co pokazał choćby ostatnio na kwalifikacjach w Bahrainie.. ma słabą psychikę jak nasz Andrew Golota.. i oby więcej takich akcji, bynajmniej nie będzie zagrażał innym kierowcom w klasyfikacji!! :) no, chyba, że będzie sprawdzał, ile zniosą tyły ich bolidów!! ;P są lepsi kierowcy, trzeba dać szansę innym ;P HAMILTON MUSI ODEJŚĆ!! Balcerowicz odszedł, Listkiewicz może niedługo odejdzie, mam nadzieję, że następny w kolejce będzie Lewis.. :D w zeszłym sezonie miałe ulepszony przez Alonso bolid Ferrari, startował ze świetnych pozycji, do tego miał poparcie Rona, więc osiągał w miarę dobre rezultaty.. dobrze, że Fernando nie zgodził się na rolę, którą do niedawna odgrywał Robert w BMW, bo oglądalibyśmy ciągle tą komedię.. chciałbym, żeby ludzie z Mercedesa podziękowali za współpracę Ronowi, zobaczylibyśmy wtedy, że Heikki radzi sobie o niebo lepiej.. :) pamiętam wypowiedź Laudy z połowy zeszłego sezonu, który twierdził, że źle się stało, że Lewis dostał od razu tak doskonały bolid, bo gdy nadejdą następne sezony w mniej konkurencyjnym sprzęcie, to nie będzie potrafił pogodzić się ze słabszymi miejscami na mecie i to zniszczy jego psychikę.. ;P nie uważam Laudy za jedyną i słuszną wyrocznię, ale najwyraźniej miał rację.. pozdrawiam wszystkich mniej i bardziej zagorzałych sympatyków FIAmiltona, który miał nawet czelność "ugryźć" dbającą o jego dobro w F1 "rękę" prezydenta FIA po skandalu z prostytutkami.. jej, ten koleś nie ma w ogóle wstydu i zahamowań.. pisałem już kiedyś o tym, że w niedalekiej przyszłości Lewis, aby zwrócić na siebie uwagę mediów, będzie musiał przyjąć rolę Dody F1 i jeździć np w samych stringach.. bo jego forma raczej nie będzie mieć tendencji wzrostowej.. ;P zobaczcie, że już nawet odpowiada na pytania dziennikarzy skierowane do innych kierowców, choćby Roberta (o dietę).. :D

  • 22. prolim
    • 2008-04-13 11:31:08
    • *.centertel.pl

    Hamilton nie popełniał błędów w tamtym sezonie? A przez co przegrał prawie pewne mistrzostwo? Ten koleś poprostu jest słaby psychicznie, spala się straszliwie. To jak zakończył wyścig w GP Chin to przecież pośmiewisko straszne... Nie mówię o Brazylii, karygodne błędy, teraz ten start, uderzenie w Alonso...

  • 23. Tutankhamun
    • 2008-04-13 11:35:10
    • *.vgnxx6.adsl-dhcp.tele.dk

    cos mi tu nie pasuje z tym Mclarenem, albo to jakas gierka i poswiecenie tych paru pointow, albo faktycznie sa do dooopy z ustawieniami. no rozumiem ze Hamiltonowi nie udal sie start, ale zeby byc dublowanym? Kovalainen mial najszybsze kolko, nie wiem ktore to bylo i nie chce mi sie sprawdzac ale i tak cos mi tu smierdzi. Mcpadlina wcale nie jest taka slaba ale cos im nie wychodzi...oliwa sprawiedliwa?

  • 24. tewumoto
    • 2008-04-13 11:36:49
    • *.gprs.plus.pl

    słyszałem o jakiejś takiej akcji z mrożeniem Dody w lodówce, dostałem śmiesznego maila, żebym włożył zdjęcie Dorotki do zamrażarnika.. nie wiem, czy to jest skuteczne, ale takie zdjęcie raczej nie zajmuje dużo miejsca.. kto się dołączy do akcji mrożenia FIAmiltona?? zaraz jakieś wydrukuję.. :D

  • 25. quick B
    • 2008-04-13 11:48:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Patrząc na klasyfikacje konstruktorów to BMW jest najszybszym zespołem nie Ferrari albo zle sie wyraziłem BMW popełnia naj mniej błędów.

  • 26. Voight
    • 2008-04-13 11:51:43
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Kovalainen też wcisnął ten guzik a Australii. Co do formy... nie ma Alonso nie ma wyników. Proste. Osobiście mam nadzieje, że Kimi zostanie w Ferrari do końca. Nie ma chyba lepszego następcy Schumachera. Swoja drogą to kierownictwo Ferrari dobrze zrobiło ogłaszając go następcą niemalże w chwili potwierdzenia rezygnacji Schumiego, bo pewnie ilość zawałów wśród Tifosi byłaby większa. Nie wiem jak u pozostałych ferraristi ale ja tak bardzo cieszyłem sie z przyjścia Raikkonena jak smuciłem z odejścia Schumachera.

  • 27. Hubi
    • 2008-04-13 11:55:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wychodzi proste założenie z Hamiltonem. Jeżeli startuje z pierwszej linii najprawdopodobniej wygra wyścig. Jeżeli startuje dalej to już nie wygra ale za punktuje. Jak jeszcze dalej to nawet ma problemy z wyprzedzeniem teoretycznie słabszych kierowców. Za wiele od niego wymagają a może jak FIA zabrała dokumenty Ferrari to od razu bolid zły xD ?

  • 28. Moralez
    • 2008-04-13 11:58:12
    • *.gprs.plus.pl

    Rozumiem, że sympatia dla Hamiltona po jego ostatnich wyczynach nie jest duża, ja róznież przyznaję się do tego, że to nie jest mój ulubieniec, młodemu chłopakowi poprzewracało się w głowie, po tym jak juz myslał że jest bożyszczem F1. Do jego samouwielbienia przyczynili się brytyjczycy i brytyjskie media, które traktują go jak nad człowieka i wielką gwiazdę, teraz przez czały czas Lewis czuje presje żeby podołać temu wyzwaniu. W zeszłym sezonie Hamilton uzyskał sukcesy, korzystając z tego że Mclareny przygotowały doskonały bolid pod mistrza świata Alonso (przygotowały, kradnąc dane konkurencji), w tym sezonie coraz bardziej jestem przekonany, że maki nie będa potrafiły utrzymać jakości bolidów z seszłego roku, co spotęguje tylko frustracje Hamiltona. Zdrugiej strony musimy uczciwie oddać, że jak na debiutanta cały zeszły sezon, poza ostatnim wyścigiem, Lewis jeździł bardzo dobrze, pobełniał bardzo mało własnych błedów, i był jak zaprogramowana maszyna - tak było do czasu ostatniego GP, kiedy coś w chłopaku pękło, przerosła go presja oczekiwać, i ta sama presja pod jaką zdajduje się teraz powoduje, że jest sfrustrowany i popełnia błędy

  • 29. tewumoto
    • 2008-04-13 12:00:08
    • *.gprs.plus.pl

    quick B, chciałbym, żebyś miał rację, ale nie można lekceważyć Felipe.. miał kiepski początek sezonu, dwa niudane GP, ten kierowca to wielka zagadka, także dla szefostwa z Maranello.. ;) i tylko przez jego dziwny błąd w Malezji Ferrari nie zajmuje pierwszej pozycji w klasyfikacji konstruktorów.. BMW jest najlepszym zespołem po trzech GP, już po następnym może nie być.. ;(

  • 30. tewumoto
    • 2008-04-13 12:05:17
    • *.gprs.plus.pl

    @Voight: masz rację, całkiem zapomniałem o numerze Kovalainena po wyprzedzeniu Alonso.. i o tym, jak Alonso to sprytnie wykorzystał.. ;P Hamilton pewnie wjechałby na miejscu Alonso w tył Heikkiego :D

  • 31. Tutankhamun
    • 2008-04-13 12:11:46
    • *.vgnxx6.adsl-dhcp.tele.dk

    stare bolidy maja do tej pory rekordy okrazen, technika idzie do przodu? raczej sie cofa......mowie wam ze cos mi tu nie pasuje. reszte sobie sami dopiszcie

  • 32. grzesiek1870
    • 2008-04-13 12:22:29
    • *.adsl.inetia.pl

    Tutankhamun - technika idzie do przodu (chodźby w następnym sezonie enrgia kinetyczna), tylko FIA bardzo ogranicza osiago bolidów, dlatego jest tak a nie inaczej!

  • 33. Voight
    • 2008-04-13 12:35:39
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Skoro F1 sie cofa to jak wytłumaczycie to, że obecne czasy okrążeń są lepsze niż te ery turbo? Dla przypomnienia bolidy miały wtedy do 1500 HP. Ta kierownice McL źle zaprojektował i przez przypadek można nacisnąć ten guzik. Jak potrzebują inżynierów to sie zgłaszam

  • 34. Tutankhamun
    • 2008-04-13 13:29:07
    • *.vgnxx6.adsl-dhcp.tele.dk

    Grzesiek masz racje ale ja chce szybciej...:)

  • 35. dziarmol
    • 2008-04-13 15:26:02
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-04-13 11:58:12 Moralez-wcześniej GP Chin słynna pułapka żwirowa przy dojeździe na pit lane ? toż to żenada
    2008-04-13 13:29:07 Tutankhamun-chcesz szybciej ? kup sobie playstation tam będziesz miec 7życ natomiast na torze kierowcy mają jedno życie i to całkiem realne

  • 36. walerus
    • 2008-04-14 09:32:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Raikonen - mistrz świata - może Kubica nr2? a Hamilton ciśnie tak mocno iż mu twarz kolory zmienia...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo